AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Jeg har nå brukt flere timer på å søke på solfaktor.no, og la inn Torp som avreiseflyplass. Noe annet er utenkelig. Jeg fant masse fine plasser og da jeg endelig hadde landet og skulle bestille, så kommer avreiseflyplass opp som Gardermoen. Jeg kunne klikket! Hvorfor i alle dager skjer det? Jeg gjorde nye søk, der Torp ble satt som avreiseflyplass og det samme skjer.....ALT er fra Oslo!!! Jeg kunne hylt, så mye tid jeg har brukt på dette!!! Så nå lurer jeg: HVOR bestiller du charterferien din? Jeg har ikke verdens beste råd og er nødt til å styre unna Ving, feks...eller andre dyre selskaper. Anonymkode: 649cf...6e5
Kjetil E Skrevet 15. februar 2022 #2 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har nå brukt flere timer på å søke på solfaktor.no, og la inn Torp som avreiseflyplass. Noe annet er utenkelig. Jeg fant masse fine plasser og da jeg endelig hadde landet og skulle bestille, så kommer avreiseflyplass opp som Gardermoen. Jeg kunne klikket! Hvorfor i alle dager skjer det? Jeg gjorde nye søk, der Torp ble satt som avreiseflyplass og det samme skjer.....ALT er fra Oslo!!! Jeg kunne hylt, så mye tid jeg har brukt på dette!!! Så nå lurer jeg: HVOR bestiller du charterferien din? Jeg har ikke verdens beste råd og er nødt til å styre unna Ving, feks...eller andre dyre selskaper. Anonymkode: 649cf...6e5 Til syden fra Torp er det vel kun Ving o.l. og de selger vel ikke Solfaktor. Det er rutefly de selger. Det er vel kun KLM, Wissair og Widerøe som har rutetrafikk fra Torp. (Mulig Ryanair og har). Men ville sjekket med KLM. Søk på KLMs hjemmeside med Torp som avgangsflyplass. Via Amsterdam bør det vel være mulig å komme til en rekke sydendestinasjoner.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #3 Skrevet 16. februar 2022 Vi bestilte nettopp sydentur i sommer til Kreta. Fant rimelige billetter på hos Norwegian (men vi bor lenger nord i landet, da). Ville sjekket tilbudene med flyene som flyr fra Torp, det kan være billigere enn charter. Hvis dere ikke er mange som skal reise, kan det hende du finner en rimelig restplass-billett hos f.eks. Ving rett før avreise også? Men det blir litt uforutsigbart... Anonymkode: ac7da...cd6
Hulderen Skrevet 16. februar 2022 #4 Skrevet 16. februar 2022 Når du vil reise fra Torp, så ta utgangspunkt i torp.no. Det er bare fire destinasjoner med charterfly derfira. https://www.torp.no/direkteruter/charter/
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #5 Skrevet 17. februar 2022 Tusen takk for alle svar! Har enda ikke landet, men jobber med saken. Anonymkode: 649cf...6e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå