AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #1 Del Skrevet 15. februar 2022 Jeg er veldig skeptisk til healere. Har aldri møtt noen som har noe evner. Vil ikke betale 700kr for svindel. Men jeg tror kanskje det finnes noen som har evner og kan helbrede. Men har ikke møtt noen. Er det noen her som har erfaring med healing evt regresjonsterapi som har truffet noen som er flinke? Er det noen som kan anbefales? Anonymkode: 0e038...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #2 Del Skrevet 15. februar 2022 Så lenge det ikke finnes ett eneste vitenskapelig bevis for at healing faktisk fungerer så er de som tar betalt for det svindlere, faktisk så burde hele praksisen vært forbudt. Anonymkode: 07f89...e99 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #3 Del Skrevet 15. februar 2022 Har gått til en fantastisk healer. Hun brukte alltid lenger tid enn jeg betalte for og var oppriktig opptatt av å hjelpe. Hun hjalp med både fysiske og mentale utfordringer. Nå har jeg selv valgt å bli healer og holder på å lære meg det. Ønsker oppriktig å hjelpe andre slik jeg selv har blitt hjulpet. Min lærer er også en god healer. Anonymkode: 64d61...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #4 Del Skrevet 15. februar 2022 Jeg har gått til ei healer som har veldig godt rykte på seg. Men det fungerte ikke. Bevisst holdt jeg tilbake informasjon og jeg opplevde egentlig at hun bare snakket meg etter munnen. Dumt, dor det hadde vært helt topp om det faktisk fungerte Anonymkode: 24bc0...6b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #5 Del Skrevet 15. februar 2022 En "healer" er bare en dyr og ukvalifisert psykolog. Eneste de kan gjøre er å få deg til å føle deg bedre mentalt, som enhver psykolog eller normalt menneske med litt innsikt kan. Magi finnes ikke.. Anonymkode: b7143...188 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #6 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har gått til ei healer som har veldig godt rykte på seg. Men det fungerte ikke. Bevisst holdt jeg tilbake informasjon og jeg opplevde egentlig at hun bare snakket meg etter munnen. Dumt, dor det hadde vært helt topp om det faktisk fungerte Anonymkode: 24bc0...6b6 Healer og synsk er ikke det samme.. Anonymkode: 64d61...1c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #7 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En "healer" er bare en dyr og ukvalifisert psykolog. Eneste de kan gjøre er å få deg til å føle deg bedre mentalt, som enhver psykolog eller normalt menneske med litt innsikt kan. Magi finnes ikke.. Anonymkode: b7143...188 Men energi finnes. Anonymkode: 64d61...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #8 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men energi finnes. Anonymkode: 64d61...1c0 Energi finnes ja, men jeg gjetter at du ikke mener energi som vitenskapelig beskrevet, men følelses-/kroppslig"energi". Det finnes ikke. Anonymkode: b7143...188 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #9 Del Skrevet 15. februar 2022 ALT er energi, absolutt alt, hver eneste celle i kroppen din og alt rundt deg, selv luften du puster inn og ut. Men det betyr ikke at alt av healere er seriøse. Det betyr heller ikke at alle kan heales. Vi har alle våre ting vi skal gjennom og ting å gi slipp på. Placebo, når kroppen healer seg selv, er også en form for healing, selvhealing. Kroppen heler seg selv, slik den gjør når sår gror osv. Så healing kan være så mangt. Noen trenger kanskje en liten puff av en healer for at selvhealingen skal igangsettes, andre er så dypt innegravd i egen elendighet at det er en del av personligheten deres og dermed klarer de ikke gi slipp, Nocebo. Jeg tror ikke du kan finne en fasit. Anonymkode: bd2c0...9ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #10 Del Skrevet 15. februar 2022 Healing er kvakksalveri. Ikke kast bort pengene dine. Anonymkode: 3d19e...2c3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Bailey Skrevet 15. februar 2022 #11 Del Skrevet 15. februar 2022 Det er dessverre svindel. De kan nok hjelpe, men ikke noe mer enn kvalifiserte psykologer for eksempel. Skal du bruke penger på noe burde du heller dra til psykolog. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #12 Del Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): ALT er energi, absolutt alt, hver eneste celle i kroppen din og alt rundt deg, selv luften du puster inn og ut. Men det betyr ikke at alt av healere er seriøse. Det betyr heller ikke at alle kan heales. Vi har alle våre ting vi skal gjennom og ting å gi slipp på. Placebo, når kroppen healer seg selv, er også en form for healing, selvhealing. Kroppen heler seg selv, slik den gjør når sår gror osv. Så healing kan være så mangt. Noen trenger kanskje en liten puff av en healer for at selvhealingen skal igangsettes, andre er så dypt innegravd i egen elendighet at det er en del av personligheten deres og dermed klarer de ikke gi slipp, Nocebo. Jeg tror ikke du kan finne en fasit. Anonymkode: bd2c0...9ae Du er virkelig ikke i posisjon til å forklare at alt et energi. Du har så lite peiling på hva dette faktisk innebærer og hvorfor det er slikt. Bare for å teste deg... Kan du definere energi? Anonymkode: 313cc...aa0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #13 Del Skrevet 16. februar 2022 Healing som egenskap finnes ikke, alt dette snakket om energier og chakra er tøv. Men en healer kan fortsatt få det til å føle deg bedre, om du trenger et løft i hverdagen av å ha en positiv opplevelse hos en som brenner røkelse vil dette fungere i form av økt velvære. Jeg har ingen tro på fotsoneterapi kan hjelpe med noe medisinsk, men det er kjempegodt å bli massert på føttene og det får meg til å slappe skikkelig av, og kan snu en dårlig dag til en god dag. Da vil jeg likevel si at det fungerer på en måte. Anonymkode: 46a22...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #14 Del Skrevet 16. februar 2022 Du. Om du tror healing virker, hvorfor blir ikke dette en standardprosedyre i behandling på sykehus? Healing virker ikke utover placebo effekten. Tro på vitenskapen, da får du mest for pengene Anonymkode: 47c58...943 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hero1 Skrevet 16. februar 2022 #15 Del Skrevet 16. februar 2022 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #16 Del Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du. Om du tror healing virker, hvorfor blir ikke dette en standardprosedyre i behandling på sykehus? Healing virker ikke utover placebo effekten. Tro på vitenskapen, da får du mest for pengene Anonymkode: 47c58...943 Det er ikke standard prosedyre, men det forskes på. Mange land har et helt annet syn på dette enn Norge. En healer utøver ikke magi, men overføre energi slik at mye kan heales hos mottakeren. Anonymkode: a582b...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #17 Del Skrevet 16. februar 2022 Just now, AnonymBruker said: Det er ikke standard prosedyre, men det forskes på. Mange land har et helt annet syn på dette enn Norge. En healer utøver ikke magi, men overføre energi slik at mye kan heales hos mottakeren. Anonymkode: a582b...465 Hvilke land er dette? Du kan evt kontakte Durek. Anonymkode: 47c58...943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #18 Del Skrevet 16. februar 2022 Det funker som faen. Lommeboka mi var altfor tykk, men etter ti behandlinger hos healer var den mye tynnere! Anonymkode: c6981...176 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå