Anso_86 Skrevet 15. februar 2022 #1 Skrevet 15. februar 2022 Etter 10 år som prøver og 4 IVF runder er jeg endelig gravid🤗jeg bobler over av glede, er spent, redd og overlykkelig om hverandre. Er bare 5+4 og det er så utrolig spennende, men har ingen jeg kan dele gleden og bekymringene sammen med. Det eneste jeg får høre er at jeg må ikke tenke så mye på det, skal ikke glede meg for tidlig. Er gift og har jo både familie og svigerfamilie, men føler at ingen kan anerkjenne ekstasen over å endelig ha blitt gravid og den overveldende frykten for at det ikke skal gå bra. Er det flere som kjenner det sånn? 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #2 Skrevet 15. februar 2022 Gratulerer 😃💖 Hva betyr 5+4 ? 5 mnd pluss 4 dager ? Da skal det vel ikke være stor fare for at du mister nå ? Anonymkode: b8b84...007
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #3 Skrevet 15. februar 2022 Gratulerer! ❤ Anonymkode: fa93f...e83
Anso_86 Skrevet 15. februar 2022 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2022 Takk😍 5 uker og 4 dager🙊 eller, er faktisk litt usikker for vi skal på ultralyd neste torsdag og da mener de at vi er 8 uker på vei, men har lagt inn på en sånn IVF kalkulator å der står det 5+4 så foreløpig følger jeg den😅 men det jeg er litt redd for er at hvis jeg må gå med alle disse følelsene alene, vil det påvirke spiren negativt? Skal jeg snakke med legen, eller er jeg bare hysterisk?🤔
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #5 Skrevet 15. februar 2022 Anso_86 skrev (55 minutter siden): Takk😍 5 uker og 4 dager🙊 eller, er faktisk litt usikker for vi skal på ultralyd neste torsdag og da mener de at vi er 8 uker på vei, men har lagt inn på en sånn IVF kalkulator å der står det 5+4 så foreløpig følger jeg den😅 men det jeg er litt redd for er at hvis jeg må gå med alle disse følelsene alene, vil det påvirke spiren negativt? Skal jeg snakke med legen, eller er jeg bare hysterisk?🤔 Du er ikke hysterisk , men klart du har mange følelser rundt dette mirakelet Snakk med legen din , så er det hvertfall gjort og mulig du får noen gode råd. Men prøv å ikke stresse deg selv opp ,stress er ikke bra. Ta deg noen minutter om dagen til å bare puste skikkelig. Inn nese og ut munnen , tenk gode tanker og føl på glede over babyen . Det vil redusere stress ❤️ Så tenker jeg at det viktigste er å høre på sin egen intuisjon, alltid 🍀 Anonymkode: b8b84...007
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #6 Skrevet 15. februar 2022 Gratulerer med baby ❤️ Man må ikke vente med å fortelle nyheten til familie og venner, så lenge man også orker å fortelle de at det ikke gikk veien om du skulle være så uheldig 😊 Forum kan også være fint om du trenger å lufte tankene dine med likesinnede. Sjekk ut terminforumene på babyverden feks. Denne siden hjalp meg mye i starten. Den gir deg sannsynligheten for at det går bra. https://datayze.com/miscarriage-chart.php Anonymkode: cd85c...56c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå