Gå til innhold

Nordisk hud/ganske hvit - selvbruning?🦧

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske hvit i huden, veldig nordisk hud. Lysebrunt hår, blå øyne og er nå på vinterstid ganske kritthvit for å si det rett ut. Og for å være ærlig, så kan jeg ligge ganske lenge å steke i sola på sommeren uten å bli særlig brun, får kanskje et lite skille om jeg er heldig(etter å ha smurt meg x antall ganger om dagen.)

så spørsmålet mitt er om det finnes noen selvbruninger for meg der ute? Som ikke gjør meg helt oransje? Noen som har erfaringer å dele og tips?Solarium er ikke et alternativ. Alle tips mottas med takk😁

Anonymkode: aa237...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ødelegge huden din med sol og gjøre deg selv oransje med selvbruning? Jeg forstår det virkelig ikke, lys hud er jo så nydelig.

Anonymkode: fc492...cc7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem , er naturlig rødhåret og er så bleik at blodårene mine er helt tydelig under huden 😔
Jeg bruker dove sin selvbuning på armene og og cosmica i ansiktet og på beina.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida Warg! Det er serum/dråper som du blander i ansiktskremen. Så det går veldig gradvis. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du går for light eller medium og unngår alt som heter dark og ekstra dark så tror jeg det meste skal fungere greit. Personlig bruker jeg en egen selvbruning til ansiktet som ikke gir noe voldsom farge, men nok til at jeg ikke føler meg likbleik. Min erfaring er at selvbruning til kroppen kan bli for intens for ansiktet, men hvis man ikke vil kjøpe egen til ansiktet så kan man unngå å bli kjempebrun med å legge et lag med fuktighetskrem i ansiktet før man tar på selvbruning.

Til ansiktet bruker jeg Biotherm Aqua Serum Autobronzant Face

Til kroppen bruker jeg mousse fra bondi sands (mousse fungerer mye bedre enn krem og spray)

Anonymkode: 946cf...956

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...