Gå til innhold

Hei. Jeg prøver å lage en bruker på meny siden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare sjekke om dette er riktig. Er det slik at når man lager en profil der at man trykker på "logg inn" så må man logge inn med nummeret sitt og trumf passord så er alt i orden og klart for å handle etter det?

Man må ha trumf for å få handlet der? jeg ble usikkker siden jeg finner ikke noen knapp det står "registrer deg".

Anonymkode: b1c28...013

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er mer for at du skal få trumfpoeng registrert om du er trumfmedlem.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vil bare sjekke om dette er riktig. Er det slik at når man lager en profil der at man trykker på "logg inn" så må man logge inn med nummeret sitt og trumf passord så er alt i orden og klart for å handle etter det?

Man må ha trumf for å få handlet der? jeg ble usikkker siden jeg finner ikke noen knapp det står "registrer deg".

Nå er det en del år siden jeg ble bruker på meny.no, og noe kan ha blitt forandret etter det, men jeg logget inn med telefonnummer og passord.  Trumf-medlemsskap var noe jeg la inn etterpå.

Du må ikke ha trumf-medlemsskap for å handle på Meny.

Anonymkode: ed9ad...09e

Skrevet
Sola de skrev (4 minutter siden):

Tror det er mer for at du skal få trumfpoeng registrert om du er trumfmedlem.

Det er bra det er trumft der :) Er det bare slik man gjør det? jeg ser ikke noen knapp det står "Registrer" Det står bare "Logg inn"

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå er det en del år siden jeg ble bruker på meny.no, og noe kan ha blitt forandret etter det, men jeg logget inn med telefonnummer og passord.  Trumf-medlemsskap var noe jeg la inn etterpå.

Du må ikke ha trumf-medlemsskap for å handle på Meny.

Okei, takk for svar :)  Da logger jeg inn med nummer og trumf passordet mitt nå ❤️ts

Skrevet

Får man bestillt ferdigmat fra varmdisken også med hjemlevering på døren?

Skrevet

Ikke varmmat.

Om du får bestilt alt vet jeg ikke, men jeg har bestilt kald grillet kylling/kyllinglår, og kald lys lapskaus fra varmdisken.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Får man bestillt ferdigmat fra varmdisken også med hjemlevering på døren? Anonymkode: b1c28...013

Ikke i min butikk. Det er en av de tingene jeg gjerne skulle ha kjøpt derfra. Varm middag! Alt som kan kjøpes over betjent disk faktisk, men en får være fornøyd med alt annet som blir brakt til vår dør. Det er en super tjeneste som jeg benytter meg av regelmessig. Innimellom. 

Saken er jo at bestilte varer plukkes på natta og da kan varmmat bli dårlig (visstnok) og er ikke varm lengre, så da tar de vel ikke sjansen på det. Jeg syns jo at det skulle ha vært opp til oss om vi vil ta sjansen eller ikke og da tar vi selv ansvaret og butikken slipper...men får solgt desto mere til alle oss som tenker med roser i kinn og tindrende blikk på varm mat rett til inngangsdøra! :rodmer: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...