AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #1 Skrevet 15. februar 2022 Jeg synes det er ubehagelig å være hos jordmor. Hun er ikke slem og har ikke sagt noe stygt, men for meg føles det som hun har en nedlatende måte å snakke til meg på, som om jeg er et lite barn. Jeg ønsker ikke såre henne. Er det ok å bytte jordmor? Hvordan gjør jeg det? Jeg vet jeg kan gå til fastlegen min, men foretrekker noen som er ekspert på områedet. Anonymkode: 15ea3...fab
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #2 Skrevet 15. februar 2022 Det kommer an på kommunen du bor i det. I mange kommuner er det bare en jordmor, så man har ikke så mange å bytte til. Men bor du i en større by/kommune kan det jo være har mulighet for å bytte til en annen helsestasjon. Eller gå privat hvis det fins. Evt bare bite i deg at du ikke føler kjemi og holde ut de få mnd det er snakk om. Anonymkode: 13dfb...05b
Gjest Hottentått Skrevet 15. februar 2022 #3 Skrevet 15. februar 2022 Jeg ville forhørt meg på helsestasjonen om det var mulig å bytte. Du kan jo evt gå privat. Det koster, men personlig ville jeg heller betalt noen hundrelapper for å være hos en jordmor jeg liker enn å omtrent grue meg til å gå til jordmor. Jeg snakket masse personlig med min jordmor og hadde aldri klart meg så bra gjennom tøffe tider dersom det ikke var for henne. Så en god jordmor er gull verdt!
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #4 Skrevet 15. februar 2022 Jeg har gått mest til fastlege, for alle kontroller. Anonymkode: 48bc8...5d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå