AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #41 Skrevet 16. februar 2022 jeg vil påstå når det blir for trangt for henne. Anonymkode: 17e51...8d8 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #42 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Mannen min har 23 cm og det er digert iallefall. Anonymkode: bc356...360 Mannen til kona og. Hun syns den er perfekt. Anonymkode: 2e93b...cc6
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #43 Skrevet 16. februar 2022 25 minutter siden, AnonymBruker said: Mannen til kona og. Hun syns den er perfekt. Anonymkode: 2e93b...cc6 Mannen til kona? Anonymkode: bc356...360
Trolltunge Skrevet 16. februar 2022 #44 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nå berører dere poenget med opprettelsen av tråden! Jeg ønsket å se sammenhengen mellom kvinners syn på "stor" og statistisk "stor". Svarene viser at 16 + vurderes som stor, dvs alt under er gjennomsnittlig eller liten. Hvis jeg leser statistikken rett så er det kun 5% som har dette, altså 95% er gjennomsnittlig eller liten i følge svarene! 😂 Ikke bare menn som over/undervurderer størrelse. Anonymkode: 4743d...789 For å være ærlig tror jeg ikke vi kvinner har peiling. De færreste av oss har brukt målebånd på peniser vi har opplevd, og de fleste peniser er også innenfor et normalområde hvor vi ikke reagerer på størrelse verken i ene eller andre retningen. For oss er dessuten mannen og hvordan penis brukes betydelig mer vesentlig, så denne voldsomme interesse for centimeter er det nok stort sett menn som har. Stor nok og ikke for stor er gjerne det vi kvinner setter pris på, og akkurat der er de fleste menn, rett og slett fordi de fleste er skapt innenfor det normale. Jeg, som sikkert mange kvinner, kan imidlertid ikke si hvor store peniser vi har opplevd, for vi har ikke målt, og har ikke tenkt på å måle. Har hørt at vi kvinner ofte tror peniser er større enn de faktisk er, på grunn av at normal stor penis på for eksempel 13 centimeter ofte omtales som liten i de utallige penisdiskusjoner som finnes, så opplever vi en penis som normal og bra har vi fått såpass med feilinformasjon angående størrelse at vi antar den er større enn det en del omtaler som liten. For vi måler jo ikke, den fungerer flott, og i og med at vi ikke opplever penis som liten tror vi den er større enn den er. Så det slike tråder gjør for oss kvinner er vel egentlig å gjøre oss dummere angående å vurdere størrelse på peniser. Altså, når helt gjennomsnittlige peniser omtales som små, og vi treffer en mann som har gjennomsnittlig penis vi ikke oppfatter som liten, så er det egentlig naturlig at vi tror den er større enn den faktisk er. Er det ikke? 😄 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #45 Skrevet 16. februar 2022 Mannen her har 17 cm, omkrets vet jeg ikke, men passe tykk i forhold til lengda.. Det merkelige, skjønner jeg jo nå, er at jeg finner han helt gjennomsnittlig.. 🤔 Skal sies at han når livmorhalsen ganske så enkelt, så det kan være ganske ubehagelig til tider.. 😅 Anonymkode: 003b8...ebe
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #46 Skrevet 16. februar 2022 https://www.rfsu.com/no/inspirasjon/guider/kondomguiden/ Min er 15 cm i omkrets, så egentlig kan jeg bruke XL. Det blir dog litt harry. Får på meg en standard M, selv om det kan være litt knotete. Anonymkode: 318ab...074
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #47 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen her har 17 cm, omkrets vet jeg ikke, men passe tykk i forhold til lengda.. Det merkelige, skjønner jeg jo nå, er at jeg finner han helt gjennomsnittlig.. 🤔 Skal sies at han når livmorhalsen ganske så enkelt, så det kan være ganske ubehagelig til tider.. 😅 Anonymkode: 003b8...ebe Man må begynne å lure på hvor uvanlig det egentlig er med store peniser, når så mange kvinner synes godt over det oppgitte gjennomsnittet er normalen. Her på kg sies det at bare 1 av 20 menn har penis på over 16 cm. Det kan ikke stemme. Hvor er alle de bittesmå penisene som drar ned snittet så til de grader? Jeg må bare si at jeg synes det som blir oppgitt som gjennomsnittet på KG er ganske lite. Anonymkode: d071c...b93 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #48 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mannen til kona? Anonymkode: bc356...360 Ja, meg. Anonymkode: 2e93b...cc6
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #49 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Man må begynne å lure på hvor uvanlig det egentlig er med store peniser, når så mange kvinner synes godt over det oppgitte gjennomsnittet er normalen. Her på kg sies det at bare 1 av 20 menn har penis på over 16 cm. Det kan ikke stemme. Hvor er alle de bittesmå penisene som drar ned snittet så til de grader? Jeg må bare si at jeg synes det som blir oppgitt som gjennomsnittet på KG er ganske lite. Anonymkode: d071c...b93 Husk at når de oppgir snittet så oppgir de median. Det fordi de fleste menn har en median størrelse. Normalt er snittet høyere, da enkelte menn drar det opp. Jeg er selv en som gjør det, og kjenner meg ikke igjen i hva folk legger ut som normen. Median Norge er da 14,3. Mens snittet er nok noe høyere. Slik er normalfordelingens natur. Derfor dette gnaget om størrelse om og om igjen. Så vi må.nok leve med dette, som koronaen, kommet for å mutere i nye utgaver. Anonymkode: 2e93b...cc6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #50 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 2/15/2022 den 15.32): Den er stor dersom tommel og pekefinger så vidt møtes når jeg holder rundt den. under den størrelsen blir den som en liten pinne å regne = ikke god. Anonymkode: e6006...784 Skjønte ikke logikken i dette. Den er stor hvis pekefinger og tommel møtes såvidt, men liten hvis de ikke akkurat møtes. Så med andre ord er det noen mm som skiller mellom veldig stor og liten?😂 I tillegg er det stor forskjell hvor store hender damer har. Anonymkode: 69e75...b2f
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #51 Skrevet 17. februar 2022 Er så lei av penistråder nå att jeg spyr snart!!! Anonymkode: 14d79...d05 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #52 Skrevet 17. februar 2022 Trolltunge skrev (20 timer siden): For å være ærlig tror jeg ikke vi kvinner har peiling. De færreste av oss har brukt målebånd på peniser vi har opplevd, og de fleste peniser er også innenfor et normalområde hvor vi ikke reagerer på størrelse verken i ene eller andre retningen. For oss er dessuten mannen og hvordan penis brukes betydelig mer vesentlig, så denne voldsomme interesse for centimeter er det nok stort sett menn som har. Stor nok og ikke for stor er gjerne det vi kvinner setter pris på, og akkurat der er de fleste menn, rett og slett fordi de fleste er skapt innenfor det normale. Jeg, som sikkert mange kvinner, kan imidlertid ikke si hvor store peniser vi har opplevd, for vi har ikke målt, og har ikke tenkt på å måle. Har hørt at vi kvinner ofte tror peniser er større enn de faktisk er, på grunn av at normal stor penis på for eksempel 13 centimeter ofte omtales som liten i de utallige penisdiskusjoner som finnes, så opplever vi en penis som normal og bra har vi fått såpass med feilinformasjon angående størrelse at vi antar den er større enn det en del omtaler som liten. For vi måler jo ikke, den fungerer flott, og i og med at vi ikke opplever penis som liten tror vi den er større enn den er. Så det slike tråder gjør for oss kvinner er vel egentlig å gjøre oss dummere angående å vurdere størrelse på peniser. Altså, når helt gjennomsnittlige peniser omtales som små, og vi treffer en mann som har gjennomsnittlig penis vi ikke oppfatter som liten, så er det egentlig naturlig at vi tror den er større enn den faktisk er. Er det ikke? 😄 Dette er jeg 100% enig i. I alle år fra man var ung skryter menn på seg størrelse og forteller skrøner om penisen sin. Jeg kjenner mange som har ligget mye rundt og det at damer vet størrelsen på alle de ligger med og går med målbånd i veska er jo bare tull. Aldri opplevd at damer har målt penis eller spurt om målene irl. Det er ikke normalt samtale emne blant folk som har sex. I tillegg legger alltid menn på 1-3 cm hvis de skal oppgi størrelse, så folk tror 13 cm er 15 osv. Anonymkode: 69e75...b2f 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #53 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 2/16/2022 den 13.33): Min mann tilhører også den gruppen, tydeligvis. Vi har vært gift i 20 år og det er mange år siden vi lekte med målebåndet. Han er 19 cm, husker ikke tykkelsen, men fingrene mine møtes ikke (sier kanskje bare noe om min fingre Hadde jeg fått velge så hadde vi fjernet noen cm, for han støter hele tiden i livmorhalsen min og det er skikkelig vondt! Tykkelsen går greit, men vi må varme opp godt på forhånd og han må ta det med ro de første minuttene. Jeg forstår jo at han er stor, men at det kun er 1 prosent som har den størrelsen er rart. Skjønner at jeg er "skadet" etter mange år med den penisen for jeg synes jo ikke at han er sååå stor når jeg ser den. Vi venner oss til alt. Anonymkode: 9e26a...b89 Er jo fordi vaginaen tilpasser seg penisen hans. Hadde du gått over til en normal/liten ville den føltes liten ut den første tiden, men etter en mnd eller to vil den gradvis tilpasse seg den nye størrelsen forhåpentligvis. Har selv den størrelsen du nevner og alltid hatt problemer med å bunne og damene sier jeg må være forsiktig. Nåværende partner syntes den var for stor når vi ble sammen men nå har hun gradvis tilpasset seg den og jeg kjenner at hun ikke er like trang som da vi ble sammen. Bra at ting går seg til. Anonymkode: 69e75...b2f 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #54 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er så lei av penistråder nå att jeg spyr snart!!! Anonymkode: 14d79...d05 Er bare å ikke lese dem. Enkel løsning! Anonymkode: 4743d...789 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #55 Skrevet 17. februar 2022 Rundt 15cm? Er ikke no jeg tenker på haha Anonymkode: aec77...bc2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #56 Skrevet 17. februar 2022 Trolltunge skrev (På 16.2.2022 den 18.31): For å være ærlig tror jeg ikke vi kvinner har peiling. De færreste av oss har brukt målebånd på peniser vi har opplevd, og de fleste peniser er også innenfor et normalområde hvor vi ikke reagerer på størrelse verken i ene eller andre retningen. For oss er dessuten mannen og hvordan penis brukes betydelig mer vesentlig, så denne voldsomme interesse for centimeter er det nok stort sett menn som har. Enig, som jeg skulle sagt det selv. Jeg har ingen anelse om cm lengde eller omkrets for noen av mine tidligere sexpartnere. Den skal avvike mye fra normalen før jeg overhodet tenker over det. Det har vel skjedd et par ganger at den har vært merkbart veldig stor (og det var også vondt) eller veldig liten. Anonymkode: 65008...380 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #57 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 16.2.2022 den 15.49): Min nåværende mann har 12 omkrets og jeg synes det er litt lite. Savner den tykkeste. Nå kan jeg klemme rundt penis for å oppleve samme tranghet, men det var utrolig gøy å slippe å klemme for å føle like mye. Man var friere på et vis. Kunne klemme når jeg ville i stedet for å måtte klemme. Ja men alt du trenger for å få deg ny pikk du er fornøyd med, er å si dette til ham så slenger han nok skillsmisse papirene på bordet så er du fri. Anonymkode: f730f...09c
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #58 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 16.2.2022 den 21.56): Man må begynne å lure på hvor uvanlig det egentlig er med store peniser, når så mange kvinner synes godt over det oppgitte gjennomsnittet er normalen. Her på kg sies det at bare 1 av 20 menn har penis på over 16 cm. Det kan ikke stemme. Hvor er alle de bittesmå penisene som drar ned snittet så til de grader? Jeg må bare si at jeg synes det som blir oppgitt som gjennomsnittet på KG er ganske lite. Anonymkode: d071c...b93 De veit at de blir bare gjort narr av uansett Only way to win is to not to play at all Anonymkode: f730f...09c 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #59 Skrevet 18. februar 2022 Hvor riktig er disse penisstatistikkene? Har vært på en del nakenstrender, og også i garderober i svømmehallsammenheng. Liker å se på nakne «alminnelige» damer på videoer fra nudiststrender ute i verden, og da er det ikke til å unngå at en del menn er med i videoene. Selv har jeg en som er ca 10-12 cm slakk og 19,5 stiv. På meg virker det som veldig mange menn er nogenlunde på tilsvarende størrelse eller større Anonymkode: 2606e...5c6 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #60 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvor riktig er disse penisstatistikkene? Har vært på en del nakenstrender, og også i garderober i svømmehallsammenheng. Liker å se på nakne «alminnelige» damer på videoer fra nudiststrender ute i verden, og da er det ikke til å unngå at en del menn er med i videoene. Selv har jeg en som er ca 10-12 cm slakk og 19,5 stiv. På meg virker det som veldig mange menn er nogenlunde på tilsvarende størrelse eller større Anonymkode: 2606e...5c6 Det et min erfaring som kvinne også. 19 lang og tykk er ikke uvanlig. Anonymkode: d071c...b93 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå