AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #1 Del Skrevet 15. februar 2022 Kan man få hoven og vond hals av andre ting enn infeksjon? Har kun dette symptomet og ingenting annet. Ingen covid nærkontakter, hjemmekontor, kun på butikk/apotek for det aller meste. Anonymkode: 85264...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #2 Del Skrevet 15. februar 2022 Annet enn infeksjon eller annet enn koronainfeksjon? Men ja, du kan få vond hals når halsen er uttørket feks hvis du sover med åpen munn. Anonymkode: 8c9e2...49f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #3 Del Skrevet 15. februar 2022 Trekk og kald luft, samt generelle problemer med mandlene. Men spørs hva du mener med vondt i halsen da. Jeg får LITT vondt i halsen etter å ha vært ute uten skjerf f.eks, men ikke sånn vondt som man får under en ordentlig forkjølelse. Anonymkode: c5927...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #4 Del Skrevet 15. februar 2022 Just now, AnonymBruker said: Annet enn infeksjon eller annet enn koronainfeksjon? Men ja, du kan få vond hals når halsen er uttørket feks hvis du sover med åpen munn. Anonymkode: 8c9e2...49f All type infeksjon:) Følte jeg måtte spesielt nevne korona:P Men jeg sover ikke med åpen munn. Just now, AnonymBruker said: Trekk og kald luft, samt generelle problemer med mandlene. Men spørs hva du mener med vondt i halsen da. Jeg får LITT vondt i halsen etter å ha vært ute uten skjerf f.eks, men ikke sånn vondt som man får under en ordentlig forkjølelse. Anonymkode: c5927...c76 Nei, jeg har litt vondt hele tiden, men å snakke og ikke minst svelge er vondt. Mandler har jeg ikke, de ble tatt da jeg var barn. Knapt vært syk siden:P Men har det kanskje litt kaldt på soverommet... Men jeg liker det kaldt/kjølig(er ikke sprengkaldt altså), sover med ventilen oppe pga. fuktproblemer, og nå er det mildt ute. Anonymkode: 85264...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #5 Del Skrevet 15. februar 2022 Lyste meg baki kjeften med ei lommelykt, var rødt og sårt baki der, ikke rart det gjør vondt! Hjelper ikke med halstabletter heller. Eneste som ser ut til å lindre er sjokolade og jeg kan jo ikke sitte å gomle sjokolade Anonymkode: 85264...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #6 Del Skrevet 15. februar 2022 Halsbrann eller stille refluks kan gi vondt i halsen. Anonymkode: 925c8...6df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #7 Del Skrevet 17. februar 2022 I tilfelle noen finner tråden og lurer på det samme; definitivt halsbetennelse:P Kom på at det kan jo komme av at jeg har litt mugg på soverommet jeg holder i sjakk med lufting/varme/klor. Anonymkode: 85264...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå