AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #1 Skrevet 15. februar 2022 Så nå skal vi endelig møtes, noe jeg gleder meg veldig til, vi har snakket mye i tlf, snappet, send bilder og hatt tlf sex, vi ønsker mer enn sex,men begge vil gjerne ha det på første date, da begge har gått 2 år uten. Men jeg er så nervøs, har ikke hatt sex på 2 år, bare brukt fingrene, og kommet en del, men det skal bli godt med sikkelig sex igjen, vi skal ut og spise og så på hotell. Hva tenner dere på ? vi er 2 damer forresten Anonymkode: 3fe51...bc6
SlemUlv Skrevet 15. februar 2022 #2 Skrevet 15. februar 2022 Usikker på hvorfor du trenger å vite hva vi tenner på.. Fordi du skal møte noen?
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #3 Skrevet 15. februar 2022 hva vi tenner på? hvorfor ikke bruke det som tittel? Anonymkode: 19b30...d67
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #4 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): hva vi tenner på? hvorfor ikke bruke det som tittel? Anonymkode: 19b30...d67 Hun er nok bare litt vårkåt og ivrig, og skriver litt «usammenhengende» 😂😅 Anonymkode: 33db1...afc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå