Charlene87 Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Vet ikke om det er så lurt, men jeg spør Det har gått nå 10 månder. Jeg har grått og jeg har slitet veldig med kjærlighetssorg. Jeg savner ham som person , jeg savner vennskapet. Tror du jeg kan sende han en melding som " Hei Fr**** . husker du den gangen du sa vi kunne være venner for alltid?! har du lyst til å møtes for en kaffe en dag? så lenge du ikke er forsatt sur på meg da...? med vennlig hilsen ****
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Nei. Det tenker jeg blir feil, særlig når du savner ham og har hatt kjærlighetssorg så lenge. Anonymkode: b42e8...768 8
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 GÅ videre med livet ditt.. Ufattelig dårlig idè å gi næring til en du ikke klarer å gi slipp på. Anonymkode: 3b7e5...b3a 10
GammelKaktus Skrevet 14. februar 2022 #4 Skrevet 14. februar 2022 Ville ikke gjort det om jeg var deg, du har gått med kjærlighetssorg og savnet han, lite lurt å kontakte han da. Er vel en grunn for at det ble slutt.
Gjest Dævendøtte Skrevet 14. februar 2022 #5 Skrevet 14. februar 2022 Enig med alle over her, du gjør deg selv vondt med å tro at dere kan bli venner. Hva om følelsene for ham blusser opp igjen, da er du like langt. Så nei, ikke lurt!!
Charlene87 Skrevet 14. februar 2022 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2022 hei, takk for svar Greit, jeg hadde visst en svakt øyeblikk har prøvd å chatte litt med mannfolk på Happn, men jeg klarer ikke like noen . vil så gjerne ha han i livet mitt. men forstår det ikke går. 1
Charlene87 Skrevet 14. februar 2022 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2022 Dævendøtte skrev (2 minutter siden): Enig med alle over her, du gjør deg selv vondt med å tro at dere kan bli venner. Hva om følelsene for ham blusser opp igjen, da er du like langt. Så nei, ikke lurt!! ja, sant det.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #8 Skrevet 14. februar 2022 Charlene87 skrev (26 minutter siden): Vet ikke om det er så lurt, men jeg spør Det har gått nå 10 månder. Jeg har grått og jeg har slitet veldig med kjærlighetssorg. Jeg savner ham som person , jeg savner vennskapet. Tror du jeg kan sende han en melding som " Hei Fr**** . husker du den gangen du sa vi kunne være venner for alltid?! har du lyst til å møtes for en kaffe en dag? så lenge du ikke er forsatt sur på meg da...? med vennlig hilsen **** Så lenge han ikke er sur på deg? Har han grunn til å være sur på deg? Eller underkaster du deg en dust her? Anonymkode: 65811...740
Gjest Dævendøtte Skrevet 14. februar 2022 #9 Skrevet 14. februar 2022 Charlene87 skrev (3 minutter siden): hei, takk for svar Greit, jeg hadde visst en svakt øyeblikk har prøvd å chatte litt med mannfolk på Happn, men jeg klarer ikke like noen . vil så gjerne ha han i livet mitt. men forstår det ikke går. Du bør nok holde deg unna, skjønner det er vanskelig ❤️ Ting tar tid noen ganger, plutselig dukker det opp noen andre du liker. Ikke stress med å finne noen nye, det kommer litt enklere når du er klar for det Men hold deg sterk og hold deg unna eksen! Lykke til.
Charlene87 Skrevet 14. februar 2022 Forfatter #10 Skrevet 14. februar 2022 Dævendøtte skrev (23 minutter siden): Du bør nok holde deg unna, skjønner det er vanskelig ❤️ Ting tar tid noen ganger, plutselig dukker det opp noen andre du liker. Ikke stress med å finne noen nye, det kommer litt enklere når du er klar for det Men hold deg sterk og hold deg unna eksen! Lykke til. jeg skal være sterk, er vanskelig men jeg skal være sterk, jeg skal klare det ! 2
Charlene87 Skrevet 14. februar 2022 Forfatter #11 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Så lenge han ikke er sur på deg? Har han grunn til å være sur på deg? Eller underkaster du deg en dust her? Anonymkode: 65811...740 jeg tror det var jeg som underkastet meg. han kan lett bli sur noen ganger 😕 3
Espen Garman Skrevet 14. februar 2022 #12 Skrevet 14. februar 2022 Charlene87 skrev (58 minutter siden): Vet ikke om det er så lurt, men jeg spør Det har gått nå 10 månder. Jeg har grått og jeg har slitet veldig med kjærlighetssorg. Jeg savner ham som person , jeg savner vennskapet. Tror du jeg kan sende han en melding som " Hei Fr**** . husker du den gangen du sa vi kunne være venner for alltid?! har du lyst til å møtes for en kaffe en dag? så lenge du ikke er forsatt sur på meg da...? med vennlig hilsen **** Dette vil jeg sterkt fraråde deg, da det kan bli mye forvirringer med hvor dette "vennskapet" skal henn..!
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #13 Skrevet 15. februar 2022 Jeg savnet også eksen lenge som person. Men det viste seg å være et hekt. Hvis dere skal være venner må du kunne tåle å se han gå videre og bli forelsket i en ny og føle at det er greit. Hvis du ikke klarer det så er du ikke klar for å bli venner med han. Jeg har barn med min eks så jeg kikke ikke bare kutte han ut. 5 år tok det fra det ble slutt med eksen til jeg kom skikkelig over han. Nå er det helt greit å se han med en annen dame og jeg føler glede på hans vegne. Vi har litt kontakt her og der men ønsket om kontakt dabbet av i takt med at følelsene for han forsvant. Nå kan jeg se et bilde av han og tenke at det ikke er et fiber i meg som ønsker han tilbake. Mens jeg tidligere kunne verke av savn. Anonymkode: d67f5...0e0 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #14 Skrevet 15. februar 2022 Charlene87 skrev (14 timer siden): jeg tror det var jeg som underkastet meg. han kan lett bli sur noen ganger 😕 Ja, meldingen du hadde tenkt å sende han, lyste underkastelse…. Ikke gå der! Du fortjener noe bedre. Anonymkode: 65811...740 1
Charlene87 Skrevet 15. februar 2022 Forfatter #15 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, meldingen du hadde tenkt å sende han, lyste underkastelse…. Ikke gå der! Du fortjener noe bedre. Anonymkode: 65811...740 Jaa, jeg hører folk sier det, men the heart wants what it wants 😥 hater at det er sånn og man må følge hjernen
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #16 Skrevet 15. februar 2022 Charlene87 skrev (3 timer siden): Jaa, jeg hører folk sier det, men the heart wants what it wants 😥 hater at det er sånn og man må følge hjernen Hjertet ditt vil ikke dette!! Hodet ditt vil. Har du opplevd å bli behandlet dårlig før? (Ex, i barndom? På skolen?) Noen går inn i dårlige forhold, for det er dette som er kjent, eller spennende, eller på en merkelig måte trygt. Du tror du ønsker dette, men vet at du ikke trenger det. Stop. Anonymkode: 65811...740 2
Charlene87 Skrevet 17. februar 2022 Forfatter #17 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 15.2.2022 den 22.59): Hjertet ditt vil ikke dette!! Hodet ditt vil. Har du opplevd å bli behandlet dårlig før? (Ex, i barndom? På skolen?) Noen går inn i dårlige forhold, for det er dette som er kjent, eller spennende, eller på en merkelig måte trygt. Du tror du ønsker dette, men vet at du ikke trenger det. Stop. Anonymkode: 65811...740 Ja, hver dag, må jeg fortelle meg selv at det ble slutt var det beste som skjedde for oss begge. Skulle ønske jeg ikke savnet han så mye. Du har rett, ja jeg har blitt behandlet dårlig av tidligere menn, jeg har finnet I meg mye, men jeg har hatt en grense jeg også, det har alltid vært meg som har slått opp. Men b forsatt så finner jeg menn som ikke behandler meg så bra, men det er noe jeg forsatt jobber med.
Charlene87 Skrevet 18. februar 2022 Forfatter #18 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 15.2.2022 den 10.11): Jeg savnet også eksen lenge som person. Men det viste seg å være et hekt. Hvis dere skal være venner må du kunne tåle å se han gå videre og bli forelsket i en ny og føle at det er greit. Hvis du ikke klarer det så er du ikke klar for å bli venner med han. Jeg har barn med min eks så jeg kikke ikke bare kutte han ut. 5 år tok det fra det ble slutt med eksen til jeg kom skikkelig over han. Nå er det helt greit å se han med en annen dame og jeg føler glede på hans vegne. Vi har litt kontakt her og der men ønsket om kontakt dabbet av i takt med at følelsene for han forsvant. Nå kan jeg se et bilde av han og tenke at det ikke er et fiber i meg som ønsker han tilbake. Mens jeg tidligere kunne verke av savn. Anonymkode: d67f5...0e0 Takk, for at du ga meg håp, får håpe at det bare tar litt kortere tid for meg 😅 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #20 Skrevet 18. februar 2022 Charlene87 skrev (3 minutter siden): Takk, for at du ga meg håp, får håpe at det bare tar litt kortere tid for meg 😅 Hvet gang du savner ham, se for deg hvordan han ser ut når han driter! Fikk det tipset her for en haug år siden da jeg hadde kjærlighetssorg 😅 Anonymkode: daf1a...4ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå