AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Jeg og samboeren har vært i lag 5-6 år. Nå har forholdet begynte å gå over i å være room-mates. Har hatt sex 4-5 ganger de siste 7 mnd. Jeg tok det opp med han for en liten tid tilbake, og vi skulle bli «flinkere» til å ta initiativ. Sånn ble det ble vell ikke. Nå bare føler jeg at vi ikke er mer enn noen venner som bor sammen. Elsker deg? Husker ikke sist. Sitte inntil hverandre, eller et kyss når noen kommer hjem? Sjeldent. Jeg tok opp for en stund siden at jeg skulle ønske vi var mer sammen og gjorde mer sammen. Da får jeg til svar «vi er sammen hele tiden, vi spiser middag hver dag sammen?» Det er ikke å være sammen for min del, for middag hadde vi spist uansett, om vi var alene eller ei. Jeg vil gjøre noe ! Ikke bare se på tv og spise middag. Jeg savner rett og slett kjærligheten, for vi kommer jo godt over ens. Lite krangling Tar veldig i mot tips, råd, hjelp for dette. Er så glad i han, jeg vil ikke gjøre det slutt. Anonymkode: ce38f...c81 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Hva skjer om du tar initiativ da? Til sex sofakos, etc? Avviser han deg, eller er han interessert? Dersom han er med på det, kan du ta ansvaret for å snu det selv, etterhvert kan det jo være at han selv kjenner på initiativlyst. Dersom han derimot avviser deg, tenker jeg at løpet kanskje er kjørt for dere. Se for deg å leve resten av livet på den måten? Anonymkode: be8c5...f1a 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 Dere har et bror/søster forhold. Anonymkode: 356eb...918
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #4 Skrevet 14. februar 2022 Sett dere ned og prat sammen om hvilke behov dere har. Start med faste date nights. Feks hver fredag lager dere noe ekstra god mat og spiser sammen mens dere prater og ikke ser tv/serie. Dere burde dra ut på kino, restaurant, gå tur sammen, spis lunsj i byen en lørdag, dra i basseng/badeland, bowling, museum, hotellweekend et annet sted i landet/i utlandet et par ganger i året. Pynt dere for hverandre før restaurantbesøk. Dersom du tar mer initiativ tror jeg han naturlig vil gjør det tilbake. Kyss ham før dere drar på jobb/kommer hjem. Si «god natt, jeg elsker det» når dere legger dere. Gi ham en klem når han lager mat etc. Anonymkode: 0c7c3...439 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå