Gå til innhold

Gruer meg til å fortelle til foreldre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i drøyt tre år, giftet oss i fjor, er i slutten av 20-årene/begynnelsen av 30-årene, og eier bolig. Nå er jeg gravid i uke 7. Jeg har fast jobb, mens mannen min (som er utdannet politi) er uten jobb i etaten. Han er imidlertid ikke arbeidsledig. Han søker over hele landet, og vi er innstilt på at MÅ han, så må han ta jobb på en annen kant av landet for en periode frem til babyen blir født. Jeg er så redd for at foreldrene mine og resten av familien skal mene vi burde ha ventet med å få barn til han får fast jobb. Har vi gjort noe som utenifra er et dumt valg? 

Anonymkode: 3db01...bd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du er nærmere 30 så er det kanskje på tide å ikke la seg påvirke så til de grader over sine foreldre- og øvrig families meninger?

Anonymkode: 27d9a...6f5

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vi har vært sammen i drøyt tre år, giftet oss i fjor, er i slutten av 20-årene/begynnelsen av 30-årene, og eier bolig. Nå er jeg gravid i uke 7. Jeg har fast jobb, mens mannen min (som er utdannet politi) er uten jobb i etaten. Han er imidlertid ikke arbeidsledig. Han søker over hele landet, og vi er innstilt på at MÅ han, så må han ta jobb på en annen kant av landet for en periode frem til babyen blir født. Jeg er så redd for at foreldrene mine og resten av familien skal mene vi burde ha ventet med å få barn til han får fast jobb. Har vi gjort noe som utenifra er et dumt valg? 

Du overtenker. Jezz

Anonymkode: 33cc7...903

Skrevet

De kommer nok bare til å bli glade for den gode nyheten! 😊 Du bekymrer deg unødig!

Anonymkode: e37d0...f83

• Liker 2
Skrevet

Nei. Alt trenger ikke å være perfekt! Mye verre å bygge hus mens man er gravid!😑

Det ordner seg! :)

• Liker 2
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Gratulerer med graviditeten!☺️ Dette går seg til ser du☺️👍

Skrevet

Du kan jo ikke velge og vrake akkurat når du skal bli gravid? Dette regner jeg med at foreldrene dine også vet. Men kjæresten din burde gjøre alt han kan for å få jobb, om han så måtte sitte i kassa på kiwi en stund. 

Anonymkode: f6d62...c07

Skrevet

Når du er 30 eller mer er det svært få ting man faktisk har tid til å vente på at skal "ordne seg". De kommer nok til å puste lettet ut over at dere endelig har fått ut fingeren 😅 neida.

Så lenge dere har økonomi til å få barn spiller det ingen rolle om han har fast jobb eller ikke.

Btw, alle vet (eller bør vite?) at det er vanskelig å få fast jobb i politiet. Man valgte liksom den usikkerheten når man takket ja til studieplassen. Har de ikke sagt noe på det til nå kan de ikke komme og dømme dere for det valget nå som dere ønsker barn.

Anonymkode: 940bf...737

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten!! 😃 Dere må ikke tenke på hva andre synes. Nå var det meningen at dere skulle bli gravide nå 😊 

Anonymkode: 18f97...26c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har vi gjort noe som utenifra er et dumt valg? 

Nei. Jeg syns ikke det. Selv om han ikke har jobb i politiet, så har han jobb, og han får sikkert jobb i etaten om ikke lenge. Det er jo stort behov for polititjenestemenn. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke tenk på det. Det er en gledelig nyhet du bærer på 💕

Alt kan ikke være på plass før vi får barn, da er det for sent for mange.

Lykke til videre med graviditeten 😊

Anonymkode: b8ed4...72f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...