AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #101 Del Skrevet 15. februar 2022 Anonymus Notarius skrev (26 minutter siden): Det tviler jeg på. Supert at du har hatt få plager og ikke syntes dette var noe problem - for noen er det jo ikke det. Men overgangsalder fører uansett med seg en del ting man ikke vil ha før man er "gammel nok", som økt risiko for beinskjørhet og hjerte- og karsykdommer. Kvinner som kommer i tidlig overgangsalder får jo hormontilskudd av denne årsaken. Så tidlig overgangsalder er absolutt ikke noe å ønske seg selv om man er ferdig med barn og ikke får noen plager av overgangsalderen. Jeg fjernet livmor da jeg var 40, kom i overgangsalderen da jeg var 50. Det verste var hetetoktene, men jeg fikk noen tablett for det og var ikke plaget mer enn ca 2 mnd. Har ikke hatt andre plager. Mamma’n min var heller ikke plaget i overgangsalderen. At jeg nå får økt risiko for hjerte/kar sykdom og beinskjørhet får jeg ikke gjort noe med uansett. Anonymkode: fd9b8...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #102 Del Skrevet 15. februar 2022 Lovis Fenja skrev (1 minutt siden): Altså, det er jammen ikke rart at du føler som du gjør, når kjæresten din sier sånt! Han har jo psyket deg ned i årevis til å frykte overgangen som en undergang! Enig. Du må ta en alvorsprat med ham. Høres uten som han enten er dum (tror han er evig ung) eller slem (vil psyke deg ned ved å være hensysnløs). Sånn kan han ikke oppføre seg. Noe innmari sjarmløst ved menn som er høye på seg selv/mangler realistisk selvinnsikt. Anonymkode: caee2...ad5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #103 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Har brukt glidemiddel så lenge jeg har vært seksuelt aktiv. Det må ikke ha noe med å være gammel eller spesielt tørr å gjøre. Ville farget håret grått eller hvitt hvis det ikke går å farge det særlig godt lenger. Det er kan være kjempefint! 53 er jo en bra alder å komme i overgangsalderen på, synes jeg da. Det kunne vært mye verre. Anonymkode: e3108...fca Min naturlige hårfarge er brunsvart, så hvite hår vises veldig godt. Hvis jeg skulle farget hele håret grått eller hvitt hadde det blitt en ekstrem forvandling😮 Ts Anonymkode: ceaff...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 15. februar 2022 #104 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg tror faktisk ikke han tror at jeg er i overgangsalder, for han sa i fjor en gang at du er vel ikke kommet i overgangsalderen? Han har sagt flere ganger at når damer kommer i overgangsalderen så eser de ut og får eplefasong slik som hans søster. Ts Anonymkode: ceaff...f73 Synes du virkelig denne mannen snakker pent til deg? Om han har vært sånn her siden deres møttes er det ikke rart selvfølelsen din er så lav. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovis Fenja Skrevet 15. februar 2022 #105 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min naturlige hårfarge er brunsvart, så hvite hår vises veldig godt. Hvis jeg skulle farget hele håret grått eller hvitt hadde det blitt en ekstrem forvandling😮 Ts Anonymkode: ceaff...f73 Du kan begynne med litt lyse striper, de kamuflerer dine egne grå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #106 Del Skrevet 15. februar 2022 Inwe skrev (3 minutter siden): Synes du virkelig denne mannen snakker pent til deg? Om han har vært sånn her siden deres møttes er det ikke rart selvfølelsen din er så lav. De første 5-6 årene var jam veldig flink med komplimenter til meg, men det har avtatt særlig det siste året. Ts Anonymkode: ceaff...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #107 Del Skrevet 15. februar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Min naturlige hårfarge er brunsvart, så hvite hår vises veldig godt. Hvis jeg skulle farget hele håret grått eller hvitt hadde det blitt en ekstrem forvandling😮 Ts Anonymkode: ceaff...f73 Ja... Hadde ikke det kunnet være litt gøy med en stor forandring da? 😁 I kombinasjon med en litt frisk klipp. Tror jeg vil gjøre det selv, når tiden kommer. Anonymkode: e3108...fca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 16. februar 2022 #108 Del Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): De første 5-6 årene var jam veldig flink med komplimenter til meg, men det har avtatt særlig det siste året. Ts Anonymkode: ceaff...f73 Det er ikke mangelen på komplimenter jeg sikter til, men at kommentarene hans får deg til å føle deg ille til mote. Men det tror jeg du skjønte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #109 Del Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 15.2.2022 den 10.49): Gynekologen sier at det eneste som virkelig fungerer mot tørs skjedd er Vagifem eller Ovesterin som inneholder østrogen, og siden jeg får sterke bivirkninger av østrogen må jeg bruke naturpreparat som ikke fungerer så godt. Jeg har vært med kjæresten min i 13 år men har oppdaget det siste året at han er en flørtepus har jeg oppdaget, og har ved flere anledninger lagt seg etter yngre damer🙈 Det gjør meg usikker selvfølgelig. Ts Anonymkode: ceaff...f73 Det ikke uvanlig at mannfolk i den alderen tror der ser yngre ut enn de gjør. Når en mann på 50 sier han får kompliment for og se yngre ut da ler jeg for jeg ser at de er på min alder. Panikken ligger inni der en plass men å få en mann til og innrømme det er vanskelig. God kommunikasjon er viktig ellers går det rett i dass. Plutselig svikter potensen til mannen og ting er ikke som før der heller. Det går opp og ned for de fleste, bokstavelig talt. Anonymkode: 223a3...946 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå