AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Skrevet 14. februar 2022 Alle i huset har fått korona utenom meg. Jeg har vært oppi barna 24/7 så burde vært smittet for lenge siden. nå sitter jeg bare og gruer meg til jeg også får, ettersom jeg er redd for å bli så dårlig at det blir vanskelig å ta vare på barna. (To babyer) dere som har hatt samboer/barn dere er oppi som har hatt covid og fikk det før dere. Hvor lang tid tok det før dere fikk det selv? Evt. Er det noen som ikke fikk selv om de er oppi smittede hele tiden? Og dere som fikk til slutt. Hadde dere det verre en resten av familien? Anonymkode: bfc9d...5a7
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Skrevet 14. februar 2022 Venter på smitte her også.. Hvor lang tid tok det før de andre fikk det? Hvor lenge hadde barna dine feber? Anonymkode: f83b8...ca1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #3 Skrevet 14. februar 2022 Her testet barna positivt hhv søndag og mandag. Jeg testet positivt torsdag. Anonymkode: 797e0...f01
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #4 Skrevet 14. februar 2022 Jeg (2 doser) tror jeg ble smitta av det ene barnet før han fikk positiv test selv om jeg testa positivt først. Jeg hadde feber, ca 39 grader én dag. Var litt stk de neste 2-3 dagene. Barnet (5 år) som jeg tror smittet meg, fikk positiv test to dager etter meg, ble ikke dårlig. Hostet litt uka før testen ble positiv, men var friskere etter positiv test. 2-åringen hadde to dager med litt feber, og var i fin form etter det. Mannen min testet positivt dagen etter meg, fikk opp mot 40 i feber i to dager, og hanglet noen dager etter det igjen. Det gikk veldig greit. Ha gjerne noe mat i fryseren som bare trenger å varmes opp i tilfelle du blir dårlig. Anonymkode: cc725...c8c 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #5 Skrevet 14. februar 2022 Barnet fikk det torsdag, jeg testet positivt på mandag. Anonymkode: 64bdc...8a2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #6 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Venter på smitte her også.. Hvor lang tid tok det før de andre fikk det? Hvor lenge hadde barna dine feber? Anonymkode: f83b8...ca1 Første fikk på lørdag, så de to andre på søndag. håper du ikke får/får et mildt forløp! ts Anonymkode: bfc9d...5a7
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #7 Skrevet 14. februar 2022 Alle hadde det her, utenom meg. Det er nå flere uker siden så jeg regner med at jeg slapp unna. Jeg er den eneste som er vaksinert, det har nok noe med saken å gjøre. Anonymkode: 2b0ea...44f
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #8 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alle hadde det her, utenom meg. Det er nå flere uker siden så jeg regner med at jeg slapp unna. Jeg er den eneste som er vaksinert, det har nok noe med saken å gjøre. Anonymkode: 2b0ea...44f En med feber i 3-4 dager, ganske dårlig (tenåring). De fire resterende (voksen og mindre barn) feber 1-2 dager, ikke fullt så dårlige. Anonymkode: 2b0ea...44f
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #9 Skrevet 14. februar 2022 Forrige søndag testa fireåring positivt, samboeren på torsdag og treåringen i går. 80% av elevene mine og kolleger har også vært syke ila siste måneden. Jeg venter fortsatt. Virker som jeg har mistet en del smakssans nå i kveld, men ikke positiv test enda. Blir sprø og hypokonder av venting, så kan like gjerne være det som har gjort at jeg har mistet sansen. Har en time hos spesialist, som jeg har ventet på i noen måneder, om en uke i dag, så ganske nervøs for det. Forholdsvis mildt forløp på alle her så langt. Slapphet og hoste er de mest fremtredende symptomene. Anonymkode: 76357...7f4
Hero1 Skrevet 14. februar 2022 #10 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alle hadde det her, utenom meg. Det er nå flere uker siden så jeg regner med at jeg slapp unna. Jeg er den eneste som er vaksinert, det har nok noe med saken å gjøre. Anonymkode: 2b0ea...44f Nei. Vaksinen beskytter mot alvorlig sykdom. Ikke mot smitte. Dette har jo blitt tydeliggjort så mange ganger! 1
PiPP Skrevet 14. februar 2022 #11 Skrevet 14. februar 2022 Her testet 3-åringen positivt for snart tre uker siden - hadde veldig vage symptomer et par dager før og nærmest ingen symptomer i isolasjonstiden. Vi levde som normalt, delte både glass, mat og seng med minsten, men både jeg og samboer har sluppet unna…
Salibali Skrevet 14. februar 2022 #12 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): En med feber i 3-4 dager, ganske dårlig (tenåring). De fire resterende (voksen og mindre barn) feber 1-2 dager, ikke fullt så dårlige. Anonymkode: 2b0ea...44f Hva legger du i "ganske dårlig"?
Gjest Keikolina Skrevet 14. februar 2022 #13 Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Alle i huset har fått korona utenom meg. Jeg har vært oppi barna 24/7 så burde vært smittet for lenge siden. nå sitter jeg bare og gruer meg til jeg også får, ettersom jeg er redd for å bli så dårlig at det blir vanskelig å ta vare på barna. (To babyer) dere som har hatt samboer/barn dere er oppi som har hatt covid og fikk det før dere. Hvor lang tid tok det før dere fikk det selv? Evt. Er det noen som ikke fikk selv om de er oppi smittede hele tiden? Og dere som fikk til slutt. Hadde dere det verre en resten av familien? Anonymkode: bfc9d...5a7 Jeg vil ha corona, men den vil ikke ha meg, er lei av at jeg ikke blir smitta og blir "ferdig", alt av unger og mannfolk har hatt det, corona vil bare ikke ha meg.
Poppeloppane Skrevet 15. februar 2022 #14 Skrevet 15. februar 2022 Testet positivt en uke etter ungene. Tungpust og hoste, nysing og snørr. Ingen feber etc. Gikk helt fint.
idamoor Skrevet 15. februar 2022 #15 Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Alle hadde det her, utenom meg. Det er nå flere uker siden så jeg regner med at jeg slapp unna. Jeg er den eneste som er vaksinert, det har nok noe med saken å gjøre. Anonymkode: 2b0ea...44f Tull. Sønnen i hus er fullvaksinert og fikk Corona og ble så jævlig dårlig. Samme med min mor!! Trenger ikke være uvaksinerte for å bli dårlig vettu! Hvis du følger med så er det fler og flere vaksinerte som blir smitta og dårlig. 2
Sommerfuul Skrevet 15. februar 2022 #16 Skrevet 15. februar 2022 (endret) Her testet barn 1 tirsdag, barn 2 onsdag, jeg fredag, mannen tirsdag uka etter, og siste barnet er foreløpig frisk. Både mannen og jeg har 2 doser. Endret 15. februar 2022 av Sommerfuul
livmor Skrevet 15. februar 2022 #17 Skrevet 15. februar 2022 Mannen i huset fikk ikke korona selv om jeg og alle tre ungene hadde det samtidig (samme smittekilde). Vi voksne var likt vaksinert med to doser. Jeg var sengeliggende i tre dager, og selv om yngste hostet og nøs mannen i ansiktet hundre ganger i løpet av disse dagene, ble han ikke smittet. 3,5 måned siden nå. Jeg har fått problemer med long covid i etterkant, ungene helt friske. Ingen av ungene ble nevneverdig dårlig.
Tough cookie Skrevet 15. februar 2022 #18 Skrevet 15. februar 2022 livmor skrev (15 minutter siden): Mannen i huset fikk ikke korona selv om jeg og alle tre ungene hadde det samtidig (samme smittekilde). Vi voksne var likt vaksinert med to doser. Jeg var sengeliggende i tre dager, og selv om yngste hostet og nøs mannen i ansiktet hundre ganger i løpet av disse dagene, ble han ikke smittet. 3,5 måned siden nå. Jeg har fått problemer med long covid i etterkant, ungene helt friske. Ingen av ungene ble nevneverdig dårlig. Hvilke symptomer har du nå i etterkant?
Annie1990 Skrevet 15. februar 2022 #19 Skrevet 15. februar 2022 Sønnen min testa positiv 4 februar. Jeg har testa meg hver dag etter det 🤷♀️ Fortsatt ingenting. Legen sa at det kan hende jeg har hatt covid tidligere uten å vite det eller at jeg har vært svært heldig 🤷♀️
Fruen92 Skrevet 15. februar 2022 #20 Skrevet 15. februar 2022 Barn positiv torsdag og jeg mandagen etter.
Anbefalte innlegg