AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Tittelen sier det meste. Jeg er mest glad i velour, men har allerede noen nydelige julegardiner i velour. De gir rommet en slags tyngde, er bare redd det er lite sommerlig, for tungt? Hvilket stoff har dere sommergardinene i? Anonymkode: 69154...1f2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Hvis du først skal ha egne sommergardiner ville jeg nok helt klart gått for noe lyst og lett. Det er liksom det som er litt av poenget med egne sommergardiner, kontra vintergardiner som gjerne kan være litt tyngre og tykkere og gi inntrykk av å lune. Anonymkode: 2fdbb...9b9 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #4 Skrevet 14. februar 2022 Helt klart lin, lett og luftig, sommerlig. Anonymkode: ef7fb...87a 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #5 Skrevet 14. februar 2022 Jeg jobber med gardinsalg og vil absolutt anbefale noe lin-lignende. Velour selger vi nesten ikke noe av lengre. Jeg synes Fondaco Niel gardiner er skikkelig lekre! På min jobb har vi den i lin og sand-farge. Nydelige! Anonymkode: 5e8cd...852 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå