Gå til innhold

Hvordan se mer attraktiv ut?

Anbefalte innlegg

Gjest Knutern201
Skrevet

Jeg er en gutt på 20 år, rødt hår og rundt 170 høy. Hvordan kan jeg se mer attraktiv ut? Selvsikkerheten er work in progress men har ikke hatt så mye hell med de5 enda. Har relativt bra stil, men kan kun gå i joggebukser, da jeg driver med bodybuilding og er sinnsykt stor på lårene. De fleste dongeribukser går ikke over knærne, og når de gjør det, er de ALT for lange. Hva synes dere er attraktiv, helst noe som faktisk er mulig å endre på. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Knutern201 skrev (4 timer siden):

Jeg er en gutt på 20 år, rødt hår og rundt 170 høy. Hvordan kan jeg se mer attraktiv ut? Selvsikkerheten er work in progress men har ikke hatt så mye hell med de5 enda. Har relativt bra stil, men kan kun gå i joggebukser, da jeg driver med bodybuilding og er sinnsykt stor på lårene. De fleste dongeribukser går ikke over knærne, og når de gjør det, er de ALT for lange. Hva synes dere er attraktiv, helst noe som faktisk er mulig å endre på. 

Alt for lange jeans på muskuløse gutter synes jeg er veldig sexy!😍

Skrevet
Knutern201 skrev (4 timer siden):

Jeans finnes i alle mulige lengder, også korte. Å gå i joggebukse i offentligheten er det det jævligste jeg ser uansett kjønn. 

Anonymkode: b479e...125

• Liker 4
Skrevet

Det går an å legge opp bukser, og bukser finnes i flere fasonger. Hva med å be om hjelp i en klesbutikk? 😊

Ellers er jo godt humør og å ikke være så selvhøytidelig tiltalende for mange. 

Anonymkode: e5bd2...7f7

• Liker 7
Skrevet

Store lår er ikke pent, -bare så du vet det. 

Da jeg møtte kjæresten min drev han med sykling og hadde store lår. Heldigvis har disse forsvunnet. 🤗

Kunnskap er sjarmerende, forresten. 

Anonymkode: 964a3...b2f

• Liker 1
Gjest Knutern201
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Da jeg møtte kjæresten min drev han med sykling og hadde store lår. Heldigvis har disse forsvunnet. 🤗

Ikke mye jeg kan gjøre med de store lårene, er veldig genetisk dessverre. Om jeg skal få de mindre så må jeg sulte meg tror jeg. 

Skrevet

Jeg foretrekker en klassisk, gjennomført stil. Trenger ikke være dyre merkeklær, det blir fort litt for fjernt for meg, men pene og tilpassa klær som matcher er godt nok. Resten tar man på personlighet.

Anonymkode: f3d5a...9e9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare ren og grei i tøyet. Jeans og genser, skjorte eller dressjakke. Lukte godt, ikke for mye parfyme, helst så lite som mulig. 

Hyggelig fremtoning, forståelsesfull og empatisk. Intelligent. 

Anonymkode: 543e5...9db

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bare ren og grei i tøyet. Jeans og genser, skjorte eller dressjakke. Lukte godt, ikke for mye parfyme, helst så lite som mulig. 

Hyggelig fremtoning, forståelsesfull og empatisk. Intelligent. 

Glemte å legge til: Ikke smykker og tatoveringer. Men dette er min smak da. Alle like forskjellig. 

• Nyttig 1
Skrevet
Knutern201 skrev (12 timer siden):

Ikke mye jeg kan gjøre med de store lårene, er veldig genetisk dessverre. Om jeg skal få de mindre så må jeg sulte meg tror jeg. 

Det viktigste er at du er komfortabel og fornøyd med din egen kropp, føler deg selvsikker og syns du ser bra ut. Hva kvinner finner attraktivt er svært relativt, og kvinner flest er ulike i sine preferanser. Jeg syns store lår på menn er utrolig sexy, spesielt om de er veltrent i tillegg. Maskulint og tiltrekkende. 

For å være ærlig så er du på feil forum. På Kvinneguiden henger det for det meste kvinner i 40 til 50-årene, og det er mange bitre og usikre kvinner her inne. Det samme gjelder menn, utrolig mange kvinnehatende menn. Last ned appen Jodel, tune deg inn på Oslo eller en annen større by, og spør der. Der er det mange kvinner i 20-års alderen (og menn i 40-årene som jakter på disse kvinnene). Hva en kvinne som kunne vært like gammel som moren din, mener om din stil og ditt utseende, er jo ikke relevant, går jeg ut ifra? 

Anonymkode: f9180...983

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det viktigste er at du er komfortabel og fornøyd med din egen kropp, føler deg selvsikker og syns du ser bra ut. Hva kvinner finner attraktivt er svært relativt, og kvinner flest er ulike i sine preferanser. Jeg syns store lår på menn er utrolig sexy, spesielt om de er veltrent i tillegg. Maskulint og tiltrekkende. 

For å være ærlig så er du på feil forum. På Kvinneguiden henger det for det meste kvinner i 40 til 50-årene, og det er mange bitre og usikre kvinner her inne. Det samme gjelder menn, utrolig mange kvinnehatende menn. Last ned appen Jodel, tune deg inn på Oslo eller en annen større by, og spør der. Der er det mange kvinner i 20-års alderen (og menn i 40-årene som jakter på disse kvinnene). Hva en kvinne som kunne vært like gammel som moren din, mener om din stil og ditt utseende, er jo ikke relevant, går jeg ut ifra? 

Anonymkode: f9180...983

Jeg og venninnene mine på 35+ er også på Jodel. 

Mannen min har for øvrig noen bukser som ser ut som dressbukser, men i litt mer casual stil og mye stretch. Han sykler som hobby, og har derfor ganske massive lår. Han ser helteit ut i stramme jeans, men disse buksene er sexy.

Anonymkode: 7b3bb...779

• Liker 2
Skrevet

Ts kan med fordel gå med platåsko for å plusse på høyden mer. 

Anonymkode: 83c41...eb2

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

For noe tull. Dette er preferanse som er ulik for alle. Jeg syns store lår er pent.

Ts, jeg ville kjøpt noen jeans og fått lagt de opp så de passer deg. Det er ikke pent å gå i joggebukser hele tida. Se om et familiemedlem eller en skredder kan hjelpe deg.

Ellers - rene og hele klær, noe som passer dine naturlige farger og fremhever håret ditt. Jeg kan ikke nok om det til å anbefale noe for rødt hår, men du kan google litt fargeanbefalinger :)

Anonymkode: a2d61...7c2

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.2.2022 den 0.40):

For en merkelig ting å si og unødvendig ting å si. 

Anonymkode: 19858...2df

• Liker 5
Skrevet

TS, som bildertråden viste er det ingenting i veien med utseendet ditt. Du bør være forsiktig med å prøve å kompensere for noe (høyde for.eks) ved å trene overdrevent mye, det er ikke sexy med overkompensering, og du er høy nok for de aller fleste kvinner.

Personlighet og selvtillit er det du manglet for å få dame, og da er nok samtaleterapi hos en psykolog eller terapeut mer nyttig enn enda flere treningstimer.

Store lår er sexy altså, så lenge det ikke er overdrevent og "bola".

Anonymkode: 9f7c3...71b

• Nyttig 1
Skrevet

Du bør også tenke litt på farger når du kjøper klær, svart er for eksempel en farge som får rødhårede og blonde folk til å se ut som lik. Disse fargene er veldig fine til deg:

Sitat

c07bb580ac8a070da39c7153c9159e4a.jpg.683b0c89dbde42d0232cb1ae491744aa.jpgtrue-autumn-color-palette.thumb.jpg.db6bfdcf1d530050a6d80af9b8c3da26.jpg

Anonymkode: 9f7c3...71b

• Nyttig 2
Skrevet

Joggebukse er turn off utenom huset, så du får trene litt mindre lår slik at du får på deg dongeribukser 

Anonymkode: d59c6...51e

Skrevet

Helt ærlig så handler det å være attraktiv mer om hvordan du er som person, så lenge du ser grei ut og har god hygiene. 
Alt som folk skriver her er jo personlige preferanser. Det finnes ingen fakta om hva som er attraktivt og ikke, nettopp fordi alle blir tiltrukket av ulike ting. 

Noen skrev over her at store lår ikke er fint, men mange andre ville sagt at det ikke er fint å ha spinkle lår for eksempel. 

Du kommer langt med å være immøtekommende, hyggelig, omtenktsom og litt morsom. Selvtillitt vinner alltid, men som du sier er det noe man må jobbe med over lengre tid. 

Personlig synes jeg at gutter er fine i veldig enkle klær som jeans, hvit t-skjorte, et par sneakers... mye billig og fint på Weekday og HM. 
Og du kan legge opp bukser om de er for lange, eller bare klippe jeans rett av, det er jo trendy også. 

Anonymkode: 06732...d20

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Knutern201
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Joggebukse er turn off utenom huset, så du får trene litt mindre lår slik at du får på deg dongeribukser 

Anonymkode: d59c6...51e

Er dessverre veldig genetisk, alle i familien min har svære muskuløse lår uten å trene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...