Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Sommeren 2020 møtte jeg en jeg ble veldig forelska i. Vi hadde ca 6 ganske intense mnd sammen, før han skulle begynne i ny jobb i et annet land veldig langt borte i 1,5 år. Vi innså begge at det ikke kom til å fungere, og  avsluttet det ca 2 mnd etter at han hadde dratt. Hvis jeg skal være helt ærlig med meg selv, har jeg vel aldri kommet helt over ham. Vi har hatt sporadisk kontakt det siste året, og han fortalte meg at han har møtt ei annen men at han hadde veldig lyst til å fortsette vennskapet med meg. Som jeg sa ja til... Vi har en del felles venner, og samme hobby, så vi kommer nok til å møtes igjen. Jeg hørte nylig fra en annen venn at han er tilbake (han bor ikke her, men er i Europa nå), og kjente at det trigga en del tanker. Vi har ikke hatt noe kontakt på snart 6 mnd, og jeg vet at han fortsatt har kjæreste. Jeg hadde vel kanskje litt i hemmelighet håpt på at det kunne bli oss når han kom tilbake, men jeg skjønner jo at det ikke blir sånn.

Jeg har sletta alt av bilder jeg hadde, både på telefon, PC og sosiale medier. Nå kjenner jeg meg litt klar for å slette ham fra Facebook og Instagram. Er dette "uhøflig"? Vi snakker jo aldri sammen, han har kjæreste og jeg kommer nok aldri til å ville bare være hans venn. Jeg har slitt med å få følelser for andre menn det siste året, fordi ingen er som ham. Nå i det siste har jeg snokt en del på sosiale medier - han poster sjeldent noe, men jeg klarer jo å stalke han via andre han følger som kanskje legger ut ting. Jeg vil ikke ha muligheten til å gjøre dette, det trigger meg. Men jeg hater å virke "dramatisk" også :fnise: Jeg trenger et lite dytt i baken, Kvinneguiden! 

Har du sletta en eks selv om det var relativt lenge siden det ble slutt? Var det lettere å komme helt over vedkommende da? 

Anonymkode: e9bed...961

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slett i vei. 

Anonymkode: 39238...7e6

Skrevet

Ja, det kan du. Om du vil, kan du evt beholde telefonnummeret. 

Anonymkode: f96a5...08d

Skrevet

Jeg ville slettet! Stalking og å se han hindrer deg i å gå videre dessverre. Og stalking gir en slags belønning til hjernen og kan faktisk være avgengighetsdannende.

Hver gang tankene dine flyr i hans retning så sier du strengt til deg selv at han har gått videre uten deg og du skal også gå videre uten han. Tving tankene bort fra han. Ta kontroll over tankene dine og bestem deg for å gi slipp.

Anonymkode: 7c5fc...255

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...