AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #1 Skrevet 15. februar 2022 Hei. Jeg har sosial angst. Jeg tenkte å lage en bruker på Meny siden og handle på nett i dag derfra og bestille det hjem på døra. Kan noen fortelle meg hvordan det skjer fra start til slutt? Jeg lurer mest på hvordan man gjør det med betaling. Jeg har ikke vipps. Bruker kort. Er det slik at når jeg har laget siden og skal handle så kan jeg velge betalingsmåte (med kort) og at jeg kan betale på nett før jeg får varene eller må man betale i døra? Hvordan betaler man i døren hvis det skjer fordi jeg har ikke vipps. Tusen takk 💖 Hva skal jeg si når de kommer? Jeg har veldig sosial angst. Er takk og ha en fin dag nok? Anonymkode: 98505...914
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #2 Skrevet 15. februar 2022 Du betaler i nettbutikken. De kan sette varer utenfor, så lenge du ikke kjøper noe med 18 årsgrense. Anonymkode: 5c4ac...367 2
Frøkenfryden Skrevet 15. februar 2022 #3 Skrevet 15. februar 2022 På nett med kort. De ringer på, setter posene ned hos deg. Du sier tusen takk, ha det. og skriver OK i en sms du får. De har mange å levere til så dette går fort og uten småprat. 3
GammelKaktus Skrevet 15. februar 2022 #4 Skrevet 15. februar 2022 Du betaler når du bestiller på nett, det er ikke noe stress. Takk og/eller ha en fin dag er mer enn bra nok. De kan sette det utenfor døra og, det går nok helt fint. Lykke til ❤️
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #5 Skrevet 15. februar 2022 Jeg har ikke sosial angst og sier sjelden mer enn "hei" og "tusen takk", det er ikke naturlig. De er travle og prøver ikke å starte noen samtale. Har jeg mistanke om at vi er syke/er syke haker jeg av for at varene settes utenfor. Da ringer de på når de går og jeg snakker ikke med noen. Er det lett å finne riktig dør? Du kan skrive beskjed til sjåføren før du betaler i appen/på nettet, f.eks hva din ringeklokke er merket med, hvilken dør som er din hvis det er flere, eller hvis du ønsker at varene settes utenfor garasjen etc. Lykke til med handlingen 😊 Anonymkode: eed50...b38
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #6 Skrevet 15. februar 2022 Det er et eget valg mot slutten av bestillingen der man kan velge at varene blir satt utenfor døren uten at du møter den som leverer. Det er ment for folk som er i isolasjon etc. Da slipper du å snakke med noen. Jeg bestilte fra Meny før lockdown i mars i 2020, og da måtte jeg kvittere med signatur for leverte varer. Etter korona har de droppet dette. Du får en sms om at varene er levert. Anonymkode: a4103...e14
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #7 Skrevet 16. februar 2022 Hvis du ikke kjøper øl/røyk/snus så kan du krysse av for å sette varer utenfor. Evt kryss av for at du er i karantene. Det forventes ingen prating, du kan si hei og takk hvis du vil men du trenger ikke og ofte har de gått allerede eller er utenflandske og kan ikke norsk. Anonymkode: 51471...cf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå