Gå til innhold

Frieri

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter sånn på frieri fra kjæresten min! Jaa, jeg vet jeg kan ta saken i egne hender å fri selv, men han vet hva jeg vil, så da må det vel være opp til han å bli klar. Har så lyst å gifte meg med han! Hvorfor tar det lang tid? Jeg vet han elsker meg og vil gifte seg med meg helt sikkert, snart også har han sagt, men menn er ikke alltid like raske med sånt.. Jeg blir litt utålmodig av venting på ubestemt tid... Sukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok berre å smøre seg med tolmodighet. Mannfolk er rare.. Hehe.. Men kanskje han allereie har ein plan?

Skrevet

Ja, det er mulig han har en plan.. men han er som mange andre menn (sikkert jenter også) ikke så glad i å planlegge, så tror han har lyst frieriet skal skje impulsivt.. Og da kan det jo ta litt tid.. Jeg derimot elsker å planlegge, og gleder meg til planleggingstiden før bryllupet.. Har et snev av panikk for å ikke få lang nok tid til å planlegge bryllupet tror jeg. Har ikke lyst at å gifte seg skal være stress liksom. Men, jeg stresser tydligvis med frieriet.. :ler: Så det er vel best å gjøre som du sier, smøre meg (enda mer!) med tålmodighet.. Det ordner seg nok til slutt! Men jeg går rundt med et lite håp hele tiden.. har så lyst!! :)

Gjest Markblomsten
Skrevet

Sitter her og småler litt for meg selv jeg *knis*

Akkurat som å lese mine egne tanker for, ja det blir vel for inntil 2 måneder siden. Da slo jeg det rett og slett fra meg. Vi har begge snakka om at vi hadde lyst på sommer bryllup, og være forlovet i ca 1 år, maks 1,5 år. Så da tenkte jeg som så at kanskje han menet vi skulle vente et år med å gifte oss. Og plutselig stod han der en dag med 10 røde roser :hjerter_rundt:

Min forlovede er også en som liker å ta ting på impulsen, og det gjorde han forsåvidt også. Men hade vært innom en gullsmed ca 1 uke før og fått med brosjyre på forlovelsesringer. Så han hadde trippet rundt en uke uten åvite helt når og hvordan han skulle gjøre det. Men det kom altså etterhvert.

Moralen i dette må vel være at det hjelper ikke at du lengter etter at han skal gjøre det. Han vil sikkert overraske deg, og hvis han merker at du ser etter anledninger der han kan fri, så er det ikke sikkert han gjør det. Gutter er rare... Må jo forresten også si da, at min kommende mann hadde bestemt seg for lenge siden for å fri slik at vi kunne gifte oss sommeren 2006 :hjerter:

Lykke til med ventingen, og du har min fulle forståelse :klem:

Skrevet

Ikke nevn det mer, da kommer det.

Jeg loooover :klem:

Skrevet

Ja, jeg er så enig med dere! Prøver å snakke minst mulig om det... Men han tar det jo opp i små hint og sånt han også.. det er ikke så lett! Håper jeg kan skrive det samme her om en mnd eller to, at endelig var det min tur! :) Jeg tror vi gifter oss til sommeren, han har jo mer eller mindre sagt at han vil det.. men jeg har lyst å planlegge snart!! Tålmodighet, tålmodighet! :)

Takk for oppmuntring! Fra i dag av skal jeg ikke nevne ringer og bryllup med et ord! Håper det virker. :ler:

Gjest Markblomsten
Skrevet

det kan nok være et lurt triks. Og hvis du i tillegg klarer å innbille deg selv om at skjer nok hvertfall ikke noe før neste sommer, da får du også kanskje et evt frieri som overrasker deg ordentlig - da vil du også ha masse gode minner til det :)

:klem:

• 2 uker senere...
Skrevet

Endelig!!!!!!

Han har fridd til meg, med ringer og greier!!

Han hadde nok en plan likevel.. så jammen ble jeg overrasket, selv om jeg knapt har tenkt på noe annet en stund nå. :)

Hipp hurra! Bryllup til sommeren!

Nå skal jeg bare kose meg med planleggingen.

Det er fint å være forlovet :)

Gjest Markblomsten
Skrevet
Endelig!!!!!!

Han har fridd til meg, med ringer og greier!! 

Han hadde nok en plan likevel.. så jammen ble jeg overrasket, selv om jeg knapt har tenkt på noe annet en stund nå. :)

Hipp hurra! Bryllup til sommeren!

Nå skal jeg bare kose meg med planleggingen.

Det er fint å være forlovet :)

Går ut i fra at du er trådstarter?

GRATULERER!!!

Blir det dagbok på deg også nå eller??

Skrevet

Ja, det var trådstarter som skal gifte seg :)

Jeg er ikke akkurat så flink på sånt data greier, så har ikke eget navn eller noe her, men det burde vel ikke være en stor sak å sette seg inn i.

Må vel nesten bli med i planleggingsgjengen her nå, det er morsomt å ha noen "likesinnede" å diskutere forskjellig med! Venninnene mine er tross alt ikke like opptatt av bryllup som meg, siden de ikke skal gifte seg :ler:

Så kanskje jeg dukker opp med en dagbok her etterhvert!

Takk for gratulasjoner og sånt :) Koselig!!

Gjest Markblomsten
Skrevet

Du har nok rett i det du skriver her.

For å få navn må du registrer deg (dette r gratis dersom du ikke vil bli supermedlem)

Når du har registrert deg, logget på og aktivert deg kan du starte tråder.

Bryllupsdagbok lager du ved å starte en tråd (på samme måte som du gjorde her) bare at du gjør det under bryllupsdagbøker. Egentlig ikke vanskelig i det hele tatt. Bare spør om du lurer på noe :)

• 3 uker senere...
Skrevet
Jeg venter sånn på frieri fra kjæresten min! Jaa, jeg vet jeg kan ta saken i egne hender å fri selv, men han vet hva jeg vil, så da må det vel være opp til han å bli klar. Har så lyst å gifte meg med han! Hvorfor tar det lang tid? Jeg vet han elsker meg og vil gifte seg med meg helt sikkert, snart også har han sagt, men menn er ikke alltid like raske med sånt..  Jeg blir litt utålmodig av venting på ubestemt tid... Sukk..

Hehe .. akkurat som å høre meg selv- selv om jeg kanskje er litt masete også, ikke bra.

GRATULERER iallfall!

Håper virkelig min kjæreste frir snart .. blir så fortvilet, han sier det kommer .. og jeg hater å ikke vite. Han sa det blir snart engang- og da mente han visst 2-3 år .. herregudh .. Ja, jeg vet jeg er tåpelig .. Og nei, jeg vil ikke fri .. så da må jeg vel vente.

godt å få ut dette hjertesukket, selv om det ikke hjelper ..

Skrevet

Jeg henger meg også på her.

Han sa en gang for leeeeeenge siden at sommeren 2006 passet bra....

Jammen så få ut finger'n da, mann!!!!!

Skrevet
Jeg henger meg også på her.

Han sa en gang for leeeeeenge siden at sommeren 2006 passet bra....

Jammen så få ut finger'n da, mann!!!!!

hehe, bra å vite at jeg ikke er alene .. hva er det med gutter, egentlig? hmfr ..

jaja, skal ikke mase på han .. *tvinge seg selv* så får vi se .. *håpe på frieri snart* :klem1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...