AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #1 Skrevet 15. februar 2022 Jeg har flere kredittlån på til sammen 90 000,-. Fikk et tilbud i dag om å refinansiere med en veldig mye bedre rente. Det står nedbetalingstid 15 år i avtalen. Jeg ønsker jo selvsagt å betale inn mye fortere enn dette. Men gjør det noe at det står slik? Jeg kan betale så mye jeg vil hver måned allikevel, sant? Og innfri lånet når jeg måtte ønsker? Det er vel ikke slik at banken kan si at jeg MÅ ha lånet i 15 år? Har lyst å signere og få ryddet opp i dette i kveld da jeg har ledig tid, men burde kanskje spurt banken om det først i morgen med mindre noen her vet det.. Dette gjelder en av de store, seriøse bankene i Norge. Anonymkode: ecdd3...c45
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #2 Skrevet 15. februar 2022 Du betaler ned så fort du selv ønsker så lenge ikke renten er fast Anonymkode: b58fe...995
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #3 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du betaler ned så fort du selv ønsker så lenge ikke renten er fast Anonymkode: b58fe...995 Hm. Det står ingen plass om den er fast. Det står bare nominell rente. Anonymkode: ecdd3...c45
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #4 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hm. Det står ingen plass om den er fast. Det står bare nominell rente. Anonymkode: ecdd3...c45 Prøv å google nominell rente. Jeg mener det betyr at den er flytende, dvs ikke fast og dermed kan du nedbetale i ditt tempo Anonymkode: b58fe...995
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #5 Skrevet 15. februar 2022 Det vil jeg tro. Tok akkurat opp et over fem år og det kan nedbetales når jeg vil Anonymkode: 968a3...a0a
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #6 Skrevet 15. februar 2022 Har hatt endel forbrukslån, men ALDRI vært borti et hvor man ikke kan betale ned som man ønsker. Det har jeg kun vært borti ved fastrentelån på huslånet. Anonymkode: de6b6...479
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå