Gå til innhold

Forelskelse som går over - hva da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i et forhold med drømmemannnen, og vi har det veldig bra sammen. Vi har vært sammen ca. 2.5 år nå. Jeg har hele veien vært veldig forelsket i han, men nå i det siste har jeg merket at den delen har gått litt over/blitt svakere.

Jeg elsker han, og vil ikke bytte han ut med en annen mann.

Men, hva skjer med forholdet når den intense forelskelsen dempes? Kan den komme tilbake på et eller annet tidspunkt?

Det som spiller inn, er også at jeg er gravid og av den grunn konstant føler meg trøtt og kvalm. Har hatt det sånn i snart en måned, og var ca. på den tiden jeg merket at følelsene har roet seg litt. Er i uke 8, så kanskje både kvalmen og den sterke trøttheten avtar om noen uker, og at jeg får mer energi og iver igjen da?

Per nå føler jeg at det ikke gjør så mye om han må avlyse noe vi har planlagt, eller at han må være litt lenger på jobben noen dager i uka. Tidligere kunne jeg savne han intenst og føle at tiden gikk saaaakte om han kom senere hjem enn planlagt f.eks. Nå blir jeg nesten litt lettet, fordi da kan jeg slappe av på sofaen istedet.

Hvilke erfaringer har dere andre, kan følelsene ta seg opp igjen etterhvert?

Anonymkode: 62807...c8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at man ikke bør gruble så mye på sånt akkurat mens man er gravid🙈 Det er min erfaring. Jeg var i løpet av svangerskapet virkelig både på toppen og på bunnen av følelsesregisteret overfor mannen - mange ganger. På noen tidspunkt var jeg som nyforelsket og kunne gråte fordi jeg var så rørt over at han er min, og andre ganger lurte jeg på hvordan jeg skulle klare meg alene med en baby for slik som dette sammen med han kunne jeg ikke ha det. Hormoner 😬 Har aldri vært spesielt hormonell av meg, men kjente på det som gravid ja.

Anonymkode: 64911...4b3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...