Gaiko Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Hei. I denne tråden skal dere tenke på en film eller en TV-serie og skrive litt om den her, men uten å røpe hvilken film/TV-serie det er, så skal andre prøve å gjette hvilken film eller TV-serie det er. Den som gjetter riktig får tenke på neste film eller TV-serie. Og siden jeg er ts så starter jeg: Jeg tenker på en TV-serie. Det er en tegnefilm-serie, men pga. innholdet er den ment for voksne, ikke for barn. Hovedpersonen er en mann med brunt hår og briller. Han er overvektig og har på seg en hvit skjorte og grønn bukse. Det han liker å gjøre aller mest er å drikke øl sammen med kameratene sine, også er han veldig dum. Han har en kone med oransje hår. Hun har på seg en turkis skjorte og en beige bukse. Den mannen og denne dama har 3 barn: En jente i slutten av tenårene med rosa lue og briller som er familiens sorte får, en gutt i begynnelsen av tenårene som er overvektig og like dum som faren sin, og en liten baby som snakker som en voksen mann og er den smarteste i verden, og til tross for å være en baby har han bygd både en tidsmaskin og mange andre oppfinnelser. I denne familien er det også en snakkende hund. Denne hunden er en hvit labrador som både snakker og lever som et menneske, og han er alkoholiker. Hvilken TV-serie tenker jeg på?
Gaiko Skrevet 14. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2022 Athena79 skrev (1 time siden): Family Guy? Riktig! 😁
Gaiko Skrevet 15. februar 2022 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2022 Athena79 skrev (22 timer siden): Family Guy? Din tur!
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. februar 2022 #5 Skrevet 15. februar 2022 Tronarvingen i riket Dunark, Nicodemus, anklages for å ha myrdet sin egen familie. Skammeren Melussina og datteren Dina kan se i øynene hans at han er uskyldig. Men det nekter den onde Drakan å godta. Hvilken film tenker jeg på?
Gaiko Skrevet 15. februar 2022 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2022 Athena79 skrev (53 minutter siden): Tronarvingen i riket Dunark, Nicodemus, anklages for å ha myrdet sin egen familie. Skammeren Melussina og datteren Dina kan se i øynene hans at han er uskyldig. Men det nekter den onde Drakan å godta. Hvilken film tenker jeg på? Skammarserien
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. februar 2022 #7 Skrevet 15. februar 2022 Gaiko skrev (11 minutter siden): Skammarserien Riktig, 😊
Gaiko Skrevet 15. februar 2022 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2022 Norsk TV-serie. Hovedpersonen er en blond gutt med tre navn: Et fornavn som starter på G, et mellomnavn som starter på T og et etternavn som starter på K. Han er meget bilinteressert, og på fritida hans bruker han å kjøre bil med kameratene sine og skru og mekke på Volvoen sin. Kjæresten hans jobber som billakkerer. Hun har svart hår med rød tupp, også har hun en piercing i nesa. Kameratene til hovedpersonen er to gutter (tidligere tre, men han ene tok dessverre livet sitt i sesong 2), og disse gutta elsker å råne med bilene sine. Hvilken TV-serie tenker jeg på?
Gjest lurven Skrevet 24. mars 2022 #9 Skrevet 24. mars 2022 Gaiko skrev (På 15.2.2022 den 23.56): Norsk TV-serie. Hovedpersonen er en blond gutt med tre navn: Et fornavn som starter på G, et mellomnavn som starter på T og et etternavn som starter på K. Han er meget bilinteressert, og på fritida hans bruker han å kjøre bil med kameratene sine og skru og mekke på Volvoen sin. Kjæresten hans jobber som billakkerer. Hun har svart hår med rød tupp, også har hun en piercing i nesa. Kameratene til hovedpersonen er to gutter (tidligere tre, men han ene tok dessverre livet sitt i sesong 2), og disse gutta elsker å råne med bilene sine. Hvilken TV-serie tenker jeg på? Rådebank kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå