Gå til innhold

Positiv test i familien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos mamma i går og hun sa at min bror og hans familie er alle forskjølet, de var på besøk hos dem på søndag. Og kona til broren testet positivt i går.

Ligger jeg dårlig ann nå? siden jeg besøkte mamma i går.

Videoannonse
Annonse
Gjest rampenissen72
Skrevet
Sen ve ben skrev (55 minutter siden):

Var hos mamma i går og hun sa at min bror og hans familie er alle forskjølet, de var på besøk hos dem på søndag. Og kona til broren testet positivt i går.

Ligger jeg dårlig ann nå? siden jeg besøkte mamma i går.

Neppe. Mannen min har hatt corona, men ingen av oss andre ble syke. Og vi bor sammen. 

Skrevet

Vi hadde smitte og 90% av ansatte hjemme i isolasjon for noen uker siden, jeg fikk ingenting. Men nå har to av de tre jeg jobber tettest med testet positivt, og jaggu var det ikke en svak strek på min test også nå i dag. Formen er helt fin, hadde ikke testet om ikke de hadde testet positivt.

Virker som det rammer litt ulikt her og der. 

Skrevet
Anonymous11 skrev (9 minutter siden):

Vi hadde smitte og 90% av ansatte hjemme i isolasjon for noen uker siden, jeg fikk ingenting. Men nå har to av de tre jeg jobber tettest med testet positivt, og jaggu var det ikke en svak strek på min test også nå i dag. Formen er helt fin, hadde ikke testet om ikke de hadde testet positivt.

Virker som det rammer litt ulikt her og der. 

Uffda, god bedring ❤️

Jeg har ikke vært i nærkontakt med positiv, bare mine foreldre i går som sagt.

Skrevet

Hvis du er vaksinert, kan det jo hende du ikke blir smittet.

Jeg er fullvaksinert, og da et av barna fikk korona, ble hverken jeg, kjæresten min eller det andre barnet smittet.

Skrevet (endret)
Sen ve ben skrev (2 timer siden):

Uffda, god bedring ❤️

Jeg har ikke vært i nærkontakt med positiv, bare mine foreldre i går som sagt.

Takk for det 🥰 Om det fortsetter som nå er det helt greit, føler meg egentlig helt fin. 😅

Nærkontakt til nærkontakt bør ikke være noe stress tror jeg. Det har jeg vært mange ganger selv også (også nå når Omikron raser), men det skader jo ikke å kjenne litt ekstra etter og ta en og annen hurtigtest. 😊

Endret av Anonymous11
  • Opprett ny...