Gå til innhold

Hva er det rareste/styggeste en vilt fremmed har gjort mot deg på gata?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det meste jeg har reagert negativt på, og blitt skremt av er vel egentlig menn som har tatt initiativ og deretter ikke tatt nei for ett nei og heller fulgt etter/prøvd å holde meg igjen.

En mann fulgte meg helt hjem en gang. Fikk heldigvis smelt døra igjen foran ansiktet hans. Og jeg hadde mann og barn sovende hjemme... En annen løy til meg om hvilken retning jeg skulle gå for å finne noe (han sa han skulle samme veien), plutselig sto vi utenfor leiligheten hans. Jeg snudde, men han ble faktisk så påtrengende at jeg ba politiet om hjelp. (Var midt i byen på kveldstid). De sendte han bort.

Men det jeg enda føler mest fortvilelse over var gangen kneet mitt gikk ut av ledd midt på gata. Jeg satt å gråt og spurte forbipasserende om hjelp, men ingen så min retning en gang. Det tror jeg var den verste opplevelsen fordi jeg forventet egentlig at noen hjelper hvis det skjer noe midt i en folkemengde midt på dagen. Men det kan man visst ikke regne med. Var 20år gammel og kan ikke tro at jeg virket særlig skremmende heller.

Telefonen min hadde ladet ut så jeg brukte lang tid på å hinke/dra meg hjem med dårlig fot.

Endret av Nonstop1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både jeg og datteren min fikk kjeft av noen totalt fremmede fordi hun badet naken på stranda. Hun synes det var så skremmende at hun ikke ville dra på vanlige strender i lang tid etterpå.

Anonymkode: f4a46...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det styggeste jeg har opplevd må vel være da jeg smilte til en jente jeg passerte på gaten, og hun ga meg surt blikk tilbake. 

Anonymkode: ae668...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble spyttet på av en ungdomsguttegjeng. De traff i ansiktet, mistet litt troen på menneskeheten den dagen. 

Har også blitt fulgt etter av en mann på vei hjem fra t-bana, det var kun oss to der. 

Anonymkode: 851d3...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.2.2022 den 1.55):

Skulle gå av bussen for noen år siden(hadde på meg Canada Goose jakke) og en jente spytta på hetta mi og traff meg i ansiktet. Kjæresten min dytta henne bort og spurte hva faen som var problemet hennes, jeg ble helt satt ut og redd. Takk gud for at det var før corona, visst ikke hadde jeg nok freaka helt ut.🥵 Folk altså!

Anonymkode: 7e624...9b5

Pels på klær provoserer. Canada goose er ikke akkurat kjent for å ivareta god dyrevelferd. Det er vel allmenn kjent nå? Fangstmetodene er forferdelige, dyrene blir fanget i fotsakser som innebærer enormt store lidelser for dyrene. Selvfølgelig uakseptabel oppførsel av vedkommende likevel. 

Anonymkode: 0e6fb...d86

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...