Gå til innhold

blitt så glad i munnbind..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er veldig deppa over at minnbind kravet er fjernet. det var så godt og gå med det. Kunne bare skjule seg bak en maske. særlig siden jeg sliter sånn med huden og er knallrød. og rødmer for enhver ting. det gjorde livet mitt så mye lettere.  kunne på en måte være anonym. hater at de har fjernet det... :(

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å fortsette å gå med munnbind hvis du ønsker det. Jeg kommer til å fortsette så lenge jeg er blant store folkemengder eller på helseinstitusjoner

Skrevet

Du kan jo fremdeles gå med munnbind? Jeg skal ihvertfall fortsette med det😅

• Liker 4
Skrevet

Har brukt munnbind 1 gang pga et sykehusbesøk. Det holder

• Liker 7
Gjest Salikatten
Skrevet

Hver gang jeg ser folk går alene med munnbind ute der det ikke går folk og alene i bilen ser jeg jo med en gang det er for å skjule ansiktet. Derfor finner ikke jeg på å gjøre det selv siden det ser ganske dumt ut.

Skrevet
4 minutter siden, Salikatten said:

Hver gang jeg ser folk går alene med munnbind ute der det ikke går folk og alene i bilen ser jeg jo med en gang det er for å skjule ansiktet. Derfor finner ikke jeg på å gjøre det selv siden det ser ganske dumt ut.

Det er vel større sjanse for at de er på vei fra A til B og ikke ønsker å sløse ved å bruke flere munnbind på samme tur.

Skrevet
gira97 skrev (2 timer siden):

jeg er veldig deppa over at minnbind kravet er fjernet. det var så godt og gå med det.

Er det noen som hindrer deg i å gå med munnbind? 

• Liker 5
Skrevet

Det er jo bare å gå med munnbind da, ts. 

• Liker 1
Skrevet

Det har jo ikke blitt forbudt å bruke munnbind da 😊

• Liker 4
Skrevet

Du kan jo gå med munnbind, er jo en del som gjør det. Jeg gjør det og om det er mye folk rundt og jeg ikke får meteren for meg selv. 😄 

Skrevet

Jeg kommer ikke til å slutte med maske med det første i hvertfall. Reduserer risikoen for smitte samtidig som jeg slipper å sminke meg. Win-win!

• Liker 1
Skrevet
gira97 skrev (På 15.2.2022 den 14.33):

jeg er veldig deppa over at minnbind kravet er fjernet. det var så godt og gå med det. Kunne bare skjule seg bak en maske. særlig siden jeg sliter sånn med huden og er knallrød. og rødmer for enhver ting. det gjorde livet mitt så mye lettere.  kunne på en måte være anonym. hater at de har fjernet det... :(

sånn føler jeg det også. Men går med munnbind enda jeg om jeg føler meg dritt en dag 😌

• Opprett ny...