AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #1 Skrevet 15. februar 2022 Irriterer meg så grønt når noen sier de er interessert, deretter spør de om jeg er villig til å diskutere prisen. Så sier jeg ja, hvor mye tenkte du? Så svarer ikke personen mer. Altså, hva er greia? Svarte innen 10 min også, personen leser meldingen, men det stopper der 🤯 Anonymkode: a8f49...dbc
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #2 Skrevet 15. februar 2022 Samme har jeg også opplevd! Folk påstår at de viss nok er veldig "interesserte" i det man forsøker å selge. Men så snart man oppgir frakt, så forsvinner de plutselig uten en lyd. Anonymkode: f8c2f...b45
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #3 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Samme har jeg også opplevd! Folk påstår at de viss nok er veldig "interesserte" i det man forsøker å selge. Men så snart man oppgir frakt, så forsvinner de plutselig uten en lyd. Anonymkode: f8c2f...b45 Veldig irriterende. Bruker alltid helt hjem og det er vel 80 kr. Tydeligvis flere som holder på slik og jeg får litt falske forhåpninger om å få solgt 🤯 Anonymkode: a8f49...dbc
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #4 Skrevet 16. februar 2022 Og nær de som selger ikke svarer. DET er irriterende og Anonymkode: 9ecc6...3ca 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #6 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Og nær de som selger ikke svarer. DET er irriterende og Anonymkode: 9ecc6...3ca Ja, det er jeg også enig i! Anonymkode: a8f49...dbc
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #7 Skrevet 17. februar 2022 Og det som virkelig er irriterende, er når dere har avtalt tid for at kjøper skal hente et møbel, ingen dukker opp til den avtalte tiden, og vedkommende er heller ikke så oppegående at han/hun sier fra. Senere på kvelden konfronterte jeg hun som skulle kjøpe/hente, og da hadde hun ombestemt seg. Greit nok, men da er det vanlig høflighet å melde fra. Hun er forresten en aktiv dame i politikken i byen, så det handler ikke om at damen er evneveik. Anonymkode: ca865...d15
Gjest ti10 Skrevet 17. februar 2022 #8 Skrevet 17. februar 2022 Får også spørsmål om jeg har fått bud? Hallo? Hva med å bare komme med et bud selv? De gangene jeg faktisk har svart hva slags bud jeg har fått, har det ikke kommet noen svar. Nå ignorerer jeg bare sånne meldinger.
Gjest ti10 Skrevet 17. februar 2022 #9 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Og det som virkelig er irriterende, er når dere har avtalt tid for at kjøper skal hente et møbel, ingen dukker opp til den avtalte tiden, og vedkommende er heller ikke så oppegående at han/hun sier fra. Senere på kvelden konfronterte jeg hun som skulle kjøpe/hente, og da hadde hun ombestemt seg. Greit nok, men da er det vanlig høflighet å melde fra. Hun er forresten en aktiv dame i politikken i byen, så det handler ikke om at damen er evneveik. Anonymkode: ca865...d15 Da tror jeg nesten jeg hadde kommentert noe om at jeg håpet hun var mer pålitelig i politiske saker ...
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #10 Skrevet 17. februar 2022 ti10 skrev (7 minutter siden): Da tror jeg nesten jeg hadde kommentert noe om at jeg håpet hun var mer pålitelig i politiske saker ... Hun forsto i hvert fall hva jeg mente om ikke å overholde avtaler, og ikke gi beskjed... Tror nok ikke at hun ventet at jeg skulle ta kontakt og konfrontere henne, men det hadde hun godt av. Anonymkode: ca865...d15
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #11 Skrevet 17. februar 2022 Jeg har startet med litt salg på finn, og det er jammen mye rart der ute. Spesielt mange er det av de som melder interesse, for så å ikke følge opp når avtale om tid og sted for overlevering skal avklares. Hører jeg ikke noe er ingen avtale inngått og jeg velger å selge til en annen. Når varen er merket solgt kan du være sikker på at førstnevnte sender melding om at han "kan komme å hente i kveld". Utrolig at så mange tror at varer holdes av til dem i det uendelige. Skal de ha varen må de vise at de vil ha den også. Anonymkode: e868c...920 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå