AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #1 Del Skrevet 15. februar 2022 Lenge siden det har vært en penistråd her nå (😂) så jeg tenkte jeg kunne stille et spørsmål som kan vise variasjonen av meninger blant brukerne her inne. Ta gjerne med om du er mann eller kvinne, og kanskje alder om det er relevant? Hva definerer du som en stor penis (lengde/omkrets)? Anonymkode: 4743d...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 15. februar 2022 #2 Del Skrevet 15. februar 2022 Herregud... Dette blir som å spørre om hva som er et høyt fjell eller hva som er en rask bil. Det er fakta som viser dette. Hva folk "synes" er bare tull. Et litt røft gjennomsnitt er 13-15 cm. Det er et mindretall som har større erigert penis enn 16 cm lengde. Er den lenger enn 16 cm er den ganske stor. Sånn er det bare. Hvis den er lenger enn 17 cm er den stor, og under 20 prosent av den mannlige befolkningen har dette. Under 5 prosent av befolkningen er på 18-19 prosent og nesten ingen har lenger. Dette er fakta. Omkrets er mye av det samme. 16 cm er veldig mye. Nesten ikke har det. Deretter øker andelen menn jo mindre tallet blir. Hvis du googler finne du nøyaktige tall. De fleste som vrøvler om svære 20 cm-pikker lyver, skrøner, har elendig øyemål eller de har ligget med de samme få mennene. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 15. februar 2022 #3 Del Skrevet 15. februar 2022 Lengde mer enn 16,5 cm, omkrets mer enn 13,5 cm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Acer Skrevet 15. februar 2022 #4 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Lenge siden det har vært en penistråd her nå (😂) så jeg tenkte jeg kunne stille et spørsmål som kan vise variasjonen av meninger blant brukerne her inne. Ta gjerne med om du er mann eller kvinne, og kanskje alder om det er relevant? Hva definerer du som en stor penis (lengde/omkrets)? Anonymkode: 4743d...789 Har vel vert flere hundre Tråder om dette spørsmålet tidligere ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #5 Del Skrevet 15. februar 2022 Hunmedham skrev (4 timer siden): Herregud... Dette blir som å spørre om hva som er et høyt fjell eller hva som er en rask bil. Det er fakta som viser dette. Hva folk "synes" er bare tull. Et litt røft gjennomsnitt er 13-15 cm. Det er et mindretall som har større erigert penis enn 16 cm lengde. Er den lenger enn 16 cm er den ganske stor. Sånn er det bare. Hvis den er lenger enn 17 cm er den stor, og under 20 prosent av den mannlige befolkningen har dette. Under 5 prosent av befolkningen er på 18-19 prosent og nesten ingen har lenger. Dette er fakta. Omkrets er mye av det samme. 16 cm er veldig mye. Nesten ikke har det. Deretter øker andelen menn jo mindre tallet blir. Hvis du googler finne du nøyaktige tall. De fleste som vrøvler om svære 20 cm-pikker lyver, skrøner, har elendig øyemål eller de har ligget med de samme få mennene. 20cm+ er stort. Anonymkode: 87d1e...94e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #6 Del Skrevet 15. februar 2022 En stor penis er for de fleste menn er en penis større enn sin egen. Deres kvinner derimot lider i stillhet og takker gladlig til et eventyr med han med presis tunge. Så menn med stor. Frykt ikke at penis er for liten, men heller at tunga ikke gjør jobben. 23/18 over og ut. Anonymkode: 2e93b...cc6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #7 Del Skrevet 15. februar 2022 Åh! Snart blir tråden spammet ned av alle damene som går på date med målebånd i vesken! Anonymkode: f4688...aaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #8 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Lenge siden det har vært en penistråd her nå (😂) så jeg tenkte jeg kunne stille et spørsmål som kan vise variasjonen av meninger blant brukerne her inne. Ta gjerne med om du er mann eller kvinne, og kanskje alder om det er relevant? Hva definerer du som en stor penis (lengde/omkrets)? Anonymkode: 4743d...789 når den er massiv og atletisk format. Anonymkode: 17e51...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #9 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): En stor penis er for de fleste menn er en penis større enn sin egen. Deres kvinner derimot lider i stillhet og takker gladlig til et eventyr med han med presis tunge. Så menn med stor. Frykt ikke at penis er for liten, men heller at tunga ikke gjør jobben. 23/18 over og ut. Anonymkode: 2e93b...cc6 Hjelpe meg så steinharry... Anonymkode: c7693...f2c 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #10 Del Skrevet 15. februar 2022 18 cm er stort hilsen kvinne Anonymkode: 72c70...8e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #11 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hjelpe meg så steinharry... Anonymkode: c7693...f2c Hvordan vet du jeg heter Stein Harry🤡. Anonymkode: 2e93b...cc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #12 Del Skrevet 15. februar 2022 20+ bilde? Du får Google Anonymkode: 5e925...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #13 Del Skrevet 15. februar 2022 Den er stor dersom tommel og pekefinger så vidt møtes når jeg holder rundt den. under den størrelsen blir den som en liten pinne å regne = ikke god. Anonymkode: e6006...784 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #14 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Åh! Snart blir tråden spammet ned av alle damene som går på date med målebånd i vesken! Anonymkode: f4688...aaf Jeg har ikke målebånd i veska, men har både målebånd og flere dildoer hjemme jeg kan måle og sammenligne med. ..men gidder ikke måle nå 😛 Anonymkode: f563a...77e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #15 Del Skrevet 15. februar 2022 Over 16 lang og 13 i omkrets. For nevnte størrelse er passe, og da blir større stort 😄 Kvinne 40 Anonymkode: 58ac1...a3d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #16 Del Skrevet 15. februar 2022 10 hours ago, Hunmedham said: Herregud... Dette blir som å spørre om hva som er et høyt fjell eller hva som er en rask bil. Det er fakta som viser dette. Hva folk "synes" er bare tull. Et litt røft gjennomsnitt er 13-15 cm. Det er et mindretall som har større erigert penis enn 16 cm lengde. Er den lenger enn 16 cm er den ganske stor. Sånn er det bare. Hvis den er lenger enn 17 cm er den stor, og under 20 prosent av den mannlige befolkningen har dette. Under 5 prosent av befolkningen er på 18-19 prosent og nesten ingen har lenger. Dette er fakta. Omkrets er mye av det samme. 16 cm er veldig mye. Nesten ikke har det. Deretter øker andelen menn jo mindre tallet blir. Hvis du googler finne du nøyaktige tall. De fleste som vrøvler om svære 20 cm-pikker lyver, skrøner, har elendig øyemål eller de har ligget med de samme få mennene. Dette er feil. Det er kun 5% som har større en 16 cm. Så alt over det er Stor Penis. Det er 1 av 20 menn som har 16 cm eller større. De fleste kvinnfolk har lite erfaring med store peniser. https://www.vox.com/2015/3/4/8143585/penis-size-average Anonymkode: 71e2f...b69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #17 Del Skrevet 15. februar 2022 Størrelsen måles ikke alltid i cm. Churchill var en stor mann, men han var bare 169 cm. En mann full av lidenskap, romantikk og omsorg vil alltid ha en stor penis. En voldtektsmann vil alltid ha en ekkel liten ostepop. Sånn er det bare. Anonymkode: 4e4a8...0ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 15. februar 2022 #18 Del Skrevet 15. februar 2022 Tja, om en kvinnelig sexpartner viser skrekkblandet fryd første gang hun ser den, er den nok godt over middels. Om hun er aldeles avslappet og uberørt, er den middels eller kanskje til og med liten..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 16. februar 2022 #19 Del Skrevet 16. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dette er feil. Det er kun 5% som har større en 16 cm. Så alt over det er Stor Penis. Det er 1 av 20 menn som har 16 cm eller større. De fleste kvinnfolk har lite erfaring med store peniser. Takk for korreksjon. Jeg kjenner tabellen, men valgte å ta den ut ifra hukommelsen. Burde ha googlet først, for fakta er jo langt mer edruelig enn selv jeg husket. Og her er omkrets-tallene: Endret 16. februar 2022 av Hunmedham 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #20 Del Skrevet 16. februar 2022 Dette er RART å se. Jeg tror selvsagt på det, noe annet hadde vært tullete. Men det å se fakta på den måten gjør at jeg må tenke annerledes. Jeg har vært gift med en mann i 15 år. Jeg vet selvsagt målene hans, for alle har jo lekt med målebånd. Han er NESTEN 17 cm lang. Det mangler en millimeter eller to (men kanskje han vokser til det idet han kommer?). Omkretsen hans er 15,5 eller noe sånt. Jeg har aldri tenkt på ham som noe annet enn middels+, og selv har han absolutt ingen tanke om at han er spesielt stor. Typisk manne-mindreverdighetskompleks. Men ut ifra dette tilhører han altså de 3 prosentene med lengst penis. Og han tilhører de 1 prosentene med grovest. Det er helt sykt. Imponert. Anonymkode: 0b275...c09 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå