AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #1 Skrevet 15. februar 2022 Hei! Er 3 uker etter fødsel, og jeg blør ikke lenger. Vi har hatt sex et par ganger allerede, med kondom. Men sliter litt med å forstå hva som er «reglene». Må jeg vente 6 uker etter fødsel uavhengig om blødningen er over eller ikke, eller er det først når blødningen er over at det er «safe»? Anonymkode: 63435...c6a
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #2 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei! Er 3 uker etter fødsel, og jeg blør ikke lenger. Vi har hatt sex et par ganger allerede, med kondom. Men sliter litt med å forstå hva som er «reglene». Må jeg vente 6 uker etter fødsel uavhengig om blødningen er over eller ikke, eller er det først når blødningen er over at det er «safe»? Anonymkode: 63435...c6a Det er først når blødningen er over den største faren er over. Du kan ha så mye sex du orker og vil så lenge det er med kondom frem til blødningene er over. Det er anbefalt med kondom da det er såret hvor morkaka var som blør, og ubeskyttet sex er da en infeksjonsfare. Anonymkode: 45c49...f8b 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #3 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Er 3 uker etter fødsel, og jeg blør ikke lenger. Vi har hatt sex et par ganger allerede, med kondom. Men sliter litt med å forstå hva som er «reglene». Må jeg vente 6 uker etter fødsel uavhengig om blødningen er over eller ikke, eller er det først når blødningen er over at det er «safe»? Anonymkode: 63435...c6a Alt er lov. Det finnes absolutt ingen regler som du skriver. Men med tanke på infeksjonsfaren bør dere bruke kondom til du har sluttet helt å blø. Anonymkode: 0e08f...a2b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #4 Skrevet 15. februar 2022 Du bør bruke kondom i 6 uker pga infeksjonsfare, selv om du slutter å blø før 6 uker! Anonymkode: 5c7f0...3ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå