AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Må bare få ut litt frustrasjon eller hva jeg skal kalle det: Hjelpes, min eks har giftet seg med en dame han bare har vært sammen med i 1 år. Han er en narcissist og han var ikke snill mot meg overhode. Det var gjentatte voldtekter, daglig psykisk mishandling, og ved et tilfelle også fysisk vold ute blant folk. Håper dette kvinnemennesket som ser noe i han idag har bein i nesa til å gå tidligere enn det jeg gjorde, slik han ikke ødelegger flere liv. Anonymkode: 39f27...93f 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Hvorfor er du frustrert? Hva er det å bry seg om at han gifter seg etter så kort tid? Det bevitner om både umodenhet og svært skummel oppførsel. Vær glad for at du ikke er i hennes posisjon nå. Det er det eneste rådet jeg har. Hun vil enten bli fanget i det samme kaoset, eller komme seg ut av det. Og om hun en dag tar kontakt for råd, så kan du være åpen for å hjelpe. Det skal iallfall jeg gjøre den dagen om den nye dama til eksen kommer for råd. Min eks har visstnok giftet seg ikke bare en, men to ganger etter at det ble slutt mellom oss, og han er ikke passert 30 enda. Dette er bare ting jeg har hørt fra noen venninner, men jeg synes det er helt sinnsykt, og jeg er så latterlig glad jeg ikke har noe med den idioten å gjøre mer. Han er også narcissist. Anonymkode: be0cf...7ca 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor er du frustrert? Hva er det å bry seg om at han gifter seg etter så kort tid? Det bevitner om både umodenhet og svært skummel oppførsel. Vær glad for at du ikke er i hennes posisjon nå. Det er det eneste rådet jeg har. Hun vil enten bli fanget i det samme kaoset, eller komme seg ut av det. Og om hun en dag tar kontakt for råd, så kan du være åpen for å hjelpe. Det skal iallfall jeg gjøre den dagen om den nye dama til eksen kommer for råd. Min eks har visstnok giftet seg ikke bare en, men to ganger etter at det ble slutt mellom oss, og han er ikke passert 30 enda. Dette er bare ting jeg har hørt fra noen venninner, men jeg synes det er helt sinnsykt, og jeg er så latterlig glad jeg ikke har noe med den idioten å gjøre mer. Han er også narcissist. Anonymkode: be0cf...7ca Frustrert var vel ikke rett ord gjerne? Mer sint kanskje, på hennes vegne som ikke vet hva hun har rotet seg bort i? Ja det er helt sykt. Jeg er også glad jeg ikke har noe med denne idioten å gjøre. Har også hørt dette fra en venninne. Og ja jeg er selvfølgelig åpen for å gi råd og hjelpe henne ut av det hvis hun kontakter meg, det er klart. Jeg unner ikke denne mannen noe godt. Anonymkode: 39f27...93f 1
Inwe Skrevet 15. februar 2022 #4 Skrevet 15. februar 2022 (endret) . Endret 12. mars 2022 av Inwe 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #5 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Må bare få ut litt frustrasjon eller hva jeg skal kalle det: Hjelpes, min eks har giftet seg med en dame han bare har vært sammen med i 1 år. Han er en narcissist og han var ikke snill mot meg overhode. Det var gjentatte voldtekter, daglig psykisk mishandling, og ved et tilfelle også fysisk vold ute blant folk. Håper dette kvinnemennesket som ser noe i han idag har bein i nesa til å gå tidligere enn det jeg gjorde, slik han ikke ødelegger flere liv. Anonymkode: 39f27...93f Du burde vel kontakte politiet om dette stemmer... Anonymkode: 6fd31...4aa 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #6 Skrevet 15. februar 2022 Inwe skrev (31 minutter siden): Kjenner jeg ble litt delt av innlegget ditt. Synes utrolig synd på din eks forlovede. Hun er jo sikkert fortsatt i fasen der alt er fantastisk, og vet virkelig ikke hva som kommer. I tillegg misunner jeg deg, som er helt kvitt han etter et år. Min eks (som også drev med psykisk, seksuell og til tider fysisk vold hadde hengt valetineblomster på døra mi i går. Jeg blir ikke kvitt han, han vet det ikke er noe mer å hente, men likevel. Skulle nesten ønske han fant en ny, selvom jeg ikke håper det for hennes del. Nå har det vært slutt i snart et år. Jeg føler med deg og jeg synes det er skikkelig leit å høre at du også har vært gjennom dette. Jeg har et skikkelig voldelig forhold bak meg og det tok en stund før han ga faen, han fant ei ny og selv ikke da med en gang, men den følelsen og overveldelsen det var å høre fra ham hver gang.. som om noen dro ut stikkontakta mi. Fortsett å ignorere, fortsett å presse fremover selv om du ikke tror det er vits eller orker. Jeg husker å ha lest veldig mye av dine innlegg tidligere, alltid likt dine råd og sett på deg som en av de kloke her. Jeg husker spesielt navnet ditt fordi det minner meg om noe spesifikt, så det at du har vært utsatt for dette er veldig leit å høre. Anonymkode: 1b058...ff6
Hulderen Skrevet 15. februar 2022 #8 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvorfor er du frustrert? Hva er det å bry seg om at han gifter seg etter så kort tid? Det bevitner om både umodenhet og svært skummel oppførsel. Vær glad for at du ikke er i hennes posisjon nå. Det er det eneste rådet jeg har. Hun vil enten bli fanget i det samme kaoset, eller komme seg ut av det. Og om hun en dag tar kontakt for råd, så kan du være åpen for å hjelpe. Det skal iallfall jeg gjøre den dagen om den nye dama til eksen kommer for råd. Min eks har visstnok giftet seg ikke bare en, men to ganger etter at det ble slutt mellom oss, og han er ikke passert 30 enda. Dette er bare ting jeg har hørt fra noen venninner, men jeg synes det er helt sinnsykt, og jeg er så latterlig glad jeg ikke har noe med den idioten å gjøre mer. Han er også narcissist. Anonymkode: be0cf...7ca TS sin ex kan nok både være umoden og svært skummel. Men det å gifte seg raskt, trenger det ikke å være noe galt med.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #9 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Må bare få ut litt frustrasjon eller hva jeg skal kalle det: Hjelpes, min eks har giftet seg med en dame han bare har vært sammen med i 1 år. Han er en narcissist og han var ikke snill mot meg overhode. Det var gjentatte voldtekter, daglig psykisk mishandling, og ved et tilfelle også fysisk vold ute blant folk. Håper dette kvinnemennesket som ser noe i han idag har bein i nesa til å gå tidligere enn det jeg gjorde, slik han ikke ødelegger flere liv. Anonymkode: 39f27...93f Hvis han er narsissist så er det beste du kan gjøre for deg å komme deg videre og tenke at du skal leve det beste livet du kan - inkludert å huske på at en narsissist sitt fokus er å få tilfredsstilt sitt oppmerksomhets behov - nå har han ikke deg så da måtte han håve inn en annen. og du kan jo heller ikke advare henne for hun må dessverre finne det ut selv.. Anonymkode: d42fc...eca
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #10 Skrevet 15. februar 2022 Det beste som kan skje et "narsissist-offer" er at han (eller hun) finner et nytt offer. For da er du 100% kvitt han 👍👍👍 Du bør ikke advare henne, for da kan du vente deg en hevnaksjon uten like. La heller karma gjøre jobben. Eller kanskje de faktisk får det til å fungere. Da kan du prøve å glemme han og få et normalt liv. Vet ikke om du har en historie med narsissister før han? Forhold? Venner? Arbeidsgiver? Kollegaer? Foreldre? Hvis det er et mønster, må du gjerne gjøre noe før du går videre til neste forhold. Anonymkode: b5028...af6 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #11 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det beste som kan skje et "narsissist-offer" er at han (eller hun) finner et nytt offer. For da er du 100% kvitt han 👍👍👍 Du bør ikke advare henne, for da kan du vente deg en hevnaksjon uten like... Anonymkode: b5028...af6 Ja, dessverre. Men han dukker kanskje opp igjen når hun stikker eller ikke gir godt nok "supply". Min narsissist tok kontakt etter 7 års no contact, da var han helt oppdatert på mitt liv (trodde han, det er en grunn til at jeg og nye kjæresten ikke en gang er venner på Facebook) og vi bor ikke en gang i samme land... Anonymkode: 2dccf...9d3
Pyar Skrevet 15. februar 2022 #12 Skrevet 15. februar 2022 Jeg hadde nok advart jenta, men det er bare meg! Fint å kunne redde et liv. Mannen min kan være skikkelig dust til tider og jeg hadde satt pris på hvis noen advarte meg om det på forhånd! Nå er det litt forsent, for vi har stiftet oss sammen så jeg prøver å «fikse»
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #13 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det beste som kan skje et "narsissist-offer" er at han (eller hun) finner et nytt offer. For da er du 100% kvitt han 👍👍👍 Du bør ikke advare henne, for da kan du vente deg en hevnaksjon uten like. La heller karma gjøre jobben. Eller kanskje de faktisk får det til å fungere. Da kan du prøve å glemme han og få et normalt liv. Vet ikke om du har en historie med narsissister før han? Forhold? Venner? Arbeidsgiver? Kollegaer? Foreldre? Hvis det er et mønster, må du gjerne gjøre noe før du går videre til neste forhold. Anonymkode: b5028...af6 Hva mener du med om jeg har en historie med narsissister før han? Han er den eneste narcissisten jeg kjenner. Jeg er i et trygt og godt forhold nå, men naturligvis er ting ødeleggende siden jeg er såpass "ødelagt" etter eksen. Jeg står i kø for å komme til psykolog, men det er 16 uker ventetid. Anonymkode: 39f27...93f
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #14 Skrevet 16. februar 2022 Pyar skrev (18 timer siden): Jeg hadde nok advart jenta, men det er bare meg! Fint å kunne redde et liv. Mest sannsynlig hadde hun ikke trodd deg. Anonymkode: 2dccf...9d3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #15 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 15.2.2022 den 0.20): Frustrert var vel ikke rett ord gjerne? Mer sint kanskje, på hennes vegne som ikke vet hva hun har rotet seg bort i? Ja det er helt sykt. Jeg er også glad jeg ikke har noe med denne idioten å gjøre. Har også hørt dette fra en venninne. Og ja jeg er selvfølgelig åpen for å gi råd og hjelpe henne ut av det hvis hun kontakter meg, det er klart. Jeg unner ikke denne mannen noe godt. Anonymkode: 39f27...93f Høres LITT ut som du misliker henne også siden du kaller henne "kvinnemenneske". Anonymkode: 076cd...d0c 2
Pyar Skrevet 16. februar 2022 #16 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mest sannsynlig hadde hun ikke trodd deg. Anonymkode: 2dccf...9d3 Jeg vet! Men småtegn gjennom forholdet hadde fått henne til å tenke på dine ord. I en situasjon hun havner i sammen med han som hun tror er tilfeldig kan være bekreftelse på det du forteller henne!
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #17 Skrevet 16. februar 2022 Pyar skrev (4 minutter siden): Jeg vet! Men småtegn gjennom forholdet hadde fått henne til å tenke på dine ord. I en situasjon hun havner i sammen med han som hun tror er tilfeldig kan være bekreftelse på det du forteller henne! Sant, men likevel ikke verdt en farlig manns vrede. Anonymkode: 2dccf...9d3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #18 Skrevet 16. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Høres LITT ut som du misliker henne også siden du kaller henne "kvinnemenneske". Anonymkode: 076cd...d0c Jeg kjenner ikke henne, men hun er et menneske, og en kvinne, så kvinnemenneske? Men ja jeg syns absolutt hun er hinsides dum som har giftet seg med dette nullet. Jeg syns synd på henne. Anonymkode: 39f27...93f
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #19 Skrevet 16. februar 2022 On 2/15/2022 at 9:43 AM, Inwe said: Det er ikke bare bare og anmelde heller.. De aller fleste saker blir dessverre henlagt, og politiet gjør ikke nok. Jo, det er bare å anmelde det. Unnskyldninger brukes kun for å forsvare sine egne valg ovenfor seg selv. Angst og frykt må overvinnes. Kanskje om alle hadde anmeldt det, så kunne det påvirket/forbedret voldtektsstatistikken til det positive? Kanskje om noen som har forgrepet som mot flere kunne blitt stoppet etter nummer 2, i stedet for at de får fortsette til nummer 15 og 16? Anonymkode: 62ae1...bcf 1
Inwe Skrevet 16. februar 2022 #20 Skrevet 16. februar 2022 (endret) . Endret 12. mars 2022 av Inwe 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå