AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #1 Skrevet 15. februar 2022 Det føles ut som om jeg blir handlingslamma. Jeg var på date i dag. Første date. Jeg visste ikke det var date i utgangspunktet. En studievenn spurte om å lese samme. Så vi satt på cafe og leste sammen. Da vi var ferdig gikk vi en tur og da skjønte jeg det. selv visste han at jeg er lesbisk. Han ville leie, så sa jeg nei. Og plutselig tok han henda mine og tenkte bare jaja, vi får leie da. Og da vi kom for oss selv uten mennesker rundt oss, så tok han meg til siden og strøyk meg på skinnet og kom med ansiktet nærmere og nærmere. Jeg frøs helt til da han tok meg til side. Jeg ble helt handlingslamma og klarte etterhvert å si "vi må gå videre. Jeg har det travelt" Og da gikk vi igjen. Jeg har aldri opplevd å fryse sånn til. Er det normalt? Anonymkode: 99b78...824
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #2 Skrevet 16. februar 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Det føles ut som om jeg blir handlingslamma. Jeg var på date i dag. Første date. Jeg visste ikke det var date i utgangspunktet. En studievenn spurte om å lese samme. Så vi satt på cafe og leste sammen. Da vi var ferdig gikk vi en tur og da skjønte jeg det. selv visste han at jeg er lesbisk. Han ville leie, så sa jeg nei. Og plutselig tok han henda mine og tenkte bare jaja, vi får leie da. Og da vi kom for oss selv uten mennesker rundt oss, så tok han meg til siden og strøyk meg på skinnet og kom med ansiktet nærmere og nærmere. Jeg frøs helt til da han tok meg til side. Jeg ble helt handlingslamma og klarte etterhvert å si "vi må gå videre. Jeg har det travelt" Og da gikk vi igjen. Jeg har aldri opplevd å fryse sånn til. Er det normalt? Anonymkode: 99b78...824 Jeg tror du bør snakke med en profesjonell om det. Høres ut som noe som er litt mer komplisert enn hva et internettforum kan hjelpe deg med. Anonymkode: e0c75...e3e 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #3 Skrevet 16. februar 2022 Altså jo, jeg vil si det er helt normalt. Om du ikke er klar for det eller det ikke føles normalt så er det jo ikke så rart. Jeg trenger også av å til en stund for å "tine" med nye folk. At hvem som helst skulle stryke meg på kinnet tror jeg hadde synes vært veldig rart! Anonymkode: bf208...792 1
SlemUlv Skrevet 16. februar 2022 #4 Skrevet 16. februar 2022 Han vet du er lesbisk, og prøvde likevel å være mer intim en du var komfortabel med? Også lurer du på om problemer er deg? 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #5 Skrevet 18. februar 2022 Høres ut som angst. Jeg har angst for dating og menn og blir sykt stressa på date, og før jeg skal ha sex. Da fryser/skjelver jeg skikkelig, det klaprer i tenna. Anonymkode: 2488b...18c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå