AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Hei, jeg har hatt vondt på et punkt inni halsen i nesten to uker nå. Det gjør spesielt vondt når jeg svelger. Det er liksom på siden på veggen så langt ned hvor drøvelen er. Jeg kan ikke se noe sår eller noe, og jeg føler meg ikke sår, bare vondt som blåmerke.. Har litt sykdomsfølelse om kveldene. Noen som har hatt vodnt så lenge? Når bør jeg egentlig vurdere å gjøre noe med det? Anonymkode: 81eb7...095
bluedot Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Har du testet deg for korona? Om du har negative tester og det ikke blir bedre, ville jeg ha bestilt meg en legetime.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 bluedot skrev (6 minutter siden): Har du testet deg for korona? Om du har negative tester og det ikke blir bedre, ville jeg ha bestilt meg en legetime. Nja, testet én gang hvor den var negativ. Det var en dag etter mannen testet positivt.. Anonymkode: 81eb7...095
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #4 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei, jeg har hatt vondt på et punkt inni halsen i nesten to uker nå. Det gjør spesielt vondt når jeg svelger. Det er liksom på siden på veggen så langt ned hvor drøvelen er. Jeg kan ikke se noe sår eller noe, og jeg føler meg ikke sår, bare vondt som blåmerke.. Har litt sykdomsfølelse om kveldene. Noen som har hatt vodnt så lenge? Når bør jeg egentlig vurdere å gjøre noe med det? Anonymkode: 81eb7...095 Du er ikke gravid? Jeg fikk sånn når jeg hadde ekstrem mild halsbrann.. det var eneste symptomet mitt på halsbrann faktisk. Har hatt noe lignende nå siste ukene også, men jeg testet positivt for omikron for ca 3 uker siden. Det har kommet og gått litt her for jeg har ikke mandler, så kjenner ikke halsvondt like godt lenger. Ville tatt en tut til legen om det ikke bedrer seg. Men hvis du har litt halsbrann/sure oppstøt så er iallefall litt sår hals veldig vanlig. Anonymkode: 8d4c5...7e1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #6 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er ikke gravid? Jeg fikk sånn når jeg hadde ekstrem mild halsbrann.. det var eneste symptomet mitt på halsbrann faktisk. Har hatt noe lignende nå siste ukene også, men jeg testet positivt for omikron for ca 3 uker siden. Det har kommet og gått litt her for jeg har ikke mandler, så kjenner ikke halsvondt like godt lenger. Ville tatt en tut til legen om det ikke bedrer seg. Men hvis du har litt halsbrann/sure oppstøt så er iallefall litt sår hals veldig vanlig. Anonymkode: 8d4c5...7e1 Tror ikke jeg er gravid, venter mensen om fem dager, vi bruker hoppe av i svingen metoden, det har fungert. Kan godt hende det er korona, og at det ikke viste riktig resultat på testen som var hjemmetest. Vi har ikke holdt avstand her hjemme 😅 Anonymkode: 81eb7...095
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #7 Skrevet 14. februar 2022 Aninemine skrev (1 minutt siden): Ville tatt en ny koronatest Ja får kanskje gjøre det. 😭 Anonymkode: 81eb7...095
Grüner Skrevet 14. februar 2022 #8 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nja, testet én gang hvor den var negativ. Det var en dag etter mannen testet positivt.. AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hei, jeg har hatt vondt på et punkt inni halsen i nesten to uker nå. Det gjør spesielt vondt når jeg svelger. Det er liksom på siden på veggen så langt ned hvor drøvelen er. Jeg kan ikke se noe sår eller noe, og jeg føler meg ikke sår, bare vondt som blåmerke.. Har litt sykdomsfølelse om kveldene. Noen som har hatt vodnt så lenge? Når bør jeg egentlig vurdere å gjøre noe med det? Anonymkode: 81eb7...095 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja får kanskje gjøre det. 😭 Anonymkode: 81eb7...095 Er det mulig??Du høres veldig uansvarlig ut 😠! Mannen din er smittet og du har tatt bare én test rett etter at mannen din testet positivt. Ifølge reglene som gjaldt da, skulle du ha testet deg mange dager som nærkontakt. Siden du har hatt vondt i over 2 uker og latt være å teste deg, har du nok vært smittet og smittet andre. Å teste deg nå 3 uker etter er ingen vits. Nå er det for sent. 1
coralgol Skrevet 14. februar 2022 #9 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nja, testet én gang hvor den var negativ. Det var en dag etter mannen testet positivt.. Anonymkode: 81eb7...095 Lurt å teste daglig etter det. Jeg gikk ned nese dryp, sår hals, vondt i hodet i 10 dager. Hurtigtester viste negativ, pcr viste negativ. På 11 dagen viste hurtigtest positiv
Mezzosoprena Skrevet 14. februar 2022 #10 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Nja, testet én gang hvor den var negativ. Det var en dag etter mannen testet positivt.. Anonymkode: 81eb7...095 En dag etter? Ja, da kan du ikke konkludere med at det ikke er Covid! 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #11 Skrevet 14. februar 2022 Grüner skrev (23 minutter siden): Er der en måte å snakke til folk? Hva pokker vet du om jeg går ut eller ikke? Skam deg. Anonymkode: 81eb7...095 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #12 Skrevet 14. februar 2022 coralgol skrev (19 minutter siden): Lurt å teste daglig etter det. Jeg gikk ned nese dryp, sår hals, vondt i hodet i 10 dager. Hurtigtester viste negativ, pcr viste negativ. På 11 dagen viste hurtigtest positiv Oj, der kan du se. Godt du fant det ut da. Teatrica skrev (10 minutter siden): En dag etter? Ja, da kan du ikke konkludere med at det ikke er Covid! Nei, nå har ikke jeg testet hver dag pga jeg ikke går ut så har ikke hatt det som en prioritet. Et familiemedlem har derimot testet seg hver dag i 11 døgn fordi ektefellen hadde korona, og hun fikk negativ hver dag. Ikke alltid man blir smittet. Jeg har generelt dårlig form og går sjeldent ut fordi jeg får gjerne feber og angstanfall osv om jeg går ut i kulden, så at det er korona til tross for den ene negative testen, har jeg ikke tenkt særlig over.. Anonymkode: 81eb7...095
Fuglemor Skrevet 14. februar 2022 #13 Skrevet 14. februar 2022 Det finnes andre sygdommer enn korona, bare så dere vet. Det finnes forkjølelse blant annet.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #14 Skrevet 14. februar 2022 Fuglemor skrev (6 minutter siden): Det finnes andre sygdommer enn korona, bare så dere vet. Det finnes forkjølelse blant annet. Og forkjølelse er det veldig lite av for tiden… Anonymkode: 22bd9...716
Fuglemor Skrevet 14. februar 2022 #15 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og forkjølelse er det veldig lite av for tiden… Anonymkode: 22bd9...716 Jeg kjenner mange som er forkjølet nå.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #16 Skrevet 14. februar 2022 Fuglemor skrev (3 minutter siden): Jeg kjenner mange som er forkjølet nå. Trudde jeg var forkjøla også. 7 dager med negative hjemmetester fikk jeg positiv test. Bekreftet av pcr også. Så trur nok mange trur de er forkjøla, men egentlig er korona smittet Anonymkode: e1a85...f05 2
Fuglemor Skrevet 14. februar 2022 #17 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Trudde jeg var forkjøla også. 7 dager med negative hjemmetester fikk jeg positiv test. Bekreftet av pcr også. Så trur nok mange trur de er forkjøla, men egentlig er korona smittet Anonymkode: e1a85...f05 Ja den som leter skal finne...
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #18 Skrevet 14. februar 2022 Har du sett om du har sånne hvite sår i halsen? Kan kjennes ut som sår hals det også. Men to uker høres lenge ut. Anonymkode: f2776...419
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #19 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har du sett om du har sånne hvite sår i halsen? Kan kjennes ut som sår hals det også. Men to uker høres lenge ut. Anonymkode: f2776...419 Jeg har sjekket, men finner ingenting, alt ser normalt ut. Jeg veit ikke om det er bein i halsen, men det føles ut som jeg har vondt inni beinet på siden der. Jeg har ikke slått meg heller 😕 Anonymkode: 81eb7...095
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #20 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oj, der kan du se. Godt du fant det ut da. Nei, nå har ikke jeg testet hver dag pga jeg ikke går ut så har ikke hatt det som en prioritet. Et familiemedlem har derimot testet seg hver dag i 11 døgn fordi ektefellen hadde korona, og hun fikk negativ hver dag. Ikke alltid man blir smittet. Jeg har generelt dårlig form og går sjeldent ut fordi jeg får gjerne feber og angstanfall osv om jeg går ut i kulden, så at det er korona til tross for den ene negative testen, har jeg ikke tenkt særlig over.. Anonymkode: 81eb7...095 Jeg fikk negativ hjemmetest på omikron samme dag jeg tok pcr, var alikevel positiv. Tror ikke den fanger opp like mange omikron tilfeller som de forrige variantene. Ville tatt en pcr om du har mulighet, eller ta en tur til legen. Anonymkode: 8d4c5...7e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå