AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #1 Skrevet 15. februar 2022 Jeg og mannen har bodd sammen en stund og hatt våre utfordringer med krangel her og der. Men nå vil mannen plutserlig ikke bo mer med meg, han vil nesten ha skilsmisse. Han har blokkert meg på alle sosiale medier, når jeg egentlig kun tok kontrakt med han gjennom nummer! Han har sletta bildet av oss to fra Facebook profilen sin. Han har ikke sagt noe. Han har ikke pratet med meg om hvorfor og hva han vil. Men dette sier jo mye? At du blir blokkert overalt? idag skal jeg treffe han. Min bror ambefaler meg å ta sperasjon 2 mnd. Ikke skilsmisse men bare at vi er fra hverandre og ikke bor sammen i 2 mnd så vi kan kjenne på hva vi faktis vil og se mer verdi av partner. jeg syntes det er feil, han har fått en hel dag på seg for å tenke og idag skal vi ta en avgjørelse. hva syntes dere? Er det noe godt av separasjon i 2 mnd? Jeg syntes det er litt idiotisk. For den andre partneren kan bli utro og finne på ting ved å tenke det er over for han. Mens den andre venter på partneren! Og da blir ikke ting akkuratt bedre. Det kan oppstå mer «hemmeligheter». I løpet av 2 mnd. jeg har ikke nok tilitt til noen så mye i denne verden at jeg tror at de ikke kan bli distrahert av en annen dame når din egen dame «ignorerer» deg. Samtidig syntes jeg at en natt, + en hel dag dag på jobb er nok til å tenke. Da har han fått space. Han har fått kjenne på følelsen av å «fjerne» meg. må vel ikke være så vanskelig å finne ut hva man vil med partneren? Jeg tenker det er drøy å drøye det mer enn en natt uansett. Anonymkode: c9901...bc2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #2 Skrevet 15. februar 2022 Nå må dere være separert i 12 måneder før skilsmisse. Anonymkode: f9bb9...496 6
tangent Skrevet 15. februar 2022 #3 Skrevet 15. februar 2022 Du må uansett være separert et år før dere faktisk kan skille dere. Broren din sine meninger teller ikke, og ikke noen andre sine heller. Hvis du og/mannen vil separeres er det deres avgjørelse. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #4 Skrevet 15. februar 2022 Frem til dere har en godkjent separasjon er dere økonomisk ansvarlige ovenfor hverandre. Separasjon må var i 12 mnd før dere kan søke skilsmisse. Anonymkode: a14db...dac 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #5 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nå må dere være separert i 12 måneder før skilsmisse. Anonymkode: f9bb9...496 tangent skrev (10 minutter siden): Du må uansett være separert et år før dere faktisk kan skille dere. Broren din sine meninger teller ikke, og ikke noen andre sine heller. Hvis du og/mannen vil separeres er det deres avgjørelse. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Frem til dere har en godkjent separasjon er dere økonomisk ansvarlige ovenfor hverandre. Separasjon må var i 12 mnd før dere kan søke skilsmisse. Anonymkode: a14db...dac Han mener ikke seperasjon via advokat ogsånt. Men bare muntlig. Altså mer avstand 2 måneder. jeg har brukt feil begrep kanskje. ikke bo sammen i 2 måneder, ikke snakke. Og bare se hva vi vil Anonymkode: c9901...bc2
Rosa Sitron Skrevet 15. februar 2022 #6 Skrevet 15. februar 2022 Det er jo bare å begynne på de 12 månedene, så er det jo 12 mnd å bli sammen igjen på 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #7 Skrevet 15. februar 2022 Hadde min mann gått så langt så hadde det vært slutt. Voksne folk ordner opp på ordentlig måte. Har tidligere vært i et turbulent forhold og aldri igjen! Anonymkode: 4e42a...ac1 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #8 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han mener ikke seperasjon via advokat ogsånt. Men bare muntlig. Altså mer avstand 2 måneder. jeg har brukt feil begrep kanskje. ikke bo sammen i 2 måneder, ikke snakke. Og bare se hva vi vil Anonymkode: c9901...bc2 Er ikke noe som heter muntlig separasjon. Jeg ville sendt inn papirer (digitalt) på separasjon dagen han ville flytte ut. For om det blir slutt er prosessen i gang, det tar 12 mnd. Og som andre sier, det økonomiske endres fra separasjonsdato. Du beskytter deg selv ved å gjøre det. Drit i hva familie sier, men om han faktisk vil ut så ta ut separasjon. For det er det det er, ikke noe poeng i å kalle det noe annet. Han prøver bare å gjøre det mildere for deg, men jeg syns ikke du skal godta det tullet med en pause. Man bør ha såpass respekt for hverandre at man kaller en spade for en spare. Jeg hadde krevd at dere ordnet opp mens dere bor sammen, eller så er det slutt og separasjon. Stol på deg selv, det er en grunn til at du er bekymret for utroskap her. Anonymkode: 5911d...e6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå