AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #1 Skrevet 15. februar 2022 I frykt for å generalisere så kan jeg bare legge til at dette absolutt ikke gjelder alle menn, men jeg ser ofte at når kvinner spør på internett om et antrekk er innafor å bruke i offentligheten (etterfulgt at et noenlunde seksuelt bilde og gjerne av plagg som ikke er helt innafor på f.eks. restaurant eller hvor enn hun skal) så får hun massevis av kommentarer fra menn om hvor bra hun ser ut og at dette her kan hun absolutt bruke til alt fra bestemors bursdag til skoleavslutning. Antrekkene som blir vist ofte ligner på noe som bryllupsgjestene på TLC programmet "My Big Fat Gypsy Wedding" kunne gått i, altså gogo hæler og trang svært kort minikjole med utringing. Kommentarene går i at når hun ser så smashing ut så kan hun gå i hva hun vil og at de (hvorfor deres personlige preferanse spiller noen rolle her skjønner jeg ikke) skulle ønske at konen deres gikk i korte stramme kjoler med hæler til hele tiden. Så da begynner jeg jo å lure. Lever disse mennene i en konstant fetisjfantasi, synes de det er status med en kone som alltid ser "sexy" ut, eller hva er greia? (jeg har ikke et spesifikt eksempel i tankene, er bare nysgjerrig og spør pga jeg har observert dette flere ganger. Jeg er 24 og slank, så sjalu og bitter er jeg heller ikke) Anonymkode: 3bf7d...226 8
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #2 Skrevet 15. februar 2022 Selvsagt syns mennene det er status med en kjæreste/kone som ser sexy ut hele tiden og som alle andre sikler på. Jeg er rundt din alder selv og ser ofte at menn velger de peneste kjæreste så klart fordi de har lyst på de, men også for å ha en kvinne å vise frem. Vi blir dessverre fôret med løgn når kvinner (og menn) soer at "menn ser på det som er på innsiden" og "personlighet teller mest". Det stemmer ikke når menn finner partner. De velger den de syns er mest attraktiv, som de også har sjans på. Utseende og kropp er svært avgjørende. Du kan ha akkurat den personligheten du vil, mannen vil IKKE dumpe deg på grunn av personlighet, men han vil dumpe deg om han ikke syns du er pen nok. Det er derfor mange pene kvinner som også har dårlige personligheter (manipulerende, løgnere, illojale) får kjærester og har mange menn etter seg. Anonymkode: f0b30...8ec 4
Gorgonzola Skrevet 15. februar 2022 #3 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): I frykt for å generalisere så kan jeg bare legge til at dette absolutt ikke gjelder alle menn, men jeg ser ofte at når kvinner spør på internett om et antrekk er innafor å bruke i offentligheten (etterfulgt at et noenlunde seksuelt bilde og gjerne av plagg som ikke er helt innafor på f.eks. restaurant eller hvor enn hun skal) så får hun massevis av kommentarer fra menn om hvor bra hun ser ut og at dette her kan hun absolutt bruke til alt fra bestemors bursdag til skoleavslutning. Antrekkene som blir vist ofte ligner på noe som bryllupsgjestene på TLC programmet "My Big Fat Gypsy Wedding" kunne gått i, altså gogo hæler og trang svært kort minikjole med utringing. Kommentarene går i at når hun ser så smashing ut så kan hun gå i hva hun vil og at de (hvorfor deres personlige preferanse spiller noen rolle her skjønner jeg ikke) skulle ønske at konen deres gikk i korte stramme kjoler med hæler til hele tiden. Så da begynner jeg jo å lure. Lever disse mennene i en konstant fetisjfantasi, synes de det er status med en kone som alltid ser "sexy" ut, eller hva er greia? (jeg har ikke et spesifikt eksempel i tankene, er bare nysgjerrig og spør pga jeg har observert dette flere ganger. Jeg er 24 og slank, så sjalu og bitter er jeg heller ikke) Anonymkode: 3bf7d...226 Så lenge du benytter TLC som referansegrunnlag for dine mildt sagt generaliserende ugyldige påstander kan du ikke forvente å få noen ordentlige svar her. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #4 Skrevet 15. februar 2022 24 minutter siden, AnonymBruker said: Vi blir dessverre fôret med løgn når kvinner (og menn) soer at "menn ser på det som er på innsiden" og "personlighet teller mest". Anonymkode: f0b30...8ec Det som TS snakker om, har vel ikke noe med personlighet vs utseende å gjøre? En pen kvinne er da fremdeles pen selv om hun er kledd i en heldekkende kjole i stedet for en kort og utringet kjole? Jeg kan ikke si at jeg har sett så mye av det som TS beskriver. Tror det er minst like vanlig at menn helst ikke vil at andre menn skal se på dama deres. Anonymkode: 9ce98...82b 1
youcancallmejune Skrevet 15. februar 2022 #5 Skrevet 15. februar 2022 Gorgonzola skrev (9 minutter siden): Så lenge du benytter TLC som referansegrunnlag for dine mildt sagt generaliserende ugyldige påstander kan du ikke forvente å få noen ordentlige svar her. Ikke du heller Mr, pga den signaturen din. KG-høner, altså hva f***? 2
Entern Skrevet 15. februar 2022 #6 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): I frykt for å generalisere så kan jeg bare legge til at dette absolutt ikke gjelder alle menn, men jeg ser ofte at når kvinner spør på internett om et antrekk er innafor å bruke i offentligheten (etterfulgt at et noenlunde seksuelt bilde og gjerne av plagg som ikke er helt innafor på f.eks. restaurant eller hvor enn hun skal) så får hun massevis av kommentarer fra menn om hvor bra hun ser ut og at dette her kan hun absolutt bruke til alt fra bestemors bursdag til skoleavslutning. Antrekkene som blir vist ofte ligner på noe som bryllupsgjestene på TLC programmet "My Big Fat Gypsy Wedding" kunne gått i, altså gogo hæler og trang svært kort minikjole med utringing. Kommentarene går i at når hun ser så smashing ut så kan hun gå i hva hun vil og at de (hvorfor deres personlige preferanse spiller noen rolle her skjønner jeg ikke) skulle ønske at konen deres gikk i korte stramme kjoler med hæler til hele tiden. Så da begynner jeg jo å lure. Lever disse mennene i en konstant fetisjfantasi, synes de det er status med en kone som alltid ser "sexy" ut, eller hva er greia? (jeg har ikke et spesifikt eksempel i tankene, er bare nysgjerrig og spør pga jeg har observert dette flere ganger. Jeg er 24 og slank, så sjalu og bitter er jeg heller ikke) Anonymkode: 3bf7d...226 Jeg sikler ikke generelt på slik stil, men husker en gang jeg tok utepils/vin på Frogner og et par jenter som feiret 30års dag i den getup'en tok kontakt, det var faktisk en fin opplevelse 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #7 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvsagt syns mennene det er status med en kjæreste/kone som ser sexy ut hele tiden og som alle andre sikler på. Jeg er rundt din alder selv og ser ofte at menn velger de peneste kjæreste så klart fordi de har lyst på de, men også for å ha en kvinne å vise frem. Vi blir dessverre fôret med løgn når kvinner (og menn) soer at "menn ser på det som er på innsiden" og "personlighet teller mest". Det stemmer ikke når menn finner partner. De velger den de syns er mest attraktiv, som de også har sjans på. Utseende og kropp er svært avgjørende. Du kan ha akkurat den personligheten du vil, mannen vil IKKE dumpe deg på grunn av personlighet, men han vil dumpe deg om han ikke syns du er pen nok. Det er derfor mange pene kvinner som også har dårlige personligheter (manipulerende, løgnere, illojale) får kjærester og har mange menn etter seg. Anonymkode: f0b30...8ec En ting er å se flott og sexy ut, men en annen ting er å gå sånn her (legger med bilde på stilen jeg sikter til) på restaurantbesøk, familieselskap, matbutikken, og egentlig overalt. Det er slike antrekk jeg sikter til. Ingen menn vil vel egentlig at deres bedre halvdel skal kle seg slik foran bestemor eller at han handler i hverdagsklær i matbutikken når de handler sammen og hun er kledd sånn som dette her? Anonymkode: 3bf7d...226 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #8 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): En ting er å se flott og sexy ut, men en annen ting er å gå sånn her (legger med bilde på stilen jeg sikter til) på restaurantbesøk, familieselskap, matbutikken, og egentlig overalt. Det er slike antrekk jeg sikter til. Ingen menn vil vel egentlig at deres bedre halvdel skal kle seg slik foran bestemor eller at han handler i hverdagsklær i matbutikken når de handler sammen og hun er kledd sånn som dette her? Anonymkode: 3bf7d...226 Det er nok mer Hollywoodstil å gå slik kledd hverdag. I Norge er det forskjell på hverdag og fest. Jeg liker det, fine på fest og fine mer naturlige til hverdag. Anonymkode: 2514f...cd1 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #9 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er nok mer Hollywoodstil å gå slik kledd hverdag. I Norge er det forskjell på hverdag og fest. Jeg liker det, fine på fest og fine mer naturlige til hverdag. Anonymkode: 2514f...cd1 Ja, men det virker jo som om noen menn skulle ønske at kona kledde seg slikt hver dag. Andre menn mener gjerne at slike antrekk er fullstendig innafor å bruke til f.eks. restaurantbesøk med familien 🤷♀️ Bergynner jo å lure på om det er en type fetisj Anonymkode: 3bf7d...226 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #10 Skrevet 15. februar 2022 De viser bare at de er heterofile menn ved å ikke ha den ringeste peiling på klær. Samt at de er så desperate at de hyller alt du som kvinne gjør. Spør om du kan gå i kjeledress eller joggebukse eller jeans eller hva det måtte være, og gjør deg klar for de samme svarene fra (heterofile) menn Anonymkode: d5279...2de
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #11 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan ikke si at jeg har sett så mye av det som TS beskriver. Tror det er minst like vanlig at menn helst ikke vil at andre menn skal se på dama deres. Anonymkode: 9ce98...82b Enig i det, men det er snakk om menn som selv er attraktive og som ikke har behov for en dame de kan vise frem som status-symbol. Anonymkode: d5279...2de
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #12 Skrevet 15. februar 2022 Jeg synes du har noen morsomme og gode poeng i teksten din ts. Jeg svarer bare for meg selv, og ja, jeg vil gjerne at dama skal være så sexy som mulig, og det hele tiden. Jeg kan aldri få nok av å se henne sexy. Men det går en grense, sexy har en ond fetter som heter Latterlig. Anonymkode: 7b25b...c4c 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #13 Skrevet 15. februar 2022 Jeg sikler IKKE etter damer i et spesifikt (utfordrende) antrekk. Men jeg innrømmer glatt at jeg blir svært tent av damer med skikkelig fin, feminin figur. Altså markert midje, runde hofter og middels til store bryster. Og ikke så altfor høye. 1.70 max! Og så er det jo sånn at man ikke ser figuren særlig godt i en del antrekk, f.eks boblekåpe, burka, turklær, haremsbukser og andre vide/ flagrende kulturtante-antrekk. Mens ettersittende kjoler, trange bukser og topper, osv. viser frem figuren på en helt annen måte. Fikk f.eks litt pirring av å se på en kollega av madammen i dag. Ei lita, veldreid og blid ei....Hadde ikke nektet, om det hadde bydd seg en mulighet Anonymkode: 10acf...27f
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #14 Skrevet 15. februar 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: De viser bare at de er heterofile menn ved å ikke ha den ringeste peiling på klær. Samt at de er så desperate at de hyller alt du som kvinne gjør. Spør om du kan gå i kjeledress eller joggebukse eller jeans eller hva det måtte være, og gjør deg klar for de samme svarene fra (heterofile) menn Anonymkode: d5279...2de Er det å "ha peiling på klær" noe særlig å skryte av? Motebransjen er jo en pill råtten industri som lever av å generere et sinnssykt overforbruk av klær, med de miljømessige og økonomiske konsekvenser det har. Ja, jeg er en heterofil mann, og klarer greit å skille fine damer fra mindre fine damer. Helt uavhengig av hvilke sinnssyke summer de mindre fine/ aldeles ordinære damene har svidd av på klær og hos frisøren Anonymkode: 10acf...27f 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #15 Skrevet 15. februar 2022 Trenger da ikke være åletrangt og skyhøye heler. Jeg har rett som det er på meg tighte behagelige jeans og skoletter med litt hæl og jeg får sultne blikk fra menn overalt. Menn vil se former og de liker at damene pynter seg. Denne tråden her er sikkert skrevet av et som liker å gå med fett oppsatt hår, joggebukse og crocks. Og er sur på typen fordi han se 2 sekunder på noen damer som hadde pyntet seg og skulle ut på byen 🤭 Anonymkode: faef9...8e0 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #16 Skrevet 15. februar 2022 Gorgonzola skrev (5 timer siden): Så lenge du benytter TLC som referansegrunnlag for dine mildt sagt generaliserende ugyldige påstander kan du ikke forvente å få noen ordentlige svar her. Skal du være belærende kan det være en fordel å lære seg forskjellen på referansegrunnlag og skrekkeksempel. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er nok mer Hollywoodstil å gå slik kledd hverdag. I Norge er det forskjell på hverdag og fest. Jeg liker det, fine på fest og fine mer naturlige til hverdag. Anonymkode: 2514f...cd1 Jeg kan ikke si det var mye Hollywoodstil over det der. Mengden stoff og naken hud, joda, der har de nok en del felles. Stil, passform og kvalitet derimot ... Anonymkode: 3c001...449 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #17 Skrevet 15. februar 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: I frykt for å generalisere så kan jeg bare legge til at dette absolutt ikke gjelder alle menn, men jeg ser ofte at når kvinner spør på internett om et antrekk er innafor å bruke i offentligheten (etterfulgt at et noenlunde seksuelt bilde og gjerne av plagg som ikke er helt innafor på f.eks. restaurant eller hvor enn hun skal) så får hun massevis av kommentarer fra menn om hvor bra hun ser ut og at dette her kan hun absolutt bruke til alt fra bestemors bursdag til skoleavslutning. Antrekkene som blir vist ofte ligner på noe som bryllupsgjestene på TLC programmet "My Big Fat Gypsy Wedding" kunne gått i, altså gogo hæler og trang svært kort minikjole med utringing. Kommentarene går i at når hun ser så smashing ut så kan hun gå i hva hun vil og at de (hvorfor deres personlige preferanse spiller noen rolle her skjønner jeg ikke) skulle ønske at konen deres gikk i korte stramme kjoler med hæler til hele tiden. Så da begynner jeg jo å lure. Lever disse mennene i en konstant fetisjfantasi, synes de det er status med en kone som alltid ser "sexy" ut, eller hva er greia? (jeg har ikke et spesifikt eksempel i tankene, er bare nysgjerrig og spør pga jeg har observert dette flere ganger. Jeg er 24 og slank, så sjalu og bitter er jeg heller ikke) Anonymkode: 3bf7d...226 Jeg er mann og jeg liker veldig godt at kona kler seg veldig sexy og utfordrende når vi er ute, liker at andre ser hvor sexy og flott hun er Anonymkode: b0403...b15
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #18 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): I frykt for å generalisere så kan jeg bare legge til at dette absolutt ikke gjelder alle menn, men jeg ser ofte at når kvinner spør på internett om et antrekk er innafor å bruke i offentligheten (etterfulgt at et noenlunde seksuelt bilde og gjerne av plagg som ikke er helt innafor på f.eks. restaurant eller hvor enn hun skal) så får hun massevis av kommentarer fra menn om hvor bra hun ser ut og at dette her kan hun absolutt bruke til alt fra bestemors bursdag til skoleavslutning. Antrekkene som blir vist ofte ligner på noe som bryllupsgjestene på TLC programmet "My Big Fat Gypsy Wedding" kunne gått i, altså gogo hæler og trang svært kort minikjole med utringing. Kommentarene går i at når hun ser så smashing ut så kan hun gå i hva hun vil og at de (hvorfor deres personlige preferanse spiller noen rolle her skjønner jeg ikke) skulle ønske at konen deres gikk i korte stramme kjoler med hæler til hele tiden. Så da begynner jeg jo å lure. Lever disse mennene i en konstant fetisjfantasi, synes de det er status med en kone som alltid ser "sexy" ut, eller hva er greia? (jeg har ikke et spesifikt eksempel i tankene, er bare nysgjerrig og spør pga jeg har observert dette flere ganger. Jeg er 24 og slank, så sjalu og bitter er jeg heller ikke) Anonymkode: 3bf7d...226 Disse mennene har bare dårlig smak; ikke vanskeligere enn det. Når du ser hvor superharry mange menn selv går kledd, burde det ikke komme som noen overraskelse. Anonymkode: d6b8a...a32 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #19 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Trenger da ikke være åletrangt og skyhøye heler. Jeg har rett som det er på meg tighte behagelige jeans og skoletter med litt hæl og jeg får sultne blikk fra menn overalt. Menn vil se former og de liker at damene pynter seg. Denne tråden her er sikkert skrevet av et som liker å gå med fett oppsatt hår, joggebukse og crocks. Og er sur på typen fordi han se 2 sekunder på noen damer som hadde pyntet seg og skulle ut på byen 🤭 Anonymkode: faef9...8e0 Nei, klesskapet mitt består nærmest kun av kjoler og skjørt, men de har lengde og snitt til ulike formål. Jeg går f.eks. ikke i sommerkjolene mine nå på vinteren 🤷♀️ Jeg styler også håret daglig om det så er å rette det, krølle det, eller sove med greier i håret som gir bølger. Ung og slank er jeg også, og dette la jeg egentlig til for at tråden ikke skulle ha innslag av "du er sjalu, gammel, bitter, og feit"-argumenter Men nå handlet heller ikke tråden min om å kle seg akseptabelt sexy, men menn som applauderer og ønsker at kona skal gå rundt i klær a la bildet jeg la til lengre oppe i tråden. Altså åletrange minikjoler og gogo hæler. Jeg lurer på om dette er en fetisjgreie eller om det bare er status for noen menn å ha en dame som kler seg slikt Anonymkode: 3bf7d...226 2
frogger Skrevet 15. februar 2022 #20 Skrevet 15. februar 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Trenger da ikke være åletrangt og skyhøye heler. Jeg har rett som det er på meg tighte behagelige jeans og skoletter med litt hæl og jeg får sultne blikk fra menn overalt. Menn vil se former og de liker at damene pynter seg. Denne tråden her er sikkert skrevet av et som liker å gå med fett oppsatt hår, joggebukse og crocks. Og er sur på typen fordi han se 2 sekunder på noen damer som hadde pyntet seg og skulle ut på byen 🤭 Anonymkode: faef9...8e0 Noe av det mest sexy jeg ser🤩
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå