Gå til innhold

Sykling?

Gjest sykledama

Anbefalte innlegg

Gjest sykledama

Dere! Kan sykling hjelpe til med å stramme opp bakpå lårene? Jeg er litt for glad i usunn mat og tv og vil ikke ende opp tykk og kvapsete ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det viktigste er å bli mindre glad i usunn mat og tv egentlig ;)

Men sykling er bra for låra ja. Men også å få i seg sunn mat, nok vann vil hjelpe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er taken care of ;)

Men noen andre tips for å stramme opp huden litt? Ja jeg merker den begynner å bli litt sliten og stygg og har ikke lyst til å se den gå under, så kan noen bekrefte om å stamme musklene i rompa f.eks hjelper?

Takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei jeg kan like greit stå fram som kompleks-sykkeldama bare fordi jeg må skryte litt av meg selv :P

Men først: Det samme skjer hver vinter, det blir kaldt og jeg er mindre ute og går, busser mer, blir kjørt til bussen tilogmed i kvapseværet og sånn vil jeg ikke ha det mer for er redd det før eller senere vil slå ut og vi har en ny bolle på bygda

og jeg har lagt på meg 2 kg i det siste og fått større hofter og pupper

Ja du blir bare kvinnelig towelie! Du er bare en larve som blir en sommerfugl TOWELIE! Hvordan føles det?

jeg har så lyst å begynne på treningsenter men det er så dyrt. Og jeg har så lett for å bli syk i kulda, og legen sa "en halsbetennelse til og du ryker inn på sykehuset og vi tar mandlene dine!" Så hva skal en stakkar gjøre?

Så til skrytedelen! Ja jeg var ute i dag og lånte mammas oransje sikkert 10 år gamle sykkel ;D Syklet iallfall en mil til sammen og tråkka som en helt opp alle bakkene her på bondelandet! Jeg pusha mitt hell og gjorde meg forbanna SLITEN opp bakkene og holdt på å spy men det gikk bra :D

Så nå er jeg iallfall fornøyd med meg selv, men hjelper det i lengden å gjøre dette noen dager i uka?

For å ha det sagt er jeg mer fornøyd med meg selv nå enn noen sinne, så jeg vil ikke slanke meg, men jeg vil bare beholde den kroppen jeg har fått nå pluss å gjøre den litt strammere høhø. Dere vil nok si "psss 2 kg er ikke mye å gå opp" men for noen som veier seg hver dag er det litt sånn :S

Så blir takknemlig for svar hvis dere vet noen råd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykling er en kjempe fin måte å trene på. Jeg er hekta. Å jeg tror jeg har fått litt strammere lår også :)

Start forsiktig og øk etterhvert.

Planlegger sjelden hvor langt å fort jeg skal sykle, tar det bare etter form og lyst der og da. Det er jo bare så deilig :)

Noe annet som funker veldig bra på meg er jogging og langrenn.

Samt en dag med styrketrening i uka er heller ikke dumt. Har selv ikke anledning til det nå, men det hjelper om du har mulighet og tid.

Å til deg som er syk ofte.. Trening styrker imunforsvaret ditt. Det er bare sunt og være ute i all slags vær, bare kle deg godt, og husk å skift til tørre klær rett etter treningsturen din!! Det er viktig. For går du svett lenge, blir du kald, og du blir syk. Skift til tørre klær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er både sykledama og Towelie jeg hehe.

Det jeg gjør er etter å ha vært ute og syklet er å hive meg rett i en varm dusj! Det funker det :) Men bra å se det helper på å stramme huden!

Jeje i dag sykla jeg en time og tok 250 situps! Hva gir du meg? jeg er jo sunn :O

Lemster er jeg da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...