Mimmi87 Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Hei! Jeg lurer på om det fortsatt er noen som har slike plakater med inspirerende sitater på veggene sine? Jeg håper dere kan bidra med noen tanker i forbindelse med en masteroppgave jeg jobber med. Jeg vet det ikke er det som er mest in for tida, men håper det er noen som vil dele noen tanker med meg likevel 😊 Hvilke sitater har dere, evt hadde dere? Hvorfor akkurat dette sitatet? Hvor henger/hang det? Og hvor kjøper/kjøpte dere slike plakater/wallstickers?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Har ikke plakater, men jeg har noen broderier med tekster som jeg har laget selv (broderiene altså). Anonymkode: 2113e...d57
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 Nei, jeg synes det er harry Anonymkode: ba051...638
Mimmi87 Skrevet 14. februar 2022 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ikke plakater, men jeg har noen broderier med tekster som jeg har laget selv (broderiene altså). Anonymkode: 2113e...d57 Hvilke typer tekster da? Sånn typisk geriljabroderi eller mer klassisk?
Mimmi87 Skrevet 14. februar 2022 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2022 Trenger ikke være noe du har nå for å svare 😊 Setter også pris på om noen husker tilbake. Det var jo ei stor greie for noen år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå