Gjest GreenSky Skrevet 25. oktober 2005 #1 Skrevet 25. oktober 2005 Hva synes dere egentlig om 2.hand sexleketøy? Kom til å tenke på det i går. Jeg har et par leketøy som jeg har brukt (på meg selv, ikke på en fyr). Hvis jeg nå skulle få meg noe, hva synes dere fyrer om det? Altså "brukt" leketøy? Er det ok, eller bør det helst være nytt/ubrukt? Og, hva med leketøy som har vært brukt på en tidligere partner? Bør det være nytt, eller gjør det ikke noe hvis det har blitt lekt med før? Kom til å tenke på en gang jeg hadde vært på date, det ble sex, og plutselig dro han frem en vibrator, som han ville bruke på meg. Jeg tenke; - "Æsj, er den vasket? Hvor mange har han brukt den på før, liksom?" Det var totalt turn off for meg, så det ble ikke mer sex da, for å si det sånn... Men altså, tenk deg at du møter en fyr(eller jente), og han har litt diverse "småknask" av sexleketøy. Som han/hun sikkert har brukt på andre jenter. Men som han synes er kult, og har lyst til å prøve på deg. Hva sier du da? Er det greit, eller ikke? Og hva meed f.eks "brukt" sexy undertøy, er det ok?
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2005 #2 Skrevet 25. oktober 2005 Må innrømme at jeg ville også ha reagert dersom en fyr dro fram sexleketøy beregnet på jenter Jeg har samboer og en sjelden gang så bruker vi sexleketøy sammen, men det som er mitt brukes kun på meg og vice versa. Føler defintivt ikke for noen sammenblanding der. Hmm. Når jeg får tenkt meg om så har jeg prøvd vibratorern på pungen og penis til samboer og det var ok. Så kanskje konklusjonen er at utvendig bruk er ok? Ser vel heller ingen grunn til at pisk, blindfold etc trenger og kjøpes nytt for hvert forhold. (Jøss, jeg blir jo mer liberal jo mer jeg skriver ) Sexy undertøy kjøpt til andre står jeg over. Det er greit å handle noe sammen også da. Og slippe å tenke på de som har brukt det tidligere.
Gjest Hel Skrevet 25. oktober 2005 #3 Skrevet 25. oktober 2005 Men altså, tenk deg at du møter en fyr(eller jente), og han har litt diverse "småknask" av sexleketøy. Som han/hun sikkert har brukt på andre jenter. Men som han synes er kult, og har lyst til å prøve på deg. Hva sier du da? Er det greit, eller ikke? ← Jeg hadde aldri klart det. Jeg er litt sånn bakteriefreak og selvom de hadde blitt vaska hadde jeg hatt det i tankene at de er brukt og det hadde ødelagt alt.
Iceglow Skrevet 25. oktober 2005 #4 Skrevet 25. oktober 2005 Min personlige reaksjon: UÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! Jeg hadde steilet! Dels vil jeg ikke bli påminnet om hva som er gjort med hvem, og dels pga hygiene faktoren. Hadde heller ikke brukt menskopper el som andre hadde brukt, synes bare det blir for ekkelt med tanke på hygiene og teoretisk smittefare. Men jeg kan godt forstå at det kan bli et dyrt prosjekt å kjøpe nytt om man har en del ting, og bytter partner dann og vann, så enhver får gjøre som han eller hun vil for meg, men jeg hadde ikke godtatt det
Gjest Varg-Menja Skrevet 25. oktober 2005 #5 Skrevet 25. oktober 2005 Ting som skal brukes på innsiden av meg skal være nytt og ubrukt. Andre ting som pisk og håndjern er det ikke like nøye med. Når det gjelder mine vibratorer ol har ingen gutter reagert negativt på at jeg har fra før. Samboeren min opplevde at en eks rappet en vibrator som egentlig var hans etter at det var slutt. Jeg synes egentlig det var like greit at hun tok den med seg...
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #6 Skrevet 25. oktober 2005 Tror jeg hadde fått litt mark av å skulle bruke sexleketøy som eksen hans hadde brukt før meg. Ikke på grunn av hygienen - det kan da ikke være noe problem å rengjøre sånt skikkelig - mer på grunn av at de hadde brukt det sammen i en ganske intim setting. Det blir litt annerledes med sexleketøy enn andre ting man har kjøpt inn og brukt sammen, sånn som miksmaster og sofa, som jeg selvsagt ikke har noen problemer med å bruke.
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2005 #7 Skrevet 25. oktober 2005 Usj, nå ser jeg for meg en hylle på Fretex med pent brukt sexleketøy.
Titti72 Skrevet 26. oktober 2005 #8 Skrevet 26. oktober 2005 Gammelt leketøy er gammelt. Jeg ville ikke ha brukt noen ting etter andre jenter! Hadde samboeren prøvd på noe sånt noe når vi ble sammen så hadde jeg blitt forbannet.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #9 Skrevet 26. oktober 2005 jeg vet ikke helt.... på en måte nå så tenker jeg at det hadde tent meg at andre jenter hadde brukt det før meg i den settingen...men det er kanskje bare en fantasi.hadde sikkert snudd ganske fort i døren hadde han dratt frem en dildo..jeg tror jeg hadde reagert på at ha hadde det... yepp...
Dødspingvinen Skrevet 26. oktober 2005 #10 Skrevet 26. oktober 2005 Usj, nå ser jeg for meg en hylle på Fretex med pent brukt sexleketøy. ←
Nelle Skrevet 26. oktober 2005 #11 Skrevet 26. oktober 2005 Helt enig med andre her. Kunne ikke falt meg inn å bruke noe som han hadde brukt på eller sammen med en annen jente tidligere. Ærlig talt!! Jeg spyr bare ved tanken Mine sexleketøy er mine, og de følger meg. Har brukt flere av dem med flere ulike gutter -det gjelder undertøy også. Kan liksom ikke se for meg at en gutt skal "eie" undertøy som jeg bruker, og at han beholder det hvis det skulle bli slutt. Sånn funker det liksom ikke hos meg. Ting jeg bruker er mitt. Ting han bruker er hans (men hvis jeg har kjøpt og betalt, da beholder jeg det hvis det blir slutt -det skjedde med en liten analgreie en gang, men den var heller ikke brukt, så da ga jeg den til ny type).
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #12 Skrevet 26. oktober 2005 Jenteleketøy kan vel følge jenta gjennom flere forhold, men jenteleketøy kan IKKE følge mannen gjennom flere damer. Og ..... Mixmaster?????? Skjønner jeg er utdatert ← Jeg er helt enig med Sissan jeg. Om jeg bruker dildoen, så er den "mitt" leketøy. Jeg hadde ikke latt meg leke med av noe mannen kom med, som han hadde brukt på andre først. Hehe...jeg kom til å tenke på noe morsomt...Jeg ville fortsatt begjære pikken hans, selv om den sikkert hadde blitt brukt av flere kjærester før meg...Inkonsekvent der... *rødme*
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #13 Skrevet 26. oktober 2005 Og ..... Mixmaster?????? Skjønner jeg er utdatert ← Du skjønte vel at jeg prøvde å skille mellom sexleketøy han har brukt sammen med eksen og andre ting de skaffet seg mens de var sammen? Hvis kjøleskapet ble kjøpt inn av de to sammen nekter ikke jeg å bruke det på vanlig måte slik man bruker et kjøleskap (altså ikke til sex!), men det er noe annet med dildoen hennes, ja?
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #14 Skrevet 26. oktober 2005 Det er tydelig noen som driter i m det er 2.hand leketøy Jeg hadde innbrudd kjellerboden nylig, og blant mye annet som ble borte var faktisk hele dildosamlinga mi De hadde ikke tatt det med seg med en feiltakelse fordi pappeska sto igjen + noen tomme videocovere. En ting er å bruke dildoer til noen du kjenner eller vet hvem er, men å stjele Ingen vet jo hva jeg har gjort med dem Til pass for dem om jeg hadde vært smitta av HIV og de var uvaska og full av kroppsvæskene mine :grine2:
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2005 #15 Skrevet 26. oktober 2005 Usj, nå ser jeg for meg en hylle på Fretex med pent brukt sexleketøy. ← :grine2: Men for å svare på spørsmålet, nei..jeg hadde definitivt ikke brukt slike leketøy uansett hvor godt de er vasket. Brrr.. Ikke undertøy heller.
Gjest Milah Skrevet 26. oktober 2005 #16 Skrevet 26. oktober 2005 Nei, jeg ville ikke brukt sexleketøy som noen hadde brukt før meg!
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2005 #17 Skrevet 26. oktober 2005 Hehe...kjæresten min kom tilfeldigvis til å se hva jeg leste nå (og han tror fortsatt at KG er en pervers syklubb) Han lurte på hva to-hånds sexleketøy var
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #18 Skrevet 26. oktober 2005 Åh...tenkte på Fretex jeg også. Hvem ville vel kjøpt en brukt dildo liksom? Ja, jeg har en dildo som min eks har brukt på meg og som min nåværende kjæreste også bruker på meg nå og da. Ser ikke noe problem med det. Hadde jeg vært mann hadde jeg ikke reagert på om min nye (kvinnelige) kjæreste hadde en dildo. Er ikke det ganske normalt, da? Hvis kjæresten min hadde en dildo, ville jeg nok spurt han hva i all verden han hadde den for. Hvis han likte å bruke den på seg selv, er problemet ute av verden. Det må han bare gjøre for min del. Men dersom han hadde brukt den på ekskjæresten sin, og ikke på seg selv, hadde jeg kasta den. Hvorfor skulle han ta vare på den i det hele tatt da? Hans intensjon må da være å bruke den på meg. Jeg vil vel ikke ha noe i meg som har vært i eksen hans? Eller noen andre jenter for den del...
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #19 Skrevet 26. oktober 2005 [qu ÅHans intensjon må da være å bruke den på meg. Jeg vil vel ikke ha noe i meg som har vært i eksen hans? Eller noen andre jenter for den del... ←
Gjest merkevare Skrevet 27. oktober 2005 #20 Skrevet 27. oktober 2005 [qu ÅHans intensjon må da være å bruke den på meg. Jeg vil vel ikke ha noe i meg som har vært i eksen hans? Eller noen andre jenter for den del... ← :grine2: :grine2: Unnskyld at jeg ler.. men se nærmere på det du har skrevet ;-) Du vil ikke ha noe i deg som har vært i exen hans..Jada jenta mi da har du vel ikke samleie med han heller da ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå