Gå til innhold

Inga Marte Thorkildsen gir seg i politikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/66vjRz/inga-marte-thorkildsen-gaar-ut-av-politikken

Midt i strømkrisen er det iallefall 1 god nyhet verdt å juble for!

Jeg synes hun gjorde nok skade i politikken og kan finne seg noe annet å gjøre. Hun ble rasende da hun ble motsagt av skolefagfolk. Hun tåler ikke at andre benytter seg av ytringsfriheten å faglig kritisere henne. Hun fikk varsel mot seg for trakasserende oppførsel mot skoleledere i Oslo. Bare et lite utvalg av skandalene hun skapte. Stiller seg i egen klasse med Lan Marie Berg. 

Da er det godt hun finner seg noe annet å gjøre. Forhåpentligvis uten at det gjør skade og koster masse penger. Lykke til!

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde crush på Inga Marte for 20 år siden

• Liker 1
Skrevet

Problemet med sosialisme er at endringer alltid går fra ille til noe enda verre.

• Liker 3
Skrevet

håper hun i det minste ikke får en lederjobb, som leder er hun jo totalt udugelig.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Dette er litt flaut å si, men jeg skyldte statens lånekasse ganske mye penger etter jeg lå nede for telling i noen år med kraftig PTSD. Det har gjort at alt jeg skulle fått igjen på skatten blir betalt direkte til dem. I 2020, da korona traff som verst, ble både jeg og min samboer permittert fra daværende jobber. Jeg skulle få igjen 19000 kroner på skatten, men visste at disse sårt trengte pengene aldri ville komme i nærheten av min konto. Jeg sendte Inga Marthe Torkilsen en PM på facebook og forklarte situasjonen - med NULL forventninger om hjelp - men jaggu ordna hun ikke sånn at jeg og andre i min situasjon fikk beholde disse pengene. 

Jeg er veldig takknemlig for hjelpen jeg fikk fra henne, og syns det er helt utrolig godt at vi har sånne hands on politikere som hjelper enkeltmennesker i en tung situasjon. 

Når det er sagt så er gjelden min nå tilbakebetalt i sin helhet, og jeg hadde aldri spurt om en sånn "tjeneste" om vi ikke virkelig trengte de pengene. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
A-hunter skrev (14 timer siden):

Problemet med sosialisme er at endringer alltid går fra ille til noe enda verre.

Jeg ante ikke at hun var sosialist, trodde SV hadde kasta sosialismen i søpla for mange år siden og gått over til å bli et arbeiderfiendtlig kaffelattedrikkende miljøavgiftsparti som ligner MDG.

Endret av I Grosny
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...