AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #1 Skrevet 15. februar 2022 Moren min sier hun står på hasteliste til hjerteoperasjon. Hun har sagt dette i over et år nå, og jeg begynner å tvile litt på om det stemmer. Haster det egentlig når hun har ventet så lenge? Mamma har alltid vært veldig opptatt av å være syk, hun er nok en hypokonder i noen grad. Det har alltid vært sånn, og jeg har vært mye redd for henne. Men nå som jeg er blitt eldre så begynner jeg å se at hun ikke har hatt halvparten av de sykdommene hun sier hun har hatt. Det er vanskelig å ta henne på alvor. Så derfor spør jeg her, om noen vet hva det innebærer å vente på en hasteoperasjon, og om det kan være tilfelle at man skal vente over et år på noe slikt? Ikke har jeg hørt at hun skal inn på noen operasjon i nær fremtid heller, og hun følges ikke opp. Anonymkode: 8363a...9c6
Mezzosoprena Skrevet 15. februar 2022 #2 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Moren min sier hun står på hasteliste til hjerteoperasjon. Hun har sagt dette i over et år nå, og jeg begynner å tvile litt på om det stemmer. Haster det egentlig når hun har ventet så lenge? Mamma har alltid vært veldig opptatt av å være syk, hun er nok en hypokonder i noen grad. Det har alltid vært sånn, og jeg har vært mye redd for henne. Men nå som jeg er blitt eldre så begynner jeg å se at hun ikke har hatt halvparten av de sykdommene hun sier hun har hatt. Det er vanskelig å ta henne på alvor. Så derfor spør jeg her, om noen vet hva det innebærer å vente på en hasteoperasjon, og om det kan være tilfelle at man skal vente over et år på noe slikt? Ikke har jeg hørt at hun skal inn på noen operasjon i nær fremtid heller, og hun følges ikke opp. Anonymkode: 8363a...9c6 Hasteoperasjon er noe som skjer akkurat der og da, fordi det kan stå om livet hvis den ikke gjøres. Hvis ikke, er det en planlagt operasjon, og da kan man havne på venteliste - hvor langt tid dette tar avhenger av hvor alvorlig tilstanden er. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #3 Skrevet 15. februar 2022 Det spørs hva som er galt med henne (diagnose) symptomer, til hvilken grad det påvirker henne osv. Anonymkode: e6aae...814
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #4 Skrevet 15. februar 2022 4 minutter siden, Teatrica said: Hasteoperasjon er noe som skjer akkurat der og da, fordi det kan stå om livet hvis den ikke gjøres. Hvis ikke, er det en planlagt operasjon, og da kan man havne på venteliste - hvor langt tid dette tar avhenger av hvor alvorlig tilstanden er. Ja, det høres mer riktig egentlig, og det var det jeg trodde. Det er så typisk henne å slenge på en "hast" bare for å virke mer syk. Ikke vet jeg om hun egentlig skal inn og opereres heller, eller om det er noe som helst med hjertet hennes. Slitsomt. Anonymkode: 8363a...9c6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #5 Skrevet 15. februar 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det spørs hva som er galt med henne (diagnose) symptomer, til hvilken grad det påvirker henne osv. Anonymkode: e6aae...814 Det vet jeg ikke, jeg har aldri tenkt på at det er noe som helst med henne egentlig. Det er bare at hun sier det. Det kan godt hende at det er noe med hjertet hennes, men at det er så alvorlig at hun må ha en hasteoperasjon er jeg veldig i tvil om pga omstendighetene. Anonymkode: 8363a...9c6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #6 Skrevet 15. februar 2022 Hasteoperasjoner blir gjort innen 24 timer. Så nei, hun er ikke alvorlig hjertesyk om hun har ventet over 12 mnd. Anonymkode: cd64c...f1a
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #7 Skrevet 15. februar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hasteoperasjoner blir gjort innen 24 timer. Så nei, hun er ikke alvorlig hjertesyk om hun har ventet over 12 mnd. Anonymkode: cd64c...f1a Det var det jeg tenkte. Takk for svar. Anonymkode: 8363a...9c6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #8 Skrevet 17. februar 2022 Kan jeg gå ut ifra at det er nok en løgn da? ts Anonymkode: 8363a...9c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå