Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #1 Del Skrevet 25. oktober 2005 Noen som trener der eller har trent der, og kan fortelle litt? Skal flytte til Tromsø snart, og senteret jeg trener på nå har samarbeidsavtale med dette studioet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. oktober 2005 #2 Del Skrevet 25. oktober 2005 De har ikke aerobic der, bare spinning utenom styrkesalen. Vet om noen som trener der, men jeg kunne ikke tenkt meg å være der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #3 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hva med Tromsø treningssenter? Noen som kjenner til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2005 #4 Del Skrevet 31. oktober 2005 Tromsø treningssenter er like ille som Studio 7; ingen tilbud utenom styrke, og ganske dominert av gutter som vil bli "store". Jeg gikk selv på Studio 7 før, men så fikk senteret nye eiere, raserte tilbudet, og atmosfæren ble skikkelig dårlig. Hvis du ikke vil trene på SATS, anbefaler jeg heller Treningssenteret Kraft, som drives av Studentsamskipnaden. Flott, nytt, bra tilbud (har både aerobic, spinning og styrke), og endel billigere enn de andre, selv for ikke-studenter. her ser du litt info Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 31. oktober 2005 #5 Del Skrevet 31. oktober 2005 Forøvrig syns jeg progym havner i samme kategori som de to andre her. Jeg vil absolutt anbefale SATS, de har veldig bra tilbud her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå