Gå til innhold

Anmelde henne for drapstrussel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige helg var jeg på et nach og alle var veldig fulle. Jeg sa og gjorde noe som provoserte den ene damen der noe veldig. Hun begynte å hylgrine også spurte hun om å få en unnskyldning etter en god stund med hysterisk gråt, men da sa jeg bare noe frekt som jeg ikke husker hva var så sparka hun meg hardt i leggen også dro jeg hjem. Da jeg kom hjem så sendte hun en melding som var sånn "du er død, bare vent!". Hun har sendt en melding og beklaget drapstrusselen, men at jeg fortsatt er en helt forferdelig mann og at hun står for alt det andre. 

Bør jeg anmelde drapstrusselen og sparket i leggen ? Kommer jeg noe vei med det? 

Anonymkode: f08b9...c5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er å sløse med tiden til politiet. 

Anonymkode: a2850...151

• Liker 17
  • Nyttig 4
Skrevet

Hva gjorde du som provoserte henne da?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Candiru skrev (Akkurat nå):

Hva gjorde du som provoserte henne da?

Jeg kan ikke skrive det her fordi det er litt personlig. Hun ble ihvertfall veldig veldig sint. 

Skrevet

Tviler sterkt på at de gjør noe mer enn å ta en prat med henne. Men det kan jo kanskje lære henne at det er dumt å oppføre seg sånn. Samtidig bør du også slutte å provosere folk. Du har jo tydeligvis trykket på noen røde knapper her, 

Anonymkode: ad784...655

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Husk at hun kan anmelde deg for krenkelse også

Anonymkode: a2850...151

• Liker 14
  • Nyttig 4
Gjest AnomynBruker
Skrevet

Det hadde jeg absolutt gjort. Og det er det samme hva du sa. Hun det er ikke god og fortjener å få en anmeldelse på seg. 

Mvh kvinne

Skrevet

Ja. Ingenting rettferdiggjør vold og drapstrusler.

• Liker 2
Skrevet
AnomynBruker skrev (1 minutt siden):

Det hadde jeg absolutt gjort. Og det er det samme hva du sa. Hun det er ikke god og fortjener å få en anmeldelse på seg. 

Mvh kvinne

Trodde hun var ganske normal frem til dette. Jeg syns jo bare det var morsomt å kødde med henne, trodde ikke at hun kunne klikke sånn da. 

Skrevet
Tvillingsjel skrev (2 minutter siden):

Ja. Ingenting rettferdiggjør vold og drapstrusler.

Kan jeg få henne bura inne? Er det noe vits å bruke tid på å anmelde henne liksom. Det er det jeg spør om. Jeg gidder ikke det hvis ikke jeg får noe ut av det. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan jeg få henne bura inne?

Nei

Anonymkode: 51c60...7d5

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei

Bot eller på rullebladet da? Ellers hva er vits med å anmelde

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan jeg få henne bura inne? Er det noe vits å bruke tid på å anmelde henne liksom. Det er det jeg spør om. Jeg gidder ikke det hvis ikke jeg får noe ut av det. 

Nei du får ikke buret henne inne. 

Anonymkode: ad784...655

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest AnomynBruker
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Trodde hun var ganske normal frem til dette. Jeg syns jo bare det var morsomt å kødde med henne, trodde ikke at hun kunne klikke sånn da. 

Det høres ikke bra ut. 

Jeg var langt over middels dramatisk selv da jeg var ung, men verken jeg eller noen andre jenter tydde til vold og drapstrusler. Og det var MYE hardere tone på 90-tallet. 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hun kommer i arkivet. Selv om det blir henlagt, gjør du nestemann (eller kvinne) en tjeneste. Jeg mener du bør gi politet et heads-up. Hun vil antagelig få en kjip telefon også. Det er straff det også. Men tipper hun får en bot. Du hadde vel vitner og har tatt vare på meldinga? 

Endret av AnomynBruker
Skrevet

Anmeld 

Anonymkode: 9fae5...6bf

Skrevet
AnomynBruker skrev (Akkurat nå):

Det høres ikke bra ut. 

Jeg var langt over middels dramatisk selv da jeg var ung, men verken jeg eller noen andre jenter tydde til vold og drapstrusler. Og det var MYE hardere tone på 90-tallet. 

Hun kommer i arkiv. Selv om det blir henlagt, gjør du nestemann (eller kvinne) en tjeneste. Jeg mener du bør gi politet et heads-up. Hun vil antagelig få en kjip telefon også. Det er straff det også. Men tipper hun får en bot. Du hadde vel vitner og har tatt vare på meldinga? 

Ja det var et vitne, men redd hun tar livet av seg eller noe. Var nylig gjennom en traumatisk hendelse som gjorde at hun har blitt veldig deprimert og er sykemeldt pga det så fikk jeg høre av en felles bekjent at hun har slitt med suicidale tanker i det siste etter det.. jeg bare syns ikke at det er mitt ansvar og at jeg skal tåle vold og drapstrussel pga litt provikasjon fordi hun har det kjipt liksom. Jeg visste ikke det på forhånd, men ærligtalt så bryr jeg meg ikke heller når hun gjør sånn. Da kan hun bare gjøre som hun vil med livet sitt. 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Bot eller på rullebladet da? Ellers hva er vits med å anmelde

Mest sannsynligvis ikke

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Kanskje du skal drite i å være så jævlig drittsekk mot folk så slipper du å sette deg selv i slike situasjoner? Greit nok at det var et spark og en idiotisk trussel fra hennes side, men denne typen oppførsel kommer utelukkende til å føre til negative konsekvenser for din del i fremtiden. Det lønner seg å være hensynsfull og snill, ikke å være slem eller å terge med vilje.

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja det var et vitne, men redd hun tar livet av seg eller noe. Var nylig gjennom en traumatisk hendelse som gjorde at hun har blitt veldig deprimert og er sykemeldt pga det så fikk jeg høre av en felles bekjent at hun har slitt med suicidale tanker i det siste etter det.. jeg bare syns ikke at det er mitt ansvar og at jeg skal tåle vold og drapstrussel pga litt provikasjon fordi hun har det kjipt liksom. Jeg visste ikke det på forhånd, men ærligtalt så bryr jeg meg ikke heller når hun gjør sånn. Da kan hun bare gjøre som hun vil med livet sitt. 

Er det noen spesiell grunn til at du har så lite empati for folk? Påvirker det deg negativt på flere måter i livet? 

Anonymkode: f661a...39d

• Liker 24
  • Nyttig 8
Skrevet

Måtte faktisk lese innlegget en gang til for å få bekreftet at du sa at du var en mann. Du virker litt patetisk, så mitt råd er, glem det og gå videre. Visst du analyserer og ser hva som skapte reaksjon, kanskje du vil få litt mer selvinnsikt også.

Anonymkode: 51dd3...f91

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kanskje du skal drite i å være så jævlig drittsekk mot folk så slipper du å sette deg selv i slike situasjoner? Greit nok at det var et spark og en idiotisk trussel fra hennes side, men denne typen oppførsel kommer utelukkende til å føre til negative konsekvenser for din del i fremtiden. Det lønner seg å være hensynsfull og snill, ikke å være slem eller å terge med vilje.

Er det noen spesiell grunn til at du har så lite empati for folk? Påvirker det deg negativt på flere måter i livet? 

Anonymkode: f661a...39d

Nei jeg bare skjønner ikke hvorfor jeg skal godta å bli sparket og truet av en person som ikke tåler å bli kødda med? De fleste blir jo bare irriterte. Forventet ikke det der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...