Gå til innhold

Navn på butikk

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hallo!!

Skal snart starte opp en klesbutikk med salg av barne- og dameklær og lurer på om noen har noen ideer til et navn på butikken????

mvh Anita :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kleskottet Kommer jo litt ann på hvor stor butikk du skal ha så klart..
Gjest Anonymous
Skrevet

Du burde i hvert fall sjekke med Brønnøysundregistrene og finne ut hvilke navn som allerede er opptatte. Marielle er f eks det.

Gjest sexysadie
Skrevet

Hva slags klær da?

Du kan ikke kalle en butikk for barn for Codex f.eks

Gjest Leia i.i.
Skrevet

Jeg "ser" (får lyst å gå inn i) butikker der stilen er bra. Da mener jeg at det ikke betyr så mye HVA navnet er så lenge det ikke er i et gyselig "billig" neon skilt.

Har du forresten tenkt på hva slags klær du skal ha, derav hvem som er målgruppen? Vil du ha dyre designerklær for litt snobbete rike småbarnsmødre, eller vil du selge vanlige eller ekstra billige merker? Vil du ha voksne eller ungdommer som kunder? Jeg synes personlig mer om litt gjennomførte butikker som ikke prøver å nå både bestemor og fjortisene samtidig. Navnet kan jo stå litt i stil...

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar!!

Det blir nok en sånn butikk som du ikke liker så veldig Leia...

Dette skal bli en butikk på et lite sted(ca 2 mil til nærmeste klesbutikk) så jeg må prøve å nå flest mulig i alle aldersgrupper (hadde tenkt annerledes om jeg skulle starte i en by)

Butikken blir på ca 120 kvm med stort sett ''vanlige'' klær, men jeg håper å kunne sprite opp med litt spesielle klær etterhvert.....når og hvis økonomien tilsier det!!!

KOM gjerne med flere forslag...............foreløpig likte jeg vel Liten og Stor best....kleskottet var også bra men butikken er vel kanskje litt for stor for det navnet!!!

MVH Anita :kgsmil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmm... Jeg er vel ikke den mest fantasifulle, og jeg vet ikke hva som er opptatt fra før, men hva med:

Solsikke

Blåklokke

Fredrikke

Soleie

Solskinn

Regnbue

Ditt eget navn. F.eks Anitas klær. Anitas kleskott. Anitas butikk etc...

Skrevet

Hei hva med

Catwalk

garnament

text

Klea

I Klea

Bare Anita

En tråd

Feil farge

Tex stil

Caro

Katalog

Zikk zakk

Sydd

Brand

Chanelle

Lille Paris

Milano

drakt & prakt

Kun klær

SpareGrisen

Fin stil

ditt skap

skatte skapet

Garderobe

med stil

Bare noen forslag sånn i full fart :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hallo igjen!!

Her var det masse bra forslag, men kom gjerne med flere.........VANSKELIG å bestemme seg for et navn, synes jeg!!!

MVH Anita :):wink::)

Skrevet

Hva med:

Vill jubel

Bare det beste

kun for deg

Anitas Tekstil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...