Gå til innhold

Koronautskeielser - dårlig samvittighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk korona i starten av forrige uke, og ble ganske dårlig av det. Selv om jeg var syk mistet jeg ikke matlyst, og det i kombinasjon med brudd i rutiner gjorde at jeg spiste mye mer enn jeg burde.. Nå tør jeg ikke gå på vekta en gang, har dårlig samvittighet for alt jeg spiste, samtidig som jeg vet jeg ikke bør trene på hele uka ettersom jeg ble såpass syk. 

Vil en sånn uke ha stor betydning? Er det andre som har opplevd lignende frustrasjon? 

Anonymkode: 927aa...7b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En uke har lite å si i det store bildet, men det kan jo ta noen uker å hente deg inn igjen hvis du gikk helt bananas. Det viktigste er å ikke la den uken gjøre at du gir opp hele livsstilsendringen.

Anonymkode: 97457...228

• Liker 1
Skrevet

Veldig liten betydning. Om du trigges av å gå på vekta, så gjør du ikke det før du er på et sted der du føler deg fornøyd igjen. Jeg også spiste og koste meg under isolasjonen, og ventet med trening en uke etter at symptomene hadde gitt seg. Tenker at sånn er det innimellom, og det er helt greit. Vanligvis trener jeg jo mye og spiser sunt, så alt vil jo gå seg til etterhvert. 

Jeg har nå vært på trening 3 ganger, og kondisen er elendig fortsatt! Er veldig glad jeg ventet en uke før jeg startet, og jeg tar det rolig nå. Trener på mindre intensitet og færre dager i uken frem til det føles helt ok. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...