Maestro Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Hei! Jeg ønsker og pleie huden min litt. Den er vanlig, sensitive og litt tørr. Vil ha sånn maske som man smører på og skyller av. Og en peeling som masseres inn som fjerner døde hudceller. Hva produkter ville dere anbefale og bruke? Pris og hvor dem er kjøpt ❤️
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Liker ame pure som peeling, ganske drøy flaske, litt dyr, men har ikke opplevd noe annet som ikke svir og tørker ut huden. Anonymkode: 0fda5...a5d 1
Roci Skrevet 16. februar 2022 #3 Skrevet 16. februar 2022 En klassisk peeling som "skrubber" huden, kan bli litt for hardt for en sensitiv hud, men jeg tror kanskje denne kan være noe for deg. Den har myke celluloseperler som smelter i kontakt med huden, og inneholder også enzymer som hjelper til å løsne døde hudceller: https://www.skincity.com/no/hudpleie/ansikt/peeling/enzyme-peeling/milky-moisture-enzyme-peeling-75-ml. Gode ansiktsmasker for tørr og sensitiv hud er f.eks. Kiehl's Avocado Nourishing Mask Skincity Skincare Mellow Moisture Mask Dermalogica Skin Hydrating Masque Korres Greek Yoghurt Hydra-Biome Mask Idun Minerals Skincare Moisture Face Mask
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå