Gå til innhold

Et tips til dere bruder....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg giftet meg (snart et år siden)

Snek jeg og forloveren min oss bort noen min etter middagen og før kake og kaffe gjestene kom...

Vi gikk opp i suiten hvor jeg og mannen min skulle tilbringe bryllupsnatta... Jeg tok av meg kjolen å la meg på senga i bare undertøyet. Forloveren min tok noen bilder, som jeg i all hemmelighet fikk fremkalt...

Nå har jeg limt dem på rødpapp (klyppet som hjerter) og laget en liten bok.. Skrev noen kjente kjærlighetssitater på sidene....

Dette skal være min gave til mannen min når vi feirer første bryllupsdag....

Tenkte jeg skulle tipse dere om det også, i tilfelle noen føler for å gjøre det samme...

1 året skal man vel helst gi gaver i papir...... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen dum ide, men litt for sent for oss siden bryllupet allerede er overstått

• 3 uker senere...
Skrevet
få høre om reaksjonen da :)

Han ble veldig glad for gaven sin :)

Jeg er ofte ute å reiser noen dager med jobben min, og nå har han bildene i nattbord skuffen sin som et lite minne mens jeg er borte :)

Gjest Principessa
Skrevet

Kjempe søt idé..desverre er det litt for sent for oss...bryllupsdagen er overstått og ingen bilder av meg i undertøyet er tatt. Får finne på noe annet i papir i stedet...

;)

Skrevet

Min fikk fotograf-bilder av meg i undertøy og naken(fra siden og slikt at ingenting synes). Sort-hvitt og noen med farger. Utrolig fine. Fikk det som en presang på utdrikningslaget. Visste ikke selv om det på forhånd. Fikk lekkert undertøy av forloveren og ble ordnet på stedet (hår+sminke) av fotografen. Mannen min fikk det i morgenpresang. Han ble kjempeglad!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...