AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #1 Del Skrevet 15. februar 2022 Kan en corona-hjemmetest være falskt positiv om man får for mye væske i? Jeg tok en test denne morgenen og da kom det bare en slump væske, fikk ikke telt dråper. Den testen ble svakt positiv. Tok to nye tester nå med riktig antall dråper og de er vanskeligere å tolke. Jeg skimter noe der men det er uten farge og det er veldig svakt. Skulle jo tro at mer væske = mer utvannet og negativ test og burde ikke testen være mer positiv, ikke mindre positv nå etter ca 7 timer? Anonymkode: df724...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #2 Del Skrevet 15. februar 2022 Jeg fikk en falsk positiv selv om jeg gjorde det riktig. Avkreftet av PCR. Anonymkode: 275a2...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 15. februar 2022 #3 Del Skrevet 15. februar 2022 Barnet mitt fikk flere svake positive hjemmetester og to negative pcr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robot Skrevet 15. februar 2022 #4 Del Skrevet 15. februar 2022 Falsk positiv forekommer, men falsk negativ er mye vanligere. Vi hadde positive pcr-tester etter én svakt, svakt positiv hjemmetest etterfulgt av mange negative (og ingen positive hjemmetester hos den andre som var smittet - til tross for symptomer hos begge). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen92 Skrevet 15. februar 2022 #5 Del Skrevet 15. februar 2022 (endret) Barnet mitt fikk svaakt positivt dag 0, etterfulgt av to negative senere på dagen. Knallpositiv og positiv pcr dagen etter. Jeg fikk negativ dag 3 , svaaakt positiv ht og positiv pcr dag 4. Negativ hurtigtest kveld dag 4 og negativ hurtigtest dag 5. Endret 15. februar 2022 av Fruen92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg