Gå til innhold

Gikk på en smell i helgen 😩😩😩

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vært så flink i flere uker og gått ned 4,3kg. Og i helgen gikk jeg på skikkelig smell og spiste over 3000 kcal både fredag og lørdag 😩😩 nå har jeg gått opp 2kg!!! 😢😢 håper virkelig det er mest vannvekt og at det forsvinner raskt 🙄

Anonymkode: a598f...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow. 2 kg på én helg! Jeg spiser ofte for mange kalorier, men går sjeldent opp. Du får sørge for noen dager med faste, så går du nok raskt ned igjen. 

Anonymkode: df4ca...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ingenting, bare gå tilbake til planen din til neste måltid. Om du lar det bli en stor greie ødelegger du bare for deg selv fremover, alle går på en smell, det er hva du gjør etterpå som er viktig :jepp:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ofte opp 2 kilo på en helg når jeg spiser 3000 kcal per dag. Spiser så vanlig igjen fra mandag, og de to kiloene er borte på onsdag. Bmi på 18. Så ikke fortvil! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Du har ikke lagt på deg 2 kg fett, så bare ta det heeeelt med ro og fortsett på den vanlige planen din, så går det seg til igjen!

De to kiloene med all sannsynlighet vann og og økt tarminnhold. Av og til går man ned en ekstra kilo etter en utskeielse også😅 så det er ikke noen fasit her. Det er hva som skjer over tid som betyr noe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Ts, det er akkurat nå du får den store avgjørelsen som bestemmer om du går tilbake til start og går opp alt igjen, eller fortsetter prosessen. Overvektige folk har en tendens til å tenke alt eller ingenting.

Det du ikke skal gjøre:

1:Tenke at alt er ødelagt og du kan bare fortsette å spise masse de neste dagene også.

2:Kompensere ved å spise ekstremt lite de neste dagene. Da øker sjansen for en ny overspisingsepisode/helg.

Du skal starte på nytt med de gode vanene akkurat nå (ikke i morgen, men nå). Du bør også se på om du går litt for raskt ned i vekt. Dersom kaloriunderskuddet er for stort, øker sjansen for overspisingsepisoder.

❤️ Tenk så bra at du stoppet etter bare to dager da! 

Anonymkode: 48a0a...b0f

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne vært jeg som skrev dette innlegget 😂 Jeg gikk på en gigantisk smell forrige helg, både fredag, lørdag og søndag. Aner ikke hvor mange kalorier jeg dytta i meg engang. Veide 57,4 på fredag morgen, og 59,1 mandag 🤯 Men på mandag var jeg tilbake til normalt kosthold og fortsatte med gode vaner utover uken. På torsdag veide jeg 57,3 igjen! Så lenge man skjerper seg igjen, så går det fort av igjen tydeligvis.

Anonymkode: 470bc...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kg er 8000 kalorier, så nei du har ikke lagt på det 2 kg. Mest sannsynlig vann og tarm innhold. 

Anonymkode: a1d8b...673

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...