Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er valentinsdagen.

Kort fortalt -

Jeg kjenner jeg er veldig skuffet, jeg har reist å kjøpt gave til kjæresten min der jeg brukte en god del penger, jeg ville gjøre noe koselig for han dette året. Vi hadde planlagt en hyggelig middag. Men sånn ble det ikke, jeg respekterer hans rutiner med trening etter jobben. Han reiste i dag med 5-6 kompiser og dette tok tid siden dem sto å skulle se på hverandre mellom hver øvelse. Jeg sitter igjen hjemme og med barna og legger dem. Rydder bort det jeg hadde stelt i stand fordi han kom ikke hjem før halv 10… han sier vi har masse tid igjen?? - vi skal da for pokker på jobb i morgen og barna skal i barnehage og skole.. kjente jeg ble veldig lei meg og ekstra lei meg for å se alle andre med kjærestene sine kose seg med en god middag.. Vi har ikke ofte tid til hverandre fordi det går så i ett hverdag.. men ja..

Anonymkode: 3d8e1...5f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig gjort å ditche middag dere hadde avtalt synes jeg, ja.

Men trener han hver dag etter jobb? Ser han barna i det hele tatt i hverdagen?

Anonymkode: 85b22...78a

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I dag er valentinsdagen.

Kort fortalt -

Jeg kjenner jeg er veldig skuffet, jeg har reist å kjøpt gave til kjæresten min der jeg brukte en god del penger, jeg ville gjøre noe koselig for han dette året. Vi hadde planlagt en hyggelig middag. Men sånn ble det ikke, jeg respekterer hans rutiner med trening etter jobben. Han reiste i dag med 5-6 kompiser og dette tok tid siden dem sto å skulle se på hverandre mellom hver øvelse. Jeg sitter igjen hjemme og med barna og legger dem. Rydder bort det jeg hadde stelt i stand fordi han kom ikke hjem før halv 10… han sier vi har masse tid igjen?? - vi skal da for pokker på jobb i morgen og barna skal i barnehage og skole.. kjente jeg ble veldig lei meg og ekstra lei meg for å se alle andre med kjærestene sine kose seg med en god middag.. Vi har ikke ofte tid til hverandre fordi det går så i ett hverdag.. men ja..

Se på hverandre mellom øvelsene, øh.. seriøst er han 15 eller?

Anonymkode: 4f174...d10

• Liker 11
Skrevet

kan du generelt ikke stole på han?

Anonymkode: 60f5c...d11

Skrevet

Synes ikke du overreagerer. Det er valentines 1 gang i året og da skulle han ha prioritert deg. Spesielt når dere hadde en avtale. Håper han innser dette og at han gjør opp for seg. Klem til deg. 

• Liker 2
Skrevet

😔 Det skjønner jeg må ha vært veldig vondt. Håper han en dag innser hva han har før han mister det ❤️

Anonymkode: bf35b...433

• Liker 2
Skrevet

Valentines er bare tull og fjas, det viktige er ikke å vise kjærlighet med å bruke mye penger en dag i året, men de små tingene som viser kjærlighet i hverdagen resten av året. Å bli skuffet over Valentines som er en relativt ny ting å feire i Norge er tullete ja.

Når det er sagt så har du derimot fult lov å bli skuffet over at han ikke kom hjem når dere hadde en avtale. Dere skulle spise middag sammen og ha en hyggelig kveld sammen og han kom for sent, det har du selvfølgelig lov til å være sur for.

Anonymkode: 2d3ac...424

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

kan du generelt ikke stole på han?

Anonymkode: 60f5c...d11

til tider føler jeg han prioterer trening overfor oss familien 

Gjest AnomynBruker
Skrevet

Jeg synes typen din er en ufølsom egoist. Du hadde både kjøpt gave og gjort en avtale. Dere har barn. 

De aller fleste menn hadde gjort stas på dama si slik du hadde lagt det opp. 

Kan dere ta dette igjen i helga? Han skaffer barnevakt, kjøper deg gave og booker bord for en bedre middag? 

Det synes jeg du kan be han om å gjøre. 

Skrevet

Uansett om det er Valentines day eller en vanlig dag så holder man avtaler, så nei du overreagerer ikke.

Du er dog et mye bedre menneske enn meg.

Hadde det vært meg dette hadde skjedd med så hadde jeg kost meg med middagen og kastet resten så han fikk lage noe selv da han kom hjem. Hadde tatt med meg vin i badekaret og lagt meg tidlig for å sove ut.

Dagen etter hadde jeg sagt til mannen at han kun kunne trene annenhver dag heretter for de andre dagene måtte han tatt barna fordi da skulle jeg trene eller hatt tid til mine hobbyer. Og hvis han hadde protestert på dette så hadde jeg rett og slett bedt han dra til helvete.

Anonymkode: 1d4dc...f2e

• Liker 3
Skrevet

Hvilket tidspunkt hadde dere avtalt middag? (Jeg antar jo at du hadde gitt han et tidspunkt siden middag gjerne skal være varm.)

Pleier han vanligvis å komme hjem fra trening kl 21.30 på mandager? Eller kom han hjem ekstra sent denne dagen?

Anonymkode: a9471...8ed

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...