Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jævlig modig gjort. Selvom jeg ikke er noe fan av Nightwish så må jeg si at respekten for Tuomas gikk et par hakk høyere nå.

Skrevet

hva er det hun egentlig har gjort? Hva er det som har skjedd? Litt kjedelig å gjøre det til en offentlig oppvask kanskje? ..men nå er jeg ikke helt inne i saken da...

Skrevet

Det var henne som gjorde det bandet spesielt i mine øyne, siden bråkerock ikke er min greie - overhode, faktisk.

Uten en ny tilsvarende vokalist er jeg redd Nightwish har mistet meg.

Synd, men sant. Og der havner jeg vel i haugen over lissom-fan og sånn, men jeg har kost meg masse med bandet jeg - vært på konserter og alt.

Skrevet

Nightwish er eit møkkaband uansett :)

Skrevet
nei og nei hva SKAL vi gjøre?

hehe.. Nå kommer sminken til å renne i fjortisgothmiljøet tenker jeg

Skrevet

Jeg synes vel egentlig ikke det står så mye respekt av dette åpne brevet, men jeg kjenner selvfølgelig ikke hele historien..

Gjest Tristessa
Skrevet

Betyr det at de forsvinner nå? :grine:

Yess!!!!

Gjest *Snart medlem*
Skrevet
hehe.. Nå kommer sminken til å renne i fjortisgothmiljøet tenker jeg

Haha, det er jeg redd for at du har rett i :ler:

I følge VG.no var det fordi vokalisten ikke ønsket å satse på USA og Australia og ikke ville turnere mer enn 2 uker pr år.

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Nei, de fortsetter uten henne. Jeg synes heller ikke at de nødvendigvis trenger noen ny kvinnelig vokalist.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Hvis man leser brevet til henne på hjemmesiden deres, så ser det ut til at bandet har sett på henne som en ganske overlegen, selvhøytidelig og egoistisk dame som har sett på seg selv som bandets midtpunkt.

Skrevet
Hvis man leser brevet til henne på hjemmesiden deres, så ser det ut til at bandet har sett på henne som en ganske overlegen, selvhøytidelig og egoistisk dame som har sett på seg selv som bandets midtpunkt.

Da jeg var en liten gotherbeibi visste jeg bare om henne for hun var nightwishtarja! De andre fantes ikke bortsett fra han Jukka siden han heter Jukka.

Sminke renner og armledd blir kuttet opp i dag...

Skrevet

De aller fleste band fungerer jo nærmest som dårlige ekteskap så det går ofte slik.

Tro hvem som får barna?

Skrevet

oh huff dette var skuffende nyeheter, tarja er lekker dame og vi har ganske lik stemme selv om jeg har penis. håper hun ikke blir erstattet av hun tykke liv kristine :( for hun ser ikke gothisk ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...