Gå til innhold

Korona - når var du sykest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Natt til positiv test var jeg jævligst, hele sengetøyet var kliss vått (svettet som en gris) skallebank, varm og kald om hverandre, vondt i alle leddene og svimmel. Det var for to dager siden, i dag er jeg bare litt svimmel og har vondt bakerst i nesa. Har en dose vaksine tatt for 2 mnd siden.

Føler meg ikke så veldig sjuk, håper bare den ganske nyfødte babyen vår ikke blir verre nå. Hun var snufsete og gråt mye i dag morges, og 37,1 i temp, nå puster hun helt fint og er glad og fornøyd med 36,9 så håper hun har sluppet billig unna. ❤️ var litt irritert på meg selv tidligere på at vi bare skulle takket nei til besøk av familie som ikke visste de var smittet, men sånt skjer og ingen gjorde noe med vilje. De ville jo hilse på barnebarnet sitt, og det virker jo som det går greit det her, så det er bare å følge med på temperatur og håpe den holder seg normal som nå.

Skrevet

Testet positivt tirsdag. Begynte med dårlig mage, vondt i halsen og litt feber. Sov litt på sofaen og slappet av hele dagen, men grei form.

onsdag var nok formen verst, selv om jeg ikke har følt meg særlig syk. Vondt i halsen, tett nese/snufsete og slim i halsen og feber (følte meg bare varm i hodet, tett på en måte).

i dag, torsdag, er jeg fortsatt snufsete, har feber (men kjennes ikke slik ut) og slim i halsen. Formen er egentlig bra.

Skrevet
Bærta skrev (På 16.2.2022 den 21.29):

Positiv test Mandag. Var i veldig fin form hele dagen.

Tirsdag og i dag har vært helt jævlige, med feber, vondt i kroppen og kvalme….ligget for det meste…spent på morgen dagen…

Hvordan går det nå? Fikk positiv også på Mandag

Skrevet (endret)
Malin1990 skrev (8 timer siden):

Hvordan går det nå? Fikk positiv også på Mandag

Er mye bedre😊Ikke like vondt i kroppen, men kjenner at jeg blir fort sliten. Har også litt kvalme som kommer og går.

Endret av Bærta
  • Hjerte 1
Skrevet
Bærta skrev (6 timer siden):

Er mye bedre😊Ikke like vondt i kroppen, men kjenner at jeg blir fort sliten. Har også litt kvalme som kommer og går.

Samme her... Jeg blir utmattet med en gang hvis jeg prøver å gjøre ting. Det er veldig kjedelig... Jeg jobber i barnehage og kan ikke gå på jobb på Mandag hvis jeg har det sånn...  Håper jeg blir meg selv igjen med min energi som jeg pleier å ha...😕💪

• Hjerte 1
Skrevet

Er det noen som har blitt smittet men allikevel fikk negativ test i starten med symptomer?

Skrevet
Tutte skrev (2 timer siden):

Er det noen som har blitt smittet men allikevel fikk negativ test i starten med symptomer?

Jeg fikk symptomer søndag, negativ test søndag kveld, svakt, svakt positiv test mandag morgen, tok så pcr, negativ mandag kveld, negativ tirsdag morgen. Pcr kom tilbake tirsdag ettermiddag - positiv.Barnet mitt fikk positiv test torsdagen før.

• Opprett ny...