Gå til innhold

Når mannen stenger alle måter for kommunikasjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette starta igår kveld etter jobb da vi skulle hjem sammen. Ikke noe vi hadde avtalt, men det er sånn vi gjør hver gang. Så dette var en vanlig greie. 

Etter jeg var ferdig med jobb ringte jeg og sendte masse meldinger som gan mottok! Men han svarte ikke. 20 min etter blokkerte han nr mitt. Dette var rundt 16.00

natt rundt 11 fjernet han meg fra sosiale medier. Og fjernet bildet av oss han hadde på Facebook. 

Mannen har ikke i bilen på vei til jobb nevnt noe om at han er sur og skal et annet sted etter jobb, at han trenger tid for seg, at han er skikkelig sur.
Ingenting. Vi hadde krangel dagen før. Men dagen etter kom vi sammen i bil. Han sa ikke Noe om at han ikke henter meg eller noe. 

hva gjør jeg? Jeg trenger virkelig deres hjelp.

Går jeg der han er? Eller venter jeg tålmodig til han er klar og kontakter meg selv? Som nevnt dette skjedde en krangel på søndag. Ikke en stor krangel, men passe medium.

Mandag har han vært stille hele dagen. Vi gikk Til jobb sammen i bil på morgen, men snakka ikke.  Det var sist jeg så han! 

Jeg har ventet siden igår kveld, men kjenner jeg er skikkelig utålmodig akkuratt nå! Egentlig alltid vært.
jeg kan kjenne blodet mitt er kald, jeg vet ikke hva det betyr.. jeg er urolig i hjerte hvert sekund.  Jeg kjenner prikking i hjertet! Jeg kjenner kalde blodet mitt. 

Hvordan kan han bli så sur, og ikke snakke med meg før han gjør?

moren hans sendte meg melding.

Jeg er hos familien min som mener jeg ikke skal «løpe etter han». Og vente til han kontakter meg. Dem sier det kan snakkes, ta rolig et par dager! Til lørdag.! 

jeg derimot er en veldig direkte person og rett på sak! 
Dette irriterer meg inn og ut hver sekund. Jeg får dårlig søvn, spiser dårlig, får hodepine. 

jeg skjønner han har stengt alle veier for kommunikasjon så jeg vil virke desperat hvis jeg bare dukker opp på døra til der han er. (Jeg vet hvem han er hos). 
men det går jo bare utover meg denne ventingen?

jeg vet veldig godt han ikke er like urolig for meg, fordi han vet han har makt! 
han er den som blokkerer og som har makt. 

er jeg som er i den dårlig situasjonen.

hvis han til og med vil ha skilsmisse har det ingenting å si om vi snakker idag eller venter noen dager til han blir «calmed».

hva tenker dere?

Anonymkode: 5a32f...5b2

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg må vente, når han har forsvinnet uten å di noe! Hvorfor alle ber meg være tålmodig.

jeg får lyst til å bare dukke opp der hos han!  Hvorfor? For å snakke ut!

Skrevet

Dette er psykisk vold. Å fjerne seg litt fra en situasjon er sunt. Å kjøre knallhard silent treatment og fordufte er psykisk vold. 

Er en grunn til at du blir helt fra deg. Han vet hva han gjør. 

Du må komme deg bort fra han her. 

Vil du gå og være redd for slike episoder resten av livet? 

Anonymkode: c32aa...5f4

• Liker 24
Skrevet

Er dere gift?

Anonymkode: 350f0...4a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er dere gift?

Anonymkode: 350f0...4a4

Ja. Jeg har ikke nøkler til huset akkuratt nå. Og det vet han.

jeg mista de. Så er hos moren min siden igår. Skitten, uten å ha dusjet, rett etter jobb, med samme klær. Og i stor depresjon 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er psykisk vold. Å fjerne seg litt fra en situasjon er sunt. Å kjøre knallhard silent treatment og fordufte er psykisk vold. 

Men er det riktig at alle ber meg vente? Fordi han skal «drite meg ut»?

fordi han er «sur». 

Skrevet

Jeg skjønner han er den som tok avstand, men hva hjelper det at jeg må sitte å vente hvert sekund og minutt?

Skrevet

Jeg synes det høres ut som du er litt ute av kontroll akkurat nå. Har dere barn? Hvor er de? 

Anonymkode: f3b6b...fc3

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja. Jeg har ikke nøkler til huset akkuratt nå. Og det vet han.

jeg mista de. Så er hos moren min siden igår. Skitten, uten å ha dusjet, rett etter jobb, med samme klær. Og i stor depresjon 

Hva med å bestille låsesmed, evt knuse ei rute og få satt inn ny? 

• Liker 3
Skrevet

Det har jo skjedd noe i forkant av dette 

Anonymkode: 7be0b...300

• Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest Ghostface
Skrevet

Jeg synes at silent treatment er feigt. Vet at menn har det vanskelig for å snakke om følelser. Det er det for kvinner av og til også, men man kan ikke bo i samme hus og ignorere hverandre fullstendig. Det hadde ikke jeg taklet. En reaksjon er bedre enn ingenting.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Word. 

Løp mens du kan. 

Anonymkode: 908a6...b6a

• Liker 3
Skrevet

Ring politiet da, si du ikke får komme inn i ditt eget hjem. 

Anonymkode: 170a2...86a

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg synes det høres ut som du er litt ute av kontroll akkurat nå. Har dere barn? Hvor er de? 

Anonymkode: f3b6b...fc3

Har ikke barn, er hos moren min.

ja, jeg føler meg helt gal. Det prikker i hodet, jeg våkna 4 på natta og slet med å sove igjen.

jeg vet hvor han er, jeg vet hvor nærme han er og likevel er det feil jeg drar til han.

ja, han har selv tatt avstand og fjernet meg, blokkert meg. Men det uten noe forvarsel? Uten å kommunisere først? Uten å fortelle meg først? Det plager meg aller mest!  

Skrevet

Han er på vei full fart UT av forholdet. Er du over middels glad i drama siden han har blokkert deg overalt?

Anonymkode: e1856...080

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men er det riktig at alle ber meg vente? Fordi han skal «drite meg ut»?

fordi han er «sur». 

Ja. Fordi denne oppførselen ville gitt deg avsmak hvis du var i et sunt forhold. 

Du venter, får nøkler, pakker og drar. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han er på vei full fart UT av forholdet. Er du over middels glad i drama siden han har blokkert deg overalt?

Ikke blokkert, han har fjernet. Blokkert på tlf.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Gir jo ingen mening å bare gå ut av forholdet uten kommunikasjon først? 

Greit han går ut av forholdet hvis han vil, men jeg blir gal av denne silent treatment. Spesielt uten en ordneltig forklaring eller samtale.! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig med familien din, ikke løp etter han. La han være i fred. Det han driver med er psykisk vold, han skal ha kontrollen samme f***. 

Når du kommer inn døra, pakk sakene dine og flytt ut. Om huset er helles eie, kontakt advokat for å kreve husleie av han mens han bor der i påvente av oppgjør (en av dere kjøper den andre ut eller ut på markedet). 

Sørg for dine økonomiske verdier! Mens du venter, kom deg ut. Skaff seg venner, hobby et eller annet som gir deg noe å gjøre som du liker. Hold avstand fra han. Lar du dette passerer, er det starten på et helvete. Vær glad du ikke har barn med han! 

Anonymkode: 30a18...c6e

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er enig med familien din, ikke løp etter han. La han være i fred. Det han driver med er psykisk vold, han skal ha kontrollen samme f***. 

Når du kommer inn døra, pakk sakene dine og flytt ut. Om huset er helles eie, kontakt advokat for å kreve husleie av han mens han bor der i påvente av oppgjør (en av dere kjøper den andre ut eller ut på markedet). 

Sørg for dine økonomiske verdier! Mens du venter, kom deg ut. Skaff seg venner, hobby et eller annet som gir deg noe å gjøre som du liker. Hold avstand fra han. Lar du dette passerer, er det starten på et helvete. Vær glad du ikke har barn med han! 

Anonymkode: 30a18...c6e

Så jeg må egentlig vente? Lide gjennom det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...